Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä mun rumia hampaita

Vierailija
12.04.2021 |

Ne on ihan liian isot hevosenhampaat ylipurennalla ja vinossakin vielä. Oon kahdesti käynyt oikomishoidossa, mutta ylipurentaa ei korjattu ja ei nämä hevosenhampaat näyttäny suoranakaan sen paremmalta (paremminkin näyttivät entistä isommilta, oikomisten jälkeen menneet taas vähän vinoon).
Oon koko ikäni hävennyt näitä hampaita enkä halua puhua kellekään, koska hampaat näkyy. Puhuessa yritän piilotella hampaita ja oon koko ajan tietonen siitä kuinka rumat mun hampaat on, että en pysty edes keskittymään koko keskusteluun. Itkettää, kun en voi mitään tehdä tälle asialle, tää tulee olemaan tätä koko elämän. Enkä halua laminaattejakaan ottaa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, todennäköisesti ne eivät ole rumat ensinkään.

Ehkä persoonalliset, mutta sehän on vain plussaa

Vierailija
2/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OVatko kuin pääministerin alahampaat? Nekin ovat persoonalliset eivätkä mitenkään rumat.

https://i.media.fi/incoming/6pp1k9/6893048.jpg/alternates/LANDSCAPE_960…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ainoa, joka ajattelee hampaitasi millään tasolla, olet sinä itse. Vain ja ainoastaan sinä.

Vierailija
4/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat voi uusiksi laittaa..."

Vierailija
5/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi kyllä hioa pienemmäksi jos ihan oikeasti on liian isot (mut tuskinpa ne on).

Vierailija
6/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin ja tämä maskiaika on ihanaa just siksi.

Vierailija
7/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä voi kyllä hioa pienemmäksi jos ihan oikeasti on liian isot (mut tuskinpa ne on).

Oon joskus kuullutkin, että kärjistä voisi kai hieman hioa (ei se tosin paljoa näissä laattahampaissa muutosta tekisi, mutta ehkä voisi saada muotoiltua kivemman näköiseksi). Mutta ongelma on, että en jotenkin kehtaa alkaa ehottamaan tuota hiontaa kenellekään hammaslääkärille, kun tuntuu että he nauraisivat minut pihalle...

Vierailija
8/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus kuullutkin, että kärjistä voisi kai hieman hioa (ei se tosin paljoa näissä laattahampaissa muutosta tekisi, mutta ehkä voisi saada muotoiltua kivemman näköiseksi). Mutta ongelma on, että en jotenkin kehtaa alkaa ehottamaan tuota hiontaa kenellekään hammaslääkärille, kun tuntuu että he nauraisivat minut pihalle...

No ei naura! Mene esteettiseen puoleen erikoistuneelle kokeneelle hammaslääkärille konsultaatioon. Ei se vielä mihinkään sido, mutta kartoitat vaihtoehdot.

Minusta isot hampaat on komeat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän