Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseleeko kaikki varatut miehet muita naisia?

Vierailija
12.04.2021 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson aina miespyöräilijöiden pohkeita 🔥😍

mmm. Ei haittaa yhtään ajaa niiden takana. Ei ole kiire mihinkään.

Pohkeita :D.

Minä katon ihan muuta ja kuvittelen miehen sänkyyn  kanssani. Ilmaishuvia ja haaveilua, kun nuori hyvännäköinen uros on näkyvillä.

Vierailija
22/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Niin ne ihmiset tekee. Jos ei katsele niin on omituinen koska välttää koko ajan katsekontaktia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin olla katsomatta? Katse kenkiin vai? Sehän olisi epäkohteliastakin.

Vierailija
24/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tissit ja perseet tsekataan! T: M65+

Vierailija
25/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies katselee muita naisia esim. kaupungilla kävellessä tai baarissa pikku jurrissa, vertaako hän omaa vaimoaan niihin muihin naisiin? Tyyliin "oispa vaimolla tollaset tissit" tms.? 

Ei, vaan libidovetoisena liskoaivona aika moni mies on kiinnostunut erilaisista visuaalisista virikkeistä. Ajatus on ennemminkin tasoa *tollastakin olisi kiva lähmiä ja siihen kassinsa tyhjentää* 🤢🤮

Ja sehän on vain tervettä että miestä kiinnostaa kassien tyhjennys!

Vierailija
26/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vastaantuleva tsekataan, niin se vain menee.

Enkä usko pätkääkään selityksiä etteikö muka naisetkin niin tee.

Jos ei joudu väkisin altistetuksi vieraalle miehellen iin ei sitä pysty tällaiseen rakastumaan kuin tieten tahtoen. 

Nuorempana olin itse lojaali, nykyään pelaan "meisten säännöillä" eli ei ole sääntöjä tai ne muuttuvat sitä mukaa kun niiden muuttaminen palvelee minua.

Vierailija
27/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai varattukaan sokea ole. Ei katsominen tee omaa puolisoa mitenkään vähemmän viehättäväksi

En minä ainakaan katsele "sillä silmällä" ketään vieraita miehiä, koska ei kiinnosta pätkääkään. Tuskin otsikon kysymys kuitenkaan tarkoitti jotain ohimennen vilkaisua, koska katson myös monia naisia päivittäin ja ihan hetero olen.

Olisi kiva tietää, että mitä siinä oikeasti katsotaan ja kysyn ihan ystävällisesti. Onko se komea/kaunis ihminen jota "katsotaan" ja miten katsotaan? Arvioidaanko katseen kohdetta? Pukeutumista? Haluaako saada katsekontaktin?

En ole aloittaja.

Vierailija
28/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan käsite "muita naisia / miehiä" voi liittyä vain varattuihin henkilöihin. Ei sinkuille ole olemassa mitään "muita". On vain naisia tai miehiä. Eli siis vastaus ap:n kysymykseen on kyllä. Siis jos sokeri vielä vähänkin sulaa suussa.

Vierailija
29/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet. Itseä rassaa olla tilanteessa jossa varattu mies vahtaa eikä saa katsettaan irti ja rouva vieressä. Tekee mieli sanoa että OOKOOO. Ei käy rouvaa kateeksi. Enkä puhu nyt mistään pienestä vilkuilusta vaan sellaisesta minuutteja kestävästä aivan liian intensiivisestä. Hyi. Ja kyllä, myös ehdotuksia ja kaikenlaisia lähestymisiä tulee ihan liian usein ja juurikin varatuilta miehiltä. Eipä olisi itsellä pokkaa. Tuosta vaan ottaa se riski että kaikki menee rouvan tietoon. Tai ehkä ne odottaakin juuri sitä.

Mun mies on tuollainen tuijottaja, katselee "liian pitkään" jotain ihmistä, naisia ja miehiä. Olen kyllä laittanut merkille, että monet naiset tulkitsevat sen kiinnostukseksi ja sanonutkin tästä miehelle. Jotkut tulevat jopa jutulle (suurin osa näistä on miehiä) kun luulevat, että mieheni tuntee heidät ja siksi jäänyt tuijottamaan. No, ei haittaa kun mies juttelee kaikille mielellään ja keksii jutun juurta ihan kaikille. Osaa kyllä small talkin suomalaiseksi vähän liiankin hyvin.

Mieheni tekee myös tosi tarkkoja huomioita kanssaihmisistä. Saattaa sanoa minulle, että huomasitko kun tuolla oli samanlaiset korvikset kuin sinulla. Olenkin sanonut hänelle, että hän olisi poliisille unelmien silminnäkijä johonkin rikokseen. Hän muistaisi hiusten ja vaatteiden värit, ihmisen (noin) pituuden ja muita juttuja joihin moni muu (esim. minä) ei kiinnitä mitään huomiota. 

Vierailija
30/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on miehen perusluonne, vaikkei hän tahtoisi, vaikka hän olisi pappi tai lääkäri. Mies vain on mikä on. Tuttuni on seksuaalisesti kyvytön, mutta kyllä hänkin katsoo. Keskustelimme kerran, että se on joku alitajuinen vietti tai vastaava, joka on kirjoitettu geeneihin. Mies katsoo aina naista, katsoo vaikka olisi juuri saanut orkun. Se vain on jokin syvällä oleva alkukantainen "automaatio".

Vierailija
31/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se ei ole sama asia kuin pettämisen suunnittelu.

On, jos tulee tilaisuus.

Nöyp.

Tilaisuuksia olisi kyllä ollut, mutta kun ei kiinnosta sekoittaa ja tuhota ihan hemmetin hyvää elämääni. Ei ole sen arvoista. Kerran kakskymppisenä erehdyin eikä koskaan enää sitä syyllisyyttä.

Vierailija
32/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai varattukaan sokea ole. Ei katsominen tee omaa puolisoa mitenkään vähemmän viehättäväksi

En minä ainakaan katsele "sillä silmällä" ketään vieraita miehiä, koska ei kiinnosta pätkääkään. Tuskin otsikon kysymys kuitenkaan tarkoitti jotain ohimennen vilkaisua, koska katson myös monia naisia päivittäin ja ihan hetero olen.

Olisi kiva tietää, että mitä siinä oikeasti katsotaan ja kysyn ihan ystävällisesti. Onko se komea/kaunis ihminen jota "katsotaan" ja miten katsotaan? Arvioidaanko katseen kohdetta? Pukeutumista? Haluaako saada katsekontaktin?

En ole aloittaja.

Aloituksessa ei kysytty katsotaanko sillä silmällä, vaan katsotaanko.

Näen runsaasti miehiä ja naisia joka päivä. Väkisinkin. Pakko niitä on katsoa jollei halua päin kävellä.

Vierailija
33/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja.

Näen runsaasti miehiä ja naisia joka päivä. Väkisinkin. Pakko niitä on katsoa jollei halua päin kävellä.

Kai otsikon kysymys sitten olisi ollut jotain "Katsooko ihmiset muita ihmisiä?" jos tässä ei olisi tarkoitettu jotain muuta.

Vierailija
34/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aloitus. Pitäisikö siis minunkin olla kiinnostunut vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajista? En ole. Ihan hyvä näin. 

Vierailija
35/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja.

Näen runsaasti miehiä ja naisia joka päivä. Väkisinkin. Pakko niitä on katsoa joll

Kai otsikon kysymys sitten olisi ollut jotain "Katsooko ihmiset muita ihmisiä?" jos tässä ei olisi tarkoitettu jotain muuta.

Hän sukupuolitti kysymyksen tarkoituksella ja jätti sen sopivan avoimeksi.

Ihan vain jotta palstan spermaviemärit alkaisivat haukkumaan miehiä.

Vierailija
36/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aloitus. Pitäisikö siis minunkin olla kiinnostunut vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajista? En ole. Ihan hyvä näin. 

Olet siis varattu?

Vierailija
37/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun oma ukko ei pelkästään katso vaan myös kehuu muita naisia ja kun katsomme yhdessä telkkaa niin kommentoi naisia esim.tyyliin, ei paha ,hyvännäkönen muija, hyvät korkkarit jne. Tämä alkanut ärsyttämään, ei mielestäni kovin herrasmiestä.

Kyllä ihmisiä voi kehua. Ukkosi tulisi tajuta että hänen naisella on huono itsetunto, eikä hänelle kannata sanoa noita asioita.

Vierailija
38/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jos ei ole sokea, kuollut tai täysin aseksuaali. Mä ainakin kattelen miehiä (joskus naisiakin) ja mieheni naisia jos sellaisia joskus näkee. Mä saatan joskus vaikka vähän flirttaillakin, huu. Tuijottaminen, kuolaaminen ja ylenpalttinen muun kehuminen ei tietenkään ole suotavaa, mutta saahan sitä ny katella.

Vierailija
39/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan. Kerran olin kaupassa tyttöystäväni kanssa. Hän sanoi minulle, että olin katsellut jotain naista. En kieltänyt sitä, vaikka toki pahoittelin asiaa. Hän sanoi, ettei ole iso juttu, hän tietää, että kaikki miehet katselevat muita naisia. Sellaisia miehet ovat. Mukavan leppoisa ja itsevarma, sekä ennen kaikkea realistinen, suhtautuminen asiaan siis häneltä. Huvittavaa kyllä, en hetkeä myöhemmin edes enää muistanut miltä nainen, jota katsoin, näytti. Katsominen oli siis vain vaistomaista ilman sen kummempaa syvyyttä. Lopulta tyttöystäväni oli kuitenkin se kaunotar, jonka kanssa halusin olla. 

Vierailija
40/58 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man kirjoitti:

Jos testosteronitaso esim. jonkun sairauden takia alhainen tai mies on muuten masentunut, niin silloin ei välttämättä katsele.

Katselee se silloinkin, kun yrittää masennuksissaan edes jotain lohtua keksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi