Mitä jos mies ei enää pidä minua viehättävänä kun olen raskaana?
Pelkään ihan kamalasti, että mies ei enää halua minua, kun raskauteni etenee pidemmälle. Tai sen jälkeen, jos kehoni muuttuukin paljon. Mitään viitteitä tällaisesta ei ole, mutta en voi pelolleni mitään. Onko tämä aiheeton pelko vai onko jollekin käynyt niin, että mies on menettänyt kiinnostuksensa raskauden aikana? Palasiko kiinnostus raskauden jälkeen?
Puhuin asiasta miehen kanssa, mutta mies tietenkin kielsi koko jutun. Muistan vain joskus olleeni vähän tukevammassa kunnossa miehen kommentoineet, että ei pidä siitä, että minulle on tullut mahaa. Laihduin toki sitten sen stressaavan ajan jälkeen, mutta en mielestäni tuolloinkaan ollut mitenkään merkillisen lihava. Ei ainakaan raskauteen voi verrata mitenkään.
Kommentit (47)
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kirjoitti:
Kyllä minä voin sanoa suoraan että vaimo oli raskaana ulkoisesti vastenmielinen ja lähes ällöttävä, ei sille mitään voi jos hikoileva, ähkivä pallomahainen löllykkä ei kiihota.
Ja voin myös sanoa että riippurintainen löysämahainen, lihava ja raskausarpinen nainen ei kiihota ja kiinnosta, tämä nyt vaan on karu totuus.
Onneksi vaimo palasi normaaliksi eikä raskaudesta jäänyt mitään päälle näkyviä jälkiä.
Ja tiedän että saan paskaa niskaani kommenteista, ei minuun vaikuta mitä ämmät netissä kirjoittelevat.
Olen ollut hyvä mies ja isä hoitaen hommani, lapsikin on jo koululainen.No sinä et kyllä ole raskaana olevaa naista nähnytkään.
Mistä tuo meidän lapsi sitten tuli, elloksen kuvastosta vai?
Veikkaan, että erilaisten kuvastojen anti on lähin kosketus naiseen, jota sinä tulet ikinä kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet ovat kyllä lapsellisia, mutta ihan hyviä kumppaneita niistä voi silti kuoriutua.
Tuo on itsepetosta. On TODELLA HARVINAISTA, että mies olisi hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa toisessa keskustelussa, missä puhutaan miesten haluttomuudesta, sanotaan monta kertaa että haluttomuus alkoi lasten saannin jälkeen.
Kuinka yleistä tämä on??
Vaikutan varmaan ihan sekopäiseltä, mutta pelkään ihan kamalasti että tässä käy niin, että mies ei enää halua minua ja sitten jumiudumme seksittömään liittoon. Seksi on minulle tärkeää ja ajatus siitä että mies ei enää pitäisi minua viehättävänä tuntuu todella pahalta.
Kunhan sä punnerrat sen pershedelmän maailmaan niin takaan, että seksi on viimeinen asia mikä sinulle tulee seuraavaan kahteen vuoteen mieleen.
En usko tuohon. Kersoja syntyy alle vuodenkin ikäeroilla.
Kyllä avioliiton pitää perustua muulle kuin sille, että on jatkuvasti, 24/7 viehättävä toisen silmissä. Kukaan normijärkinen ei sellaista kumppanilta odota, ja koita sinäkin olla luottavaisella mielellä :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ehkä kiihkeintä seksiä koskaan raskauden aikana!
Sama! Varsinkin esikoista odottaessa. Vähintään kerran päivässä. Viimeisen kerran samana aamuna, kun vauva syntyi (suunniteltu sektio).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet ovat kyllä lapsellisia, mutta ihan hyviä kumppaneita niistä voi silti kuoriutua.
Tuo on itsepetosta. On TODELLA HARVINAISTA, että mies olisi hyvä kumppani.
Voi hyvät hyssykät. Tässä keskustelussa provoja piisaa.
Meille kävi näin. Mies menetti koko rakkauden tunteensa raskausaikana. Johtui enemmän ehkä elämänmuutoksen pelosta kuin mahasta, mutta hirveä kokemus. Tunsin itseni rumaksi ja epäkelvoksi vaikka minulla oli söpö, pieni maha. Kun vatsa lähti, alkoi miestä taas kummasti haluttaa. Minua vaan ei sitten enää olis voinu vähempää kiinnostaa. Nyt odotan, että lapsi vähän kasvaa ja lähden.