Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Kyllä täällä nyt hirveästi haukutaan osallistujia. Mun mielestä ihan mielenkiintoisia tyyppejä mukana. Oma ennakkosuosikkini on Sohvis-Sanna, toivottavasti pysyy pitkään mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä nyt hirveästi haukutaan osallistujia. Mun mielestä ihan mielenkiintoisia tyyppejä mukana. Oma ennakkosuosikkini on Sohvis-Sanna, toivottavasti pysyy pitkään mukana.
En minä tätä haukkumiseksi kutsuisi. Kertonee enemmän pettymyksestä ja siitä että katsojat alkavat kyllästyä julkkisversioihin ohjelmista. Toki TTK on todistanut sen että ne kiinnostavat mutta toisaalta kun osallistujia ei tiedetä niin eivät he monille silloin ole julkkiksia.
Minullekkin tämä kattaus oli pettymys. Kertoo vain siitä että ns. isommat nimet kieltäytyvät näistä ohjelmista ja sitten joudutaan kysymään viihdelehti-julkimoita. Enkä lue julkkikseksi henkilöitä jotka ovat osallistuneet vaikkapa BB -tai TIS-ohjelmiin.
Näyttää siltä että osallistujat on valittu sen perusteella tarviiko henkilö julkisuutta lisää tai uralle nostetta. Täysin mielenkiinnoton porukka, Heikki sorsa ehkä menee. Mutta osshan on jälleen ihan nevahöödejä.
Aikamoinen pettymys oli tämä casting, olisin niin toivonut tavisporukkaa tällä kertaa, kuten selvästi moni muukin katsoja.
Itse näissä julkkisversioissa näkisin mielelläni vaikka entisiä urheilijoita ja muita sellaisis, jotka ovat tunnettuja uransa takia, eikä lööpeistä, tosi-tv:stä ja Seiskan sivuilta. Esimerkiksi taannoin Hannes Hyvönen, Marko Asell ja Tuuli Matinsalo olivat sellaisia, joita odotti ja mielellään katsoi. Samoin vaikkapa Farmi-ohjelmassa nähty Janne Ahonen.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää kun kierrätetään näitä julkkiksia ja "julkkiksia" monissa ohjelmissa. Miksei otettaisi ihan vaan taviksia?
Minusta taas on mukavampi katsoa julkkiksia, kun niistsä jo tietää jotain ja voi katsoa miten heidän persoonansa ehkä muuttuukin siihen julkisuuskuvaan verrattuna
Suomen julkkispiirit on niin pienet ja nääkin alkaa olla jo useamman realityn kiertäneitä tähteitä, joten tuntevat toisensa jotain kautta jo ennestään. Tylsä seurata kun kaverit on kesäleirillä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä ilma meikkiä näitä meikkinaamoja.
Juuri olin tulossa sanomaan samaa, että onneksi ei tuolla pakkeloida.
Piti selvittää mitä tekee ammattiscoottaaja = temppuilija.
Nyt nämä tyypit on palannu Karibialta!! Kuka voitti?
Siis täh? Vastahan edellinen on loppumassa. Liian usein ja liian tutut naamat, en jaksa kattoa.
Porukka pals karibialta tänään ja vasta syksyllä tulee ruutuun miten pystyy olemaan hiljaa?
Kuvia kun katsoi niin näkee selkeesti ketkä ollut kisassa kauemmin mukana ja ketkä tippunut ja saanut ruokaa jne..
Helmeri tainnut ola pitkään kilpailussa mukana ellei jopa voittanut?
Hauskaa, kun lukee tän ketjun ekoja sivuja niin ihmiset oikeasti ovat sitä mieltä että:
a) Nämä julkkikset eivät ole oikeita julkkiksia!
b) Taviskaudet on parempia kuin julkkiskaudet, miksi niitä ei ole?
Jos kerran a ja b pätee, niin eikö nämä "huonot julkkikset" ole yhtä kuin taviksia?
"Emmä tiedä ketä nää julkkikset on, mä haluan taviskauden". LOL
Veikkaisin voittajakolmikoksi tiettyjä ihmisiä somen perusteella, en täysin sen perusteella, miltä kukakin näytti vaan muilla perusteilla ;) Stalkkerit stalkkaa ja selvinnee syksyllä olenko oikeassa, aika varma olen, että olen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin voittajakolmikoksi tiettyjä ihmisiä somen perusteella, en täysin sen perusteella, miltä kukakin näytti vaan muilla perusteilla ;) Stalkkerit stalkkaa ja selvinnee syksyllä olenko oikeassa, aika varma olen, että olen.
Vihjaa nyt vähän.
Toivottavasti bile-zani voittaa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti bile-zani
voittaa
Siis bile-dani
Suomessa munataan pahasti. Realitystä Suomessa katson ainoastaan selviytyjiä, reality on yleensäkin puhdasta kuraa.
Nämä nimet tuntemattomia ja menee Selviytyjät formaatti samalla pilalle. Ainoastaan Suomessa hankitaan tuollaisia tyyppejä kisaan. Vanhat fanit katoavat.
Kertoo aika paljon kansan moraalin rapistumisesta jos BB ja TIS ollut suosituimmat ohjelmat. Vastuutonta kuraa. Onneksi nyt herätty realityn vaikutuksiin. Nuo edustaa tvssä samaa kuin seiska lehdistössä. Hyi v****. Alapeukkuja saattaa sataa.
Ihan kummalliset osallistujat, samaan aikaan kaikille tuttuja nimiä, jotka on joka ohjelmassa, mutta kumminkin mitäänsanomattomia ja tylsiä persoonia. Olis oikeesti julkkiksia (artisteja, näyttelijöitä ym), tai sit oikeesti taviksia, ei tällaisia välimalleja.
Ohis, mutta hirvee sana onnannut. Kuka sitä viitsii edes käyttää?