Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos mies ei enää pidä minua viehättävänä kun olen raskaana?

Vierailija
12.04.2021 |

Pelkään ihan kamalasti, että mies ei enää halua minua, kun raskauteni etenee pidemmälle. Tai sen jälkeen, jos kehoni muuttuukin paljon. Mitään viitteitä tällaisesta ei ole, mutta en voi pelolleni mitään. Onko tämä aiheeton pelko vai onko jollekin käynyt niin, että mies on menettänyt kiinnostuksensa raskauden aikana? Palasiko kiinnostus raskauden jälkeen?

Puhuin asiasta miehen kanssa, mutta mies tietenkin kielsi koko jutun. Muistan vain joskus olleeni vähän tukevammassa kunnossa miehen kommentoineet, että ei pidä siitä, että minulle on tullut mahaa. Laihduin toki sitten sen stressaavan ajan jälkeen, mutta en mielestäni tuolloinkaan ollut mitenkään merkillisen lihava. Ei ainakaan raskauteen voi verrata mitenkään.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisilläni raskaana, ja meillä oli miehen kanssa ennen raskautta todella paljon erilaista seksiä.

Heti kun tulin raskaaksi seksi loppui kuin seinään, koska oksensin ja olin niin kipeä että jouduin tippaan.

Sitten kun oksentelu loppui oli tulehduksia, limakalvot niin kuivat että kävely sattui ja nyt kun alapää on ollut tosi kostea ei seksiä tee enää mieli kun olen niin iso ja olo on tukala ja närästää.

Seksimme väheni noin 80%. Olen kuitenkin luottavainen että kun saan vauvan ulos ja painon pois (20kg kiloja tullut!) niin seksi ja halut palaavat.

Mies on saanut luvan käydä nyt vieraissa, ja käynytkin pari kertaa. Minulla on hyvä itsetunto joten en koe sitä uhkana suhteelle.

Vierailija
22/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halusi mua paljon kun olin raskaana. Tykkäsi kovasti mun mahasta. Palauduin kyllä hyvin raskaudesta mutta meillä oli aika pitkä kuiva kausi synnytyksen jälkeen. Mun alapää oli kipeä, kuin hiekkapaperia, en pystynyt edes ajattelemaan seksiä. Vauva vie kaiken ajan ja energian. Mutta kyllä se sitten tasottuu. Mun mies ei ole minnekään kadonnut, vaikka kaksi lasta on. Nyt lapset on jo hieman isompia ja meillä on edelleen ihan lämmin suhde. Turhaan pelkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pitänyt. Löysi toisen jo raskausaikana ja ero oli selvä melko pian synnytyksen jälkeen. Mies ei sietänyt ollenkaan lihomistani raskausaikana saatikka sitten synnytyksen jälkeistä minää, turvonneine vatsoine ja rintoine, löysäp...na. Ei malttanut helliä ja odottaa vaan piti vieraissa käydä kun oli kuulemma pakko saada eikä minua halunnut enää. Vaikka sitten melko hyvin ajan mittaan palauduinkin mutta oli jo myöhäistä koska kaikki se ikävä oli jo sanottu ja tehty miehen puolelta. 

Vierailija
24/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin sanoa suoraan että vaimo oli raskaana ulkoisesti vastenmielinen ja lähes ällöttävä, ei sille mitään voi jos hikoileva, ähkivä pallomahainen löllykkä ei kiihota.

Ja voin myös sanoa että riippurintainen löysämahainen, lihava ja raskausarpinen nainen ei kiihota ja kiinnosta, tämä nyt vaan on karu totuus.

Onneksi vaimo palasi normaaliksi eikä raskaudesta jäänyt mitään päälle näkyviä jälkiä.

Ja tiedän että saan paskaa niskaani kommenteista, ei minuun vaikuta mitä ämmät netissä kirjoittelevat.

Olen ollut hyvä mies ja isä hoitaen hommani, lapsikin on jo koululainen.

Vierailija
25/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

Kyllä minä voin sanoa suoraan että vaimo oli raskaana ulkoisesti vastenmielinen ja lähes ällöttävä, ei sille mitään voi jos hikoileva, ähkivä pallomahainen löllykkä ei kiihota.

Ja voin myös sanoa että riippurintainen löysämahainen, lihava ja raskausarpinen nainen ei kiihota ja kiinnosta, tämä nyt vaan on karu totuus.

Onneksi vaimo palasi normaaliksi eikä raskaudesta jäänyt mitään päälle näkyviä jälkiä.

Ja tiedän että saan paskaa niskaani kommenteista, ei minuun vaikuta mitä ämmät netissä kirjoittelevat.

Lyön vetoa ettet uskalla näyttää kirjoitustasi vaimollesi. Lentäisit ulos kuin leppäkeihäs. Olet vastemielinen, pelkkä miehenkuvatus.

Vierailija
26/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoitti:

Lyön vetoa ettet uskalla näyttää kirjoitustasi vaimollesi. Lentäisit ulos kuin leppäkeihäs. Olet vastemielinen, pelkkä miehenkuvatus.

Menipä mammalla tunteisiin.

Vierailija
27/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisvihaa, jos sanoo et naisen ei tarvii raskauden aikana näyttää viehättävältä? Sit raskauden jälkee teet työtä viehättävyyden etee. Miust raskauden aikana pitäs keskittyy siihe ite raskauteen. :)

Vierailija
28/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoitti:

Mistä lentäisin, omasta kodistani vai?

Vierailija
29/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teette niitä lapsia aikuisten ja ajattelevien miesten kanssa. Keskenkasvuiset mammanpojat on sitten erikseen, niiden kanssa ei pidä perhettä perustaa!

Vierailija
30/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa toisessa keskustelussa, missä puhutaan miesten haluttomuudesta, sanotaan monta kertaa että haluttomuus alkoi lasten saannin jälkeen.

Kuinka yleistä tämä on??

Vaikutan varmaan ihan sekopäiseltä, mutta pelkään ihan kamalasti että tässä käy niin, että mies ei enää halua minua ja sitten jumiudumme seksittömään liittoon. Seksi on minulle tärkeää ja ajatus siitä että mies ei enää pitäisi minua viehättävänä tuntuu todella pahalta.

Kunhan sä punnerrat sen pershedelmän maailmaan niin takaan, että seksi on viimeinen asia mikä sinulle tulee seuraavaan kahteen vuoteen mieleen.

Ihanko totta? Mitenköhän on, kun olen saanut 3 lasta alle 4 vuoden sisään ja kuopukseni ei edes ole 1 vuoden ikäinen ja silti seksi käy ainakin joskus mielessäni. Ja jostainhan nuo kaikki lapset sai alkunsa.

Vierailija
31/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Onko naisvihaa, jos sanoo et naisen ei tarvii raskauden aikana näyttää viehättävältä? Sit raskauden jälkee teet työtä viehättävyyden etee. Miust raskauden aikana pitäs keskittyy siihe ite raskauteen. :)

Ja synnytyksen jälkeen lapsen hoitoon. Kannattaa valita mies, joka pitää sinusta valaan kokoisena , löysä pilluisena ja kipeänäkin sekä täysin haluttomana. Eli miehen pitää olla epäitsekäs ja haluta todella itse niitä lapsia.

Vierailija
32/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa toisessa keskustelussa, missä puhutaan miesten haluttomuudesta, sanotaan monta kertaa että haluttomuus alkoi lasten saannin jälkeen.

Kuinka yleistä tämä on??

Vaikutan varmaan ihan sekopäiseltä, mutta pelkään ihan kamalasti että tässä käy niin, että mies ei enää halua minua ja sitten jumiudumme seksittömään liittoon. Seksi on minulle tärkeää ja ajatus siitä että mies ei enää pitäisi minua viehättävänä tuntuu todella pahalta.

Kunhan sä punnerrat sen pershedelmän maailmaan niin takaan, että seksi on viimeinen asia mikä sinulle tulee seuraavaan kahteen vuoteen mieleen.

Ihanko totta? Mitenköhän on, kun olen saanut 3 lasta alle 4 vuoden sisään ja kuopukseni ei edes ole 1 vuoden ikäinen ja silti seksi käy ainakin joskus mielessäni. Ja jostainhan nuo kaikki lapset sai alkunsa.

Näinhän ne kissakin ja kanit lisääntyy. Et taida olla älyllä pilattu? Siinä varmaan syy.

Vierailija
33/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Synnytyksen jälkeen ei todellakaan kiinnosta tehdä töitä oman viehättävyyden eteen! Silloin keskitytään lapsenhoitoon seuraaviksi vuosiksi.

Vierailija
34/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yleistä tämä on??

Näinhän ne kissakin ja kanit lisääntyy. Et taida olla älyllä pilattu? Siinä varmaan syy.

Voisin mennä takuuseen, ettei sinuakaan ole liialla älykkyydellä pilattu.

Vierailija
35/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeisilläni raskaana, ja meillä oli miehen kanssa ennen raskautta todella paljon erilaista seksiä.

Heti kun tulin raskaaksi seksi loppui kuin seinään, koska oksensin ja olin niin kipeä että jouduin tippaan.

Sitten kun oksentelu loppui oli tulehduksia, limakalvot niin kuivat että kävely sattui ja nyt kun alapää on ollut tosi kostea ei seksiä tee enää mieli kun olen niin iso ja olo on tukala ja närästää.

Seksimme väheni noin 80%. Olen kuitenkin luottavainen että kun saan vauvan ulos ja painon pois (20kg kiloja tullut!) niin seksi ja halut palaavat.

Mies on saanut luvan käydä nyt vieraissa, ja käynytkin pari kertaa. Minulla on hyvä itsetunto joten en koe sitä uhkana suhteelle.

Kiitoksia päivän nauruista.

Vierailija
36/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat kyllä lapsellisia, mutta ihan hyviä kumppaneita niistä voi silti kuoriutua.

Vierailija
37/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kävi entistä enemmän kuumana raskausajan, naitiin joku 6-8x viikossa (normaalisti 4-5x). Oli kuulemma ihanaa, kun näytin niin hedelmälliseltä. Mielikuvitusta sai lopussa asentojen kanssa käyttää, mutta parhaat orkut tuli kyllä raskausaikana.

Synnytyksestä 1,5vk niin touhuttiin taas ihan normisti, ensin about 3x viikossa ja siittä taas 4-5x nykyään. Vauva-aika oli tosin helppoa ja synnytys päättyi itsestäni riippumattomista syistä sektioon, joten en tiedä, miten olisi käynyt alatiesynnytyksen jälkeen.

Mies osallistuu nykyään niin hyvin ja paljon ja isyys on tuonut vain lisää positiivisia puolia esiin hänessä, joten mielellään sellaisen kanssa paneskelee. Jos olisi laiska ja saamaton, niin vetäisin mieluummin käteen.

JOTEN. Jokainen mies, joka valittaa seksin vähyyttä lapsen jälkeen. Oletko tehnyt tarpeeksi? Kerran viikossa tiskikoneen tyhjennystä ei sitten lasketa.

Vierailija
38/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

No sinä et kyllä ole raskaana olevaa naista nähnytkään.

Vierailija
39/47 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ei sitten tarvitse sinua kuin ruuan laittajana, siivoajana ja lapsenhoitajana, panemassa voi käydä parempia.

Kaverilla oli sama kuvio, muija jatkuvasti paksuna 10lasta ja mies paneskeli menemään pitkin ja poikin.

Vierailija
40/47 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoitti:

No sinä et kyllä ole raskaana olevaa naista nähnytkään.

Mistä tuo meidän lapsi sitten tuli, elloksen kuvastosta vai?