Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet Selviytyjät Karibialla

Vierailija
12.04.2021 |

Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.

Kommentit (5613)

Vierailija
101/5613 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bile-Dani laihtuu.

vihdoin, pudottajassa ei onnannut

Ohis, mutta hirvee sana onnannut. Kuka sitä viitsii edes käyttää?

Vierailija
102/5613 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä nyt hirveästi haukutaan osallistujia. Mun mielestä ihan mielenkiintoisia tyyppejä mukana. Oma ennakkosuosikkini on Sohvis-Sanna, toivottavasti pysyy pitkään mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/5613 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä nyt hirveästi haukutaan osallistujia. Mun mielestä ihan mielenkiintoisia tyyppejä mukana. Oma ennakkosuosikkini on Sohvis-Sanna, toivottavasti pysyy pitkään mukana.

En minä tätä haukkumiseksi kutsuisi. Kertonee enemmän pettymyksestä ja siitä että katsojat alkavat kyllästyä julkkisversioihin ohjelmista. Toki TTK on todistanut sen että ne kiinnostavat mutta toisaalta kun osallistujia ei tiedetä niin eivät he monille silloin ole julkkiksia. 

Minullekkin tämä kattaus oli pettymys. Kertoo vain siitä että ns. isommat nimet kieltäytyvät näistä ohjelmista ja sitten joudutaan kysymään viihdelehti-julkimoita. Enkä lue julkkikseksi henkilöitä jotka ovat osallistuneet vaikkapa BB -tai TIS-ohjelmiin. 

Vierailija
104/5613 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että osallistujat on valittu sen perusteella tarviiko henkilö julkisuutta lisää tai uralle nostetta. Täysin mielenkiinnoton porukka, Heikki sorsa ehkä menee. Mutta osshan on jälleen ihan nevahöödejä.

Vierailija
105/5613 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen pettymys oli tämä casting, olisin niin toivonut tavisporukkaa tällä kertaa, kuten selvästi moni muukin katsoja.

Itse näissä julkkisversioissa näkisin mielelläni vaikka entisiä urheilijoita ja muita sellaisis, jotka ovat tunnettuja uransa takia, eikä lööpeistä, tosi-tv:stä ja Seiskan sivuilta. Esimerkiksi taannoin Hannes Hyvönen, Marko Asell ja Tuuli Matinsalo olivat sellaisia, joita odotti ja mielellään katsoi. Samoin vaikkapa Farmi-ohjelmassa nähty Janne Ahonen.

Vierailija
106/5613 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää kun kierrätetään näitä julkkiksia ja "julkkiksia" monissa ohjelmissa. Miksei otettaisi ihan vaan taviksia?

Minusta taas on mukavampi katsoa julkkiksia, kun niistsä jo tietää jotain ja voi katsoa miten heidän persoonansa ehkä muuttuukin siihen julkisuuskuvaan verrattuna 

Vierailija
107/5613 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen julkkispiirit on niin pienet ja nääkin alkaa olla jo useamman realityn kiertäneitä tähteitä, joten tuntevat toisensa jotain kautta jo ennestään. Tylsä seurata kun kaverit on kesäleirillä.

Vierailija
108/5613 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä ilma meikkiä näitä meikkinaamoja. 

Juuri olin tulossa sanomaan samaa, että onneksi ei tuolla pakkeloida.

Vierailija
109/5613 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ohjelma nähtävissä?

Vierailija
110/5613 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti selvittää mitä tekee ammattiscoottaaja = temppuilija.

Vierailija
111/5613 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nämä tyypit on palannu Karibialta!! Kuka voitti?

Vierailija
112/5613 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Vastahan edellinen on loppumassa. Liian usein ja liian tutut naamat, en jaksa kattoa.

Vierailija
113/5613 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka pals karibialta tänään ja vasta syksyllä tulee ruutuun miten pystyy olemaan hiljaa?

Kuvia kun katsoi niin näkee selkeesti ketkä ollut kisassa kauemmin mukana ja ketkä tippunut ja saanut ruokaa jne..

Helmeri tainnut ola pitkään kilpailussa mukana ellei jopa voittanut?

Vierailija
114/5613 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, kun lukee tän ketjun ekoja sivuja niin ihmiset oikeasti ovat sitä mieltä että:

a) Nämä julkkikset eivät ole oikeita julkkiksia!

b) Taviskaudet on parempia kuin julkkiskaudet, miksi niitä ei ole?

Jos kerran a ja b pätee, niin eikö nämä "huonot julkkikset" ole yhtä kuin taviksia?

"Emmä tiedä ketä nää julkkikset on, mä haluan taviskauden". LOL

Vierailija
115/5613 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin voittajakolmikoksi tiettyjä ihmisiä somen perusteella, en täysin sen perusteella, miltä kukakin näytti vaan muilla perusteilla ;) Stalkkerit stalkkaa ja selvinnee syksyllä olenko oikeassa, aika varma olen, että olen.

Vierailija
116/5613 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin voittajakolmikoksi tiettyjä ihmisiä somen perusteella, en täysin sen perusteella, miltä kukakin näytti vaan muilla perusteilla ;) Stalkkerit stalkkaa ja selvinnee syksyllä olenko oikeassa, aika varma olen, että olen.

Vihjaa nyt vähän.

Vierailija
117/5613 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti bile-zani voittaa

Vierailija
118/5613 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti bile-zani

voittaa

Siis bile-dani

Vierailija
119/5613 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa munataan pahasti. Realitystä Suomessa katson ainoastaan selviytyjiä, reality on yleensäkin puhdasta kuraa.

Nämä nimet tuntemattomia ja menee Selviytyjät formaatti samalla pilalle. Ainoastaan Suomessa hankitaan tuollaisia tyyppejä kisaan. Vanhat fanit katoavat.

Kertoo aika paljon kansan moraalin rapistumisesta jos BB ja TIS ollut suosituimmat ohjelmat. Vastuutonta kuraa. Onneksi nyt herätty realityn vaikutuksiin. Nuo edustaa tvssä samaa kuin seiska lehdistössä. Hyi v****. Alapeukkuja saattaa sataa.

Vierailija
120/5613 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kummalliset osallistujat, samaan aikaan kaikille tuttuja nimiä, jotka on joka ohjelmassa, mutta kumminkin mitäänsanomattomia ja tylsiä persoonia. Olis oikeesti julkkiksia (artisteja, näyttelijöitä ym), tai sit oikeesti taviksia, ei tällaisia välimalleja.

Ketju on lukittu.