Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten sairaalassa saa nukuttua? Toimenpide edessä.
12.04.2021 |
Kertokaa jos olette joutuneet olemaan öitä sairaalassa. Miten osastoilla saa nukuttua? Monelta hiljaisuus? Kulkeeko lääkäreitä koko ajan öisin huoneessa? Entä aamut ja aamutoimet saako tehdä varmasti rauhassa?
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Viimeksi (umpisuolen poisto tai virallisesti siis umpilisäke) olin viidentenä neljän hengen huoneessa. Muut potilaat 80+ vanhuksia, yksi dementikko yritti koko yön karata. Mun unenlahjoilla sain nukuttua ihan hyvin, toki heräsin joka rasahdukseen ja pariin kertaan hälyytin yököt paikalle sen yhden mummelin takia. Sit taas pää tyynyyn ja koisimaan, neljän pienen lapsen äidin univajeella ei temppu eikä mikään.
Eli tavallinen ihminen olisi kai valvonut koko yön?