Millainen puhelin teillä on?
Minun nykyinen halpispuhelin honor 8 lite täytti viime helmikuussa kolme vuotta joka on älypuhelimen elinkaaressa aika paljon.
Vaikka en olekaan tällä hetkellä ostamassa uutta puhelinta, koska tämä toimii vielä suhteellinen hyvin, vanhuuden aiheuttama silloin tällöin pätkiminen saa kuitenkin miettimään uuden puhelimen hankintaa.
Joten ihan mielenkiinnosta kyselen, että millainen puhelin teillä on ja mitä mieltä olette siitä?
Kommentit (10)
Joku xiaomin halvimmasta päästä. Akku kestää ja tehoa löytyy riittävästi kaikkeen mitä olen sillä tehnyt.
Huawei p smart 2019 reilun vuoden ollut, hyvä puhelin omaan käyttöön.
Työpuhelin joku samsung galaxy vuoden ollut myös, hyvä sekin mutta akku ei kestä läheskäön sitä mitä huaweissa.
Vuonna 1999 ostettu Siemens. Akku ei ole enää ihan parhaimmasta päästä, mutta muuten ei ole valittamista.
Nokia 7.2. Alle vuoden vanha ja mikään ei toimi. Kamera epätarkka vaikka onkin tripla ja välillä ei suostu avaamaan koko kameraa, vaan näyttää pelkkää mustaa. Netti ei meinaa toimia vaan pitää aina sammuttaa. Chromea ei päivitä ja ilmeisesti siitä johtuen kyseinen appi jumissa. Plussaa siitä että kestävän oloinen, mutta siinä onkin puhelimen ainoa hyvä puoli.
Edellinen Honor 10 oli täydellisyys, harmi että putosi korkealta vuoden mulla oltuaan ja meni pirstaleiksi. Taidan vaihtaa takaisin siihen, kun tähän paskaan lopullisesti kyllästyn.
Vierailija kirjoitti:
Nokia 7.2. Alle vuoden vanha ja mikään ei toimi. Kamera epätarkka vaikka onkin tripla ja välillä ei suostu avaamaan koko kameraa, vaan näyttää pelkkää mustaa. Netti ei meinaa toimia vaan pitää aina sammuttaa. Chromea ei päivitä ja ilmeisesti siitä johtuen kyseinen appi jumissa. Plussaa siitä että kestävän oloinen, mutta siinä onkin puhelimen ainoa hyvä puoli.
Edellinen Honor 10 oli täydellisyys, harmi että putosi korkealta vuoden mulla oltuaan ja meni pirstaleiksi. Taidan vaihtaa takaisin siihen, kun tähän paskaan lopullisesti kyllästyn.
Niin ja vielä sekin että akku ei kestä _mitään_. Honoria ei tarvinnut ladata edes päivittäin, tämä on samalla käytöllä kolme kertaa päivässä laturissa. Ja akun piti olla tämän kännykän aatelia.
Noksu 8, vuodelta 2017. On vieläkin tosi hyvä!
9 vuotta vanha Samsung huikealla 2G-tekniikalla. Maksoi 20 euroa.