Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain vaatekaapista vähennettyä tarpeetonta

Vierailija
12.04.2021 |

..mutta voi helkkari miten kirpaisee luopua ! Pusero maksanut 70 euroa,ei ollut mun juttu. Tommy Hilfigerin kiilakorkokengät 100 euroa ja paha kävellä, Ihana mekko 60 euroa mutta näytän siinä säkiltä..jne. Vikaostoja kaikki. Toki useammalta vuodelta.
Nettikirpparilla ei ketään kiinnosta vaikka halvalla yritän kaupata. Kai se on vaan UFF nakattava säkki ja unohdettava sisältö.
Jatkossa ostan vain jos todella tykkään vaatteesta. Ei enää "ihan kivoja" joihin mahtuu "kun laihdun 10 kiloa.."
Harmittaa oma tyhmyys

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitin kierrätykseen monta pussia vaatteita.

Ja aloitin just lukemaan Marie Kondon kirjaa.

Vierailija
2/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Et ole ainoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Miten sitä osaisikin ostaa järkevästi. Sorrun erityisesti matkoilla kaikkiin kummallisiin retaleisiin joita en pidä kotimaassa koskaan. Enkä henno heittää pois koska ovat jotain maksaneet kuitenkin

Vierailija
4/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, Ap! Olen itse laittanut merkkivaatteet Emmyyn myyntiin. Joo ei saa omiaan takaisin eikä kaikki myy alestakaan, mutta jotain nyt edes. Enemmän kuin Uffilta :D

Vierailija
5/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun korona on ohi, niin olisiko vaatteidenvaihto/ antaminen nyyttäri-bileet kavereille. Loput sitten hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
6/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari vuotta siivonnut vaatekaappia aina välillä. Karsinut 15-20 vuotta vanhojakin vaatteita. Jonkun vaatteen kahdella olen muistanut, että reilu vuosi sitten en raaskinut heittää pois, kun voihan sitä vielä käyttää. Nyt totesin, etten ole koskenut reiluun vuoteen koko vaatteeseen eli tuskin koskisin jatkossakaan. Vastaavasti uusien kohdalla olen kriittisesti miettinyt tarvitsenko tosissaan. Vähiin on jäänyt uuden ostaminen. Kohta olen siinä tilassa, että voin ostaa uutta kun jokin vaate hajoaa.

Vierailija
7/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari vuotta siivonnut vaatekaappia aina välillä. Karsinut 15-20 vuotta vanhojakin vaatteita. Jonkun vaatteen kahdella olen muistanut, että reilu vuosi sitten en raaskinut heittää pois, kun voihan sitä vielä käyttää. Nyt totesin, etten ole koskenut reiluun vuoteen koko vaatteeseen eli tuskin koskisin jatkossakaan. Vastaavasti uusien kohdalla olen kriittisesti miettinyt tarvitsenko tosissaan. Vähiin on jäänyt uuden ostaminen. Kohta olen siinä tilassa, että voin ostaa uutta kun jokin vaate hajoaa.

Wau, tähän pyrin myös. Olen jo edennyt niin että olen kirjoittanut lapulle mitä EI saa ostaa. Esim alusvaatteet ja huivit joita on vuosiksi (siis jos en liho lisää täsdä vaihdevuosien kýnnyksellä). Olen myös kirjannut tarvittavat vaateostokset tälle vuodelle. Niitä tuli 9 kpl. Yritän todella pysyä siinä !

Äitini on onneksi hoikempi ja ilahtuu kun saa vanhoja vaatteitani. Hän oikeasti käyttää niitä. Ehtona on että vanhat risat pois sitten hänen komeroaan täyttämästä. "Marjavaatteitakin" on jo useaksi vuodeksi.

Vierailija
8/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että raha meni jo, etkä sitä saa takaisin. Et edes kaapissa hilloamalla.

Kerran se luopuminen vaan kirpaisee. Parin viikon päästä et enää edes muista asiaa. Ihailet vain tilaa vaatekaapissasi.

Vierailija
9/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle :) tarvitsen uusii vaaatteita :)