Montako kertaa olette käyttäneet maskia viimeisen vuoden aikana?
Kommentit (41)
20 kertaa, kun olin kuukauden työharjoittelussa ja siellä piti olla maski päässä työaikana.
Kolmesti. Minulla on maskeja aina mukanani ja käytän niitä kun pyydetään.
Vierailija kirjoitti:
Et siis omatoimisesti älyä käyttää sitä?
2 kertaa, lääkärissä . En käytä maskia influenssan takia.
Kymmenkunta kertaa ja ensimmäinen maski edelleen käytössä.
0 kertaa. Asun itähelsingissä eikä täällä käytä moni muukaan. Turhaa hömpötystä ja ne on vain lampaille.
pari kolme kertaa, puuilossa ja shittimarketissa, yhteensä ehkä puoolentoista tunnin ajan. En kauemmin
Noin 10 kertaa. Kaksi kertaa lääkärissä, yhden kerran labrassa ja muutaman kerran kaupassa.
Lähes joka päivä. Asun pks. Eipä täällä minnekään voi mennä ilman madkia, jos on mahdollisuus törmätä muihin. Arvioisin siis, että yli 100 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis omatoimisesti älyä käyttää sitä?
En käytä, ellei ole tarvetta. Kohteliaisuudesta voin laittaa, jos erikseen pyydetään. En minä vaippojakaan varmuuden vuoksi käytä.
Arviona heitän, että 30 kertaa. Aloitin maskin käytön aika hiljattain, enkä käy kovin paljoa ihmisten ilmoilla, kaupassa lähinnä.
Useita satoja kertoja. Kolmas laatikko menossa kerttiksiä, siihen päälle vielä moneen kertaan pestyt kestomaskit 5 kpl.
Tuhansia.....Mulla menee noita kymmeniä päivässä, kun työpaikalla ei saa liikkua ilman maskia, mutta omalla paikalla ei tartte käyttää. Eli vessaan, kahvikoneelle, tulostimelle kavereilta kysymään mennessä on laitettava maski ja samaa kun ei saa uudelleen käyttää niin noitahan kuluu jokaisella persmauksen nostolla.
Loppusyksystä lähtien aina kaupassa tms.
Yliopistollla lähitunneilla on maskipakko ja töissä on maski"suositus", pidän sielläkin siis maskia.
Eli joka päivä melkein.
Niin paljon, että olen suojannut näitä Itä-Helsinkiläisiä maskittomia omilla rahoillani satoja!
Miksi sinä maskiton luulet olevasi kuolematon? Oletko sittenkin itsekäs, muista välittämätön minä minä-tyyppi?
Kolme. Neljäs kerta ehkä kun otan faceen uuden kuvan kohta itsestäni.