Voi hyvät hyssykät! Eikö poliisi tajua, että pääkaupunkiseudulla liikkuu kaksi eri sutta!
Kommentit (17)
Mitä sitten? Eikö sudet kuulu suomeen ja niiden kanssa pitää vain oppia elämään?
Sudet elää laumassa, tietysti on useampia susia Helsingissä.
Uutinen oli, kun espoolainen perhe kohtasi suden.
Isompi uutinen olisi, että susi kohtaa espoolaisen perheen. Puolet ovat eronneita ja mammat niitä penskoja kuljettavat paikasta toiseen. Kokonaisen perheen tapaaminen metsässä on jo harvinaista.
Susipareja (avoparit) täällä on paljon.
"voii hyvät hyssykät, me tultiin tyhjentään nyssykät ja marsu on siihen pystyvä, marsu raataa rakkauden perrräää".
Jees, en usko että Itä-Helsingissä näkemäni selvät jäljet ovat saman suden, joka oli Espoossa. Ei sinänsä etteikö olisi ehtinyt. Luulen vaan että Itä-Helsingistä lähtee Sipooseen mieluummin. Harmi vaan ettei saanut peuraa. Tai en ainakaan nähny jälkiä, jotain jäniksiä vain näytti napanneen.
Toivottavasti ovat eri sukupuolta, saadaan laumanlisäystä ja hesalaiset pääsee nauttimaan pikkusudenpentujen temmellyksestä takapihoillansa. 😍
No eivät tajua. Voisi laskea, että suden pitäisi Vantaalta kipittää 30 km Espooseen jotain 100 km / h vauhdilla, jos susi olisi sama ja näköhavainnot kellonaikoineen tarkkoja.
Meillä on Espoossa lähimetsissä mies nähnyt suden kolmesti viimeisen vuoden aikana kun harrastaa myöhäisi juoksulenkkejä. Ihmetyttää vähän tämä haloo.
Eivät varmasti tajua ilman apuasi. Nyt kannattaa soittaa sinne 112:een ja kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Espoossa lähimetsissä mies nähnyt suden kolmesti viimeisen vuoden aikana kun harrastaa myöhäisi juoksulenkkejä. Ihmetyttää vähän tämä haloo.
Hei mä tiedän tän sadun. Eikö siinä lopulta käynyt niin että kukaan ei enää kiinnostunut miehesi nostamasta haloosta ja hänet lopulta syötiin, vain nappikuulokkeet ja Salomonin polkujuoksukenkä löytyivät polun varresta?
Onhan noita Nuuksiossa ja Sipoonkorvessa. Varmaan sieltä lähteneet nuoret urokset omaa reviiriään etsimään.
Toinen on niin kiltti, että antoi silittää kun vein kupillisen karjalainpaistia.
Vierailija kirjoitti:
8 vuotta sitten näin illan hämärässä hiipparisuden puistossa ihan taloyhtiömme vieressä. Ei ollut vaaraksi kellekään. Ehkä täällä elää jokunen noita, jotka ovat tottuneita ihmisiin.
Mistä tiedät etteivät ne kymmenet kateissa olevat ihmiset ole joutuneet suden suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt suden (todennäköisesti yhden ja saman) puolenkymmentä kertaa viimeisen vuoden aikana samasta syystä eli lenkkeilen vasta myöhään illalla/alkuyöstä.
Olen nähnyt myös monia kettuja (isompia ja pienempiä) sekä hirven ja kauriita. Kerran näin supikoiran ja sähisi hassusti vähän kuin kissa. Jäniksiä ja citykaneja näkee varmasti jokainen.. Ja yhden kerran näin (ja varsinkin kuulin) huuhkajan ja hassua kyllä, se vähän hirvitti.
Ja nämä havainnot on helsingin ja vantaan alueelta.
8 vuotta sitten näin illan hämärässä hiipparisuden puistossa ihan taloyhtiömme vieressä. Ei ollut vaaraksi kellekään. Ehkä täällä elää jokunen noita, jotka ovat tottuneita ihmisiin.