Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä uusiksi?

Sinisiipi
13.04.2021 |

Meillä on ihan ok elämä. Unelmakoti, vakituiset työpaikat, ihanat lapset. Ollaan päästy nopeasti tilanteeseen mistä nuorempina pystyimme vain unelmoimaan.. Kääntöpuolena mies painaa pitkää päivää ja lisäksi istuu esim eräässä hallituksessa ja illat venyvät entisestään. Asuntolainasta on puolet maksettu. Olemme alkaneet leikittelemään ajatuksella että myisimme "unelmien" asuntomme, jonka arvo on 10 vuodessa tuplaantunut ja muuttaisimme edullisemmalle asuinalueelle. Saisimme tällä toimenpiteellä velattoman ja isomman asunnon ja rahaa tilille. Mä voisin olla kotona pienempien kanssa ja mies tehdä esim 80% työaikaa. Voisimme esim ostaa kesäasunnon, matkustella ja säästää esim
osakkeisiin ja jäädä aiemmin eläkkeelle.. Onko kukaan tehnyt näin hullua päähänpistoa? En halua olla kiittämätön ja tiedän että tilanteemme on lähinnä huvittava. Kaipaan ehkä ajatuksilleni jakajaa, vertaistukea

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olettehan aika hyvässä asemassa, jos silti voitta moisella downshiftaulsella edelleen hankkia loma-asunnon, matkustella....

Vierailija
2/2 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mieheni suostuisi tuollaiseen, niin olisin itse heti valmis. Ei siis olla ihan tuossa tilanteessa, mutta kuitenkin sellaisessa, että muuttamalla muualle ja/tai vaatimattomampaan pystyisimme löysäämään töissä vaikka molemmat. Sitä itse haluaisin, mutta ymmärrän että mies ei sitä halua ja tämä nykyinen on yhdessä rakennettua unelmaa. Rakastan kotiamme kyllä, joten ihan yhtä hyvin voidaan tässä jatkaa, se vain tarkoittaa, että kestää pidempään päästä löysäämään työelämässä. Elämän valintoja, mutta ei mielestäni millään tavalla hullulta kuulosta tuo teidän suunnitelma/pohdinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme