Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvansiirto rintoihin, kokemuksia?

Vierailija
12.04.2021 |

Onko täällä ketään, jolle olisi tehty kyseinen toimenpide?
Miten onnistui, millainen lopputulos tuli? Onko tulos ollut pysyvä?
Kaikki kokemukset enemmän kuin tervetulleita.

Rintani ovat imetyksistä täysin pilalla, mutta silikoneja en uskalla hankkia. Siksi tämä vaihtoehto kiehtoo kovasti..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa voisi olla jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärelle 18v tehtiin. Vaati 3 toimenpidettä. Rasvaa otettiin vatsasta ja reisistä.

Vierailija
4/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttärelle 18v tehtiin. Vaati 3 toimenpidettä. Rasvaa otettiin vatsasta ja reisistä.

miksi noin nuorelle? missä tehtiin?

Vierailija
5/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi rintojen kohotus, koska omani ovat melko roikkuvat, vaikka olen nuori ja synnyttämätön. Muistelisin lukeneeni, että senkin voi tehdä niin että otetaan rasvaa jostain muualta kehosta..

Vierailija
6/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, väsyneenä luin vähän huonosti, siis ilmeisesti tarkoitit juuri tätä t 5.

Vierailija
7/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A ja D kupit, synnynnäinen vika. Hus lähete terv asemalta. Kustannukset tais olla kaikkinensa n 300e

Vierailija
8/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A ja D kupit, synnynnäinen vika. Hus lähete terv asemalta. Kustannukset tais olla kaikkinensa n 300e

Hienoa että korjattiin. Mulla myös synnynnäinen kehityshäiriö (ei rintoja) mutta terveysasemalta sanottiin että ei julkisella puolella korjata. Olen kärsinyt asiasta koko elämäni ajan. Kroppaan kertyy muuten rasvaa mm. reisiin ja vatsaan, mutta ei rintojen alueelle, ei vaikka lihoisin 15 kg.... :( :(

Vierailija
9/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin oon kiinnostunut aiheesta, onko lisää kokemuksia?

mulla on sama, että vaikka kuinka paljon lihoisin, niin tisseihin ei mene _mitään_ D: ei toisaalta myöskään häviä, jos paino tippuu, mut ihan vähän isommat rinnat sopis paremmin kehooni.

Vierailija
10/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että korjattiin. Mulla myös synnynnäinen kehityshäiriö (ei rintoja) mutta terveysasemalta sanottiin että ei julkisella puolella korjata. Olen kärsinyt asiasta koko elämäni ajan. Kroppaan kertyy muuten rasvaa mm. reisiin ja vatsaan, mutta ei rintojen alueelle, ei vaikka lihoisin 15 kg.... :( :(

Joo mä oon ikuisesti kiitollinen sille julkisen puolen lääkärille! Tällä oli niin suuri vaikutus tyttären itsetunnolle ja muutenkin.

Vierailija
11/11 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene toiselle lääkärille ja pyydä lähete. Kyllä rintojen kehityshäiriöt korjataan julkisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän