Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos mies ei enää pidä minua viehättävänä kun olen raskaana?

Vierailija
12.04.2021 |

Pelkään ihan kamalasti, että mies ei enää halua minua, kun raskauteni etenee pidemmälle. Tai sen jälkeen, jos kehoni muuttuukin paljon. Mitään viitteitä tällaisesta ei ole, mutta en voi pelolleni mitään. Onko tämä aiheeton pelko vai onko jollekin käynyt niin, että mies on menettänyt kiinnostuksensa raskauden aikana? Palasiko kiinnostus raskauden jälkeen?

Puhuin asiasta miehen kanssa, mutta mies tietenkin kielsi koko jutun. Muistan vain joskus olleeni vähän tukevammassa kunnossa miehen kommentoineet, että ei pidä siitä, että minulle on tullut mahaa. Laihduin toki sitten sen stressaavan ajan jälkeen, mutta en mielestäni tuolloinkaan ollut mitenkään merkillisen lihava. Ei ainakaan raskauteen voi verrata mitenkään.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon piti olla "kun olen pidemmällä raskaana"

Vierailija
2/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ehkä kiihkeintä seksiä koskaan raskauden aikana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jalat ristissä ja perse kuosissa

Vierailija
4/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana nainen on kauneimmillaan. Varsinkin jos oma vaimo kyseessä...

T.M34

Vierailija
5/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkosi on ihan aiheellinen. Eivät kaikki todellakaan palaudu raskautta edeltäviin mittoihin. Tiedostaahan myös miehesi tämän? Jos hän sinua rakastaa ja asian ymmärtää, niin sitten ei ole hätää.

Toki saattaa jättää sinut myös jostain ihan muusta syystä, esim. kun lapsen vaatima aika ja energia onkin pois teidän keskenäisestä ajasta.

Vierailija
6/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippui ihan siitä, kuinka pinnallinen mies on. Raskaana on kamalaa, mutta se ei onneksi kestä ikuisesti.

Vierailija
7/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin sinua ei kiinnosta seksi enää kun vauva syntyy, on muutakin mielessä. Jos ulkonäkö ja seksi on elämän  ykkösprioriteetit, kannattaa lapsihaaveita harkita vielä. Pinnallinen mies ainakin nostaa aika nopeasti kytkintä vauva-arjesta.

Vierailija
8/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ystäväni miehen kiinnostus vaimoaan kohtaan lopahti raskauden aikana. En tiedä, onko tämä totta vai ystäväni päänsisäistä, mutta ilmeisesti avioero on hyvin lähellä ollut koko lapsen elämän ajan.

Näinkin voi käydä. Ystäväni on kaikenlisäksi vielä hyvässä kunnossa ja loistava äiti.

Vierailija
9/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat hanakasti pyllyä niin mies ei katsele muita naisia.

Vierailija
10/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Jopea ei raskaus haittaa.

Vierailija
11/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en tehnyt lasta sellaisen miehen kanssa joka kommentoi painoani. Ex miesystävän mielestä olin lihava kun painoindeksi oli 21. Olin sitä ennen ollut lähes alipainoinen, mutta kasvaessani teinistä naiseksi kiloja tuli onneksi vähän lisää.

Nykyisen miehen kanssa painoindeksi heitellyt 21-23 elämäntilanteen takia, mutta nyt taas 21. Ikinä mies ei ole kommentoinut mitään negatiivista, päinvastoin :)

Vierailija
12/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ulkkis työkaverimies kommentoi näin kun oli lapsista puhe: Onneksi meillä on vain kaksi lasta. Vaimo olisi halunnut useamman mutten suostunut koska vaimo oli yksinkertaisesti liian vastenmielinen lehmä raskaana ollessaan. Lihava, turvonnut ja epäkiihottava. Jos lapsia olisi useampi olisin joutunut eroamaan, she was too disgusting. 

Vaimo toisessa yhteydessä kehui miestään kun on niin hyvä ja tukeva aviomies kaikissa tilanteissa ja lapsille ihan paras iskä. Voi kun tietäis mitä se ihqu ukkeliskukkelis maailmalla puhelee.

Kaikki ei onneksi ole samanlaisia sikoja kuin kyseinen äijä. Oli muuten aivan kaamea sovinisti ja vastenmielinen tyyppi muutenkin. Lähes narsisti.

Vierailija
13/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ulkkis työkaverimies kommentoi näin kun oli lapsista puhe: Onneksi meillä on vain kaksi lasta. Vaimo olisi halunnut useamman mutten suostunut koska vaimo oli yksinkertaisesti liian vastenmielinen lehmä raskaana ollessaan. Lihava, turvonnut ja epäkiihottava. Jos lapsia olisi useampi olisin joutunut eroamaan, she was too disgusting. 

Vaimo toisessa yhteydessä kehui miestään kun on niin hyvä ja tukeva aviomies kaikissa tilanteissa ja lapsille ihan paras iskä. Voi kun tietäis mitä se ihqu ukkeliskukkelis maailmalla puhelee.

Kaikki ei onneksi ole samanlaisia sikoja kuin kyseinen äijä. Oli muuten aivan kaamea sovinisti ja vastenmielinen tyyppi muutenkin. Lähes narsisti.

Liittyykö ulkomaalaisuus tähän kuinka olennaisesti?

Onko tätä aihetta koskaan tutkittu vai onko se liian tulenherkkä? 

Vierailija
14/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
16/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain joka toinen viikko bailaamaan, kun tulee ero.

Vierailija
17/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden ja vauvan myötä elämäänne tulee haluttomia ja seksittömiä jaksoja, siihen kannattaa varautua. Samoin ikääntymisen myötä. Todennäköisesti oma olosi ei ole maailman seksikkäin viimeisillään raskaana tai vasta synnyttäneenä, mikä myös vaikuttaa. Mutta ei se ole niin vakavaa. Jos lohduttaa niin meille raskausaika oli huippua seksin kannalta. Ei pelkoa raskaudesta (hehe), ei tarvetta ehkäistä, ja hormonit hyrräsi. :)

Vierailija
18/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa toisessa keskustelussa, missä puhutaan miesten haluttomuudesta, sanotaan monta kertaa että haluttomuus alkoi lasten saannin jälkeen.

Kuinka yleistä tämä on??

Vaikutan varmaan ihan sekopäiseltä, mutta pelkään ihan kamalasti että tässä käy niin, että mies ei enää halua minua ja sitten jumiudumme seksittömään liittoon. Seksi on minulle tärkeää ja ajatus siitä että mies ei enää pitäisi minua viehättävänä tuntuu todella pahalta.

Vierailija
19/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Meillä miehestä on tullut paljon läheisyydenkipeämpi ja rakastavampi mun raskauden myötä.

Toki on miehiä, jotka häipyy raskauden aikana tai viimeistään vauvavuotena, mutta täyspäinen ja empaattinen mies ymmärtää sen muuttuvan kehon ja iloitsee lapsestaan.

Usko oikeasti miestäsi, mitä se sanoo!

Vierailija
20/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies menettää kiinnostuksensa tai jättää sinut siksi , että suostuit saattamaan hänen lapsensa maailmaan, eli olit siis maailman luonnollisimmassa tilassa, niin sellainen mies joutaakin mennä. Miehen pitää tukea naista raskauden aikana ihan sama mitkä omat fiilikset ovat.