Montako kertaa olette käyttäneet maskia viimeisen vuoden aikana?
Kommentit (41)
Joka päivä, uusi maski aina joka kerralle, kun ihmisten ilmoille lähden! Pitää kantaa vastuunsa!
Loppukesästä alkaen keskimäärin kerran viikossa kaupassa käydessä.
Kolme kertaa kun hioin tasoitteita pois.
Mahdollisimman vähän. Mietityttää, miten paljon mikro- ja nanomuovia niistä tulee vedettyä keuhkoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa, lääkärissä . En käytä maskia influenssan takia.
Korona ei ole influenssa. Korona on virus, joka tuhoaa pahimmillaan sisäelimet ym.
Monta. En pysty edes laskea. Työskentelen hoitoalalla.
Joka päivä, pyrin osaltani suojaamaan lastani.
Vierailija kirjoitti:
Viddu mitä maskilampaita!
Kyrppis, mitä maskittomia possuja!
Joka ikinen työpäivä olen maskissa 8-10 tuntia putkeen, poislukien omassa työhuoneessa tapahtuva lounaseväiden syömishetki. Vapaa-ajalla käytän maskia aina, jos menen kodin ulkopuolelle jonnekin sisätiloihin. Ulkona en käytä, ulkona ruuhkassa käyttäisin mutta olen onnistunut välttelemään ulkoruuhkapaikkoja.
Heksingin, Itä-Suomen ym. yliopistojen uusin tutkimus: korona pääsee aivoihin!
Lue esim. Itä-Suomen yliopiston sivuilta
www.uef.fi
Tervejärkinen ihminen suojautuu! Käytän maskia, käsidesiä, suojahanskoja jne. suojatakseni muiden terveyttä ja myös omaani.❤️
Aika monta, en tiennyt että olis pitänyt laskea.
Ei hajuakaan, olen eläkeläinen joka tilaa ruuat kotiin. Olen kyllä joutunut käymään kaljat hakemassa kaupasta sisältä ja alkossa. Sekä myös terveyskeskuksessa ja apteekissa. Muualla en ole käynyt vuoden aikana missä pitäisi olla maski.
En ole hyvä matikassa, kai tähän jonkun pyöreän lukeman saisi, jos perusviikolla olen käyttänyt maskia kerran, ja kiireisemmällä viikolla neljäkin kertaa.
Joka työpäivä menee useita. Vapaalla kun käyn kaupassa tai apteekissa.
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa, lääkärissä . En käytä maskia influenssan takia.
Mikset? Jos sulla influenssa, voit tartuttaa sen muihin.
Annika a kirjoitti:
0 kertaa. Asun itähelsingissä eikä täällä käytä moni muukaan. Turhaa hömpötystä ja ne on vain lampaille.
Itähelsinkiläisenä voisit samalla kieltäytyä sairaalahoidosta jos saat koronan - älä sitten nillitä hoidosta vaan anna paikkaisi jollekin tarvitsevalle. Anna evoluution hoitaa huonompi aines maanpäältä. Ethän halua olla lammas?
Vierailija kirjoitti:
Useita satoja kertoja. Kolmas laatikko menossa kerttiksiä, siihen päälle vielä moneen kertaan pestyt kestomaskit 5 kpl.
en kertaakaan. morgellooneja saa muualtakin kuin kiinalaisista muovista tehdystä maskista haluan morgellooneja vaikka sitten muualle ihoon mutta en hengitysteihin. mielestäni paketissa lukee ettei ne ole viruksia estäviä. eikä ole kyllä ne marimekonkaan munapussit. kirurgimaskit on tarkoitettu käytettäväksi paikassa jossa on erityisilmanvaihto: tehostettu ja erityissuodatettu. markettien ilmanvaihto ei täytä näitä kriteerejä joten kannattaa pitää terveydestään huolta ja hengittää ilman munakukkaroa naamalla. ja vielä mitä suosisttelen että säästä rahasi vaikka vedensuodatuskannuun mistä voi tulla aika pula kun ihmiset tajuaa mikä mättää
Mitähän tuosta tulisi, varmaan noin 200 kertaa. Elokuusta eteenpäin työmatkoilla maski käytössä.
Liikun lähes päivittäin julkisilla eli useampia kymmeniä.