Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flesh light

Vierailija
12.04.2021 |

Mieheni on valitellut ajoittain löysyyttäni ja tunnottomuutta. Nyt hän on esitellyt toivetta flesusta. En voi olla ajattelematta että johtuu löysyydestäni. Haluaako hän enää seksiä kanssani sen jälkeen? Kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöä. Ei nainen ole löysä, mies runkannut liikaa ja kovalla otteella,jolloin tottunut sihen. Oma vika. Naisen värkki mukautuu AINA miehen kaluun.

Vierailija
2/11 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöä. Ei nainen ole löysä, mies runkannut liikaa ja kovalla otteella,jolloin tottunut sihen. Oma vika. Naisen värkki mukautuu AINA miehen kaluun.

No tuohon en osaa ottaa kantaa. Mieheni on minun 3. Mutta en usko tuohon ongelmaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Fleshlight vastaa oikeaa naista, joka liikkuu, suukottelee, huokailee ja puristelee penistä. Itse ostin Fleshlightin, kun minulle tuli erektio-ongelmia eturauhasen sädehoidon jälkeen. Mutta Flesu ei toimi, jos penis ei ole valmiiksi kova. Velttoa ei saa sisään eikä veltto siellä kasva. Niinpä tein De-Luxe-mallin. Siinä on katkaistu penispumppu Fleshlightin jatkeena. Se on liitetty silikonitiivisteellä ja polkupyörän renkaasta leikatulla kumilla. Kun Flesun pohjatulpan ottaa pois, sinne on saatava rengas, joka estää sisuksen työntymisen ulos. Minulla on siinäkin pyörän renkaasta tehty pidäke.

Katso kuvasta. Osoite alla

Toimii hyvin, kun terskan tunkee ensin sormilla sisään ja alkaa pumppaamaan.

Mutta ensi kerralla tilaan läpinäkyvän Fleshlightin. Siksi, että kun kumppani pumppaa, hän näkee, mikä kohta tulee ilahduttamaan häntä. Tämä nykymalli on läpinäkymätön.

Flesut maksavat amazon piste de kaupassa noin 50 euroa ja penispumpun saa alle 20 euroa. Siinä tulee olla tuollainen kuvassa näkyvä sormimallin kahva, kumipallo on liian pienitehoinen.

Kuva osoitteessa h t t p s :// a i j a a piste c o m / ZEdmPQ

Olemme molemmat tyytyväisiä, mutta läpinäkyvä olisi paljon kiihottavampi käyttää.

Vierailija
4/11 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on höpöä tuo sun koko kirjoitus

Vierailija
5/11 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Fleshlight vastaa oikeaa naista, joka liikkuu, suukottelee, huokailee ja puristelee penistä. Itse ostin Fleshlightin, kun minulle tuli erektio-ongelmia eturauhasen sädehoidon jälkeen. Mutta Flesu ei toimi, jos penis ei ole valmiiksi kova. Velttoa ei saa sisään eikä veltto siellä kasva. Niinpä tein De-Luxe-mallin. Siinä on katkaistu penispumppu Fleshlightin jatkeena. Se on liitetty silikonitiivisteellä ja polkupyörän renkaasta leikatulla kumilla. Kun Flesun pohjatulpan ottaa pois, sinne on saatava rengas, joka estää sisuksen työntymisen ulos. Minulla on siinäkin pyörän renkaasta tehty pidäke.

Katso kuvasta. Osoite alla

Toimii hyvin, kun terskan tunkee ensin sormilla sisään ja alkaa pumppaamaan.

Mutta ensi kerralla tilaan läpinäkyvän Fleshlightin. Siksi, että kun kumppani pumppaa, hän näkee, mikä kohta tulee ilahduttamaan häntä. Tämä nykymalli on läpinäkymätön.

Flesut maksavat amazon piste de kaupassa noin 50 euroa ja penispumpun saa alle 20 euroa. Siinä tulee olla tuollainen kuvassa näkyvä sormimallin kahva, kumipallo on liian pienitehoinen.

Kuva osoitteessa h t t p s :// a i j a a piste c o m / ZEdmPQ

Olemme molemmat tyytyväisiä, mutta läpinäkyvä olisi paljon kiihottavampi käyttää.

Kiitos vinkistä ja vastauksesta. Teillä tuntuu tuo seksi toimivan hyvin ja siksi se onkin aika hyvä lisämauste. Itse pelkään että siitä tulee ns. Korvike kun omani on senverran löysä että mieheltäni häviää aina tunto jos kostun. Olen jumpannut ja käyttänyt kuulia mutta ei ole kuulemma ollut apua. Toisaalta miksi kieltää mieheltäni hyvä orgasmi etten pahoittaisi mieltäni.

Vierailija
6/11 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten miehet uskaltavat laittaa elimensä jonkin laitteen sisään.

Vierailija
7/11 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saati naisten tunkevan kaikkea oman ruumiinsa sisään! 🤢

Vierailija
8/11 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumiit ei tunge enää mitään sisäänsä.

Vierailija
9/11 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumiit ei tunge enää mitään sisäänsä.

Ehhe ehhe..lohkasitpa kunnon puujalan..

Vierailija
10/11 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlightin vastustajalle:

Joskus olen itsekin pohtinut, miten miehet uskaltavat laittaa elimensä johonkin sisälle. Kerrankin tuntui siltä, että tytsyllä on niin voimakkaat alapään lihakset, että hän puristaa terskan irti. Kun huomautin tästä mahdollisuudesta hänelle, hän sanoi, että sitä ne muutkin miehet ovat kehuneet. Jos hän olisi ollut yhtä miellyttävä navasta ylöspäin kuin alaspäin, olisimme vieläkin kimpassa. Mutta harvoin kaikki hyvä on samassa paketissa, eikä se, mitä on navan alapuolella, ratkaise loppupeleissä.

Vierailija
11/11 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole mustasukkainen Fleshlightille. Jos miehesi pitää sitä parempana, et menetä mitään, jos heivaat sen yli laidan, tietysti vain kuvannollisessa mielessä. Kuka tahansa yksinäinen Fleshlightin käyttäjä heittää sen roskiin, jos tilalle saa aitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan