Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
En ole aikaisemmin ollut tietoinen siitä, että Heikki on aivan täysi palikka, ja olen aika typertynyt siitä, miten järkyttävän yksinkertainen ihminen hän onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Shirlyn selviytymistaidot on ihan onnettomat. Pistetään se yksin jonnekin ja katotaan miten käy
Jännä miten monella on noin vaikeaa ymmärtää tätä peliä. Tämän pelin pointti kun ei ole se, kenen selviytymistaidot on parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta paskaa. Mikä järki koko ohjelmassa edes on, kun voittaja äänestetään lopussa vain tunteella, eikä järjellä ja kilpailijoiden oikeiden selviytymistaitojen perusteella.
Suurin osa kilpailijoista ei pystynyt lopussakaan nöyrtymään ja häpeämään aikaisempaa käytöstään, jossa porukalla pelattiin Paulia vastaan. Säälittävää.
Paul on ainut oikea voittaja ja kaikki kunnia hänelle. Kova jätkä kaikilla osa-alueilla. Kaikkea hyvää hänelle. ❤💪🏼
Mikähän teillä taukeilla on niin vaikeaa tässä ymmärtää, että tämän koko kilpailun pointti ei ole se, että parhailla selviytymistaidoilla voittaa.
Shirly nyt vaan oli parempi ratkaisevassa kohdassa. Se on vaan voi voi ja siinäpähän ulisette.
Voittaja ei olisi ilman muita selviytynyt päivääkään saarella.
Ja miten se liittyy tässä yhtään mitenkään yhtään mihinkään?
Joo Heikki oli täys tossu tän kauden aikana. Herranjumala muten vietävissä se oli.
Ajatteliko kukaan omilla aivoillaan
En ikinä olisi uskonnut,että Heikki laukoo suustaan tuollaista.Missä hänen silmät ja korvat oli kisan ajan ?
Se oli Eve joka pahoitti toisten mielen.
Sekin on vielä sanottava, että ihan sama kumpi tuolla ois ollut Paulin rinnalla finaalissa, Eve tai Shirly, niin ei nämä kateelliset ja katkerat laumasieluja olisi äänestäneet häntä voittajaksi.
Paulille kyllä joku keräys tms. Yksityishenkilölle ei saa kai kerätä rahaa, mutta lahjoittaa saa tilille tai Mobilepaylla. Mietittiin puolison kanssa, että jos vaikka ostetaan Paulille joku lahjakortti ja lähetetään se sähköpostilla. Facebook-profiilissa on osoite. Raha olisi tietty parempi, mutta lahjakorttikin varmasti kelpaa.
Paul olisi niin ansainnut voiton, enkä voi käsittää varsinkaan Helmerin ja Vikin äänestyspäätöstä. Ainoa selittävä tekijä on sellainen joukkohylkiminen, joka ei vaan päättynyt koskaan ja jollain tavalla halusivat lopulta "tiputtaa" Paulin, kun eivät siinä aiemmin onnistuneet.
Siis mun piti jatkaa esseen kirjoittamista "Paulin voiton" jälkeen, mutta nyt raivostuttaa niin paljon, että en pysty keskittymään. Voihan kerpele! En kestä nyt kattella iltistä tai muitakaan nettilehtiä, kun S:n kuva vilisee siellä. Arrrggggh!!!!
Vierailija kirjoitti:
Muut on vaan katkeria kun eivät olleet yhtä fiksuja pelaajia kuin Paul. Kolikot oli osa peliä joilla kuului pelata. Niin Paul teki.
Eivät voineet myöntää sitä vaan pitivät katkeruutta yllä ihan loppuun asti. Kovasti syyttivät Paulia kaikesta mutta eivät itse voineet katsoa peiliin ja tajuta mitä itse tekivät ja sanoivat.
Muistan kun esimerkiksi Viki sanoi instagramissa että siinä skabassa missä kaikki asettuivat Paulia vastaan ei ollut mitään väärää eikä siellä ollut kiusaamista. Kaikki kuului Vikin mielestä peliin.
Tässä mä olen Vikin kanssa samaa mieltä. Se on kisa, joka mahdollistaa blokkaamisen. Parhaiten se toimis tasaväkisin joukkuein. Silloin se blokkaus ärsyttää katsojaa vähemmän.
Nyt kun oli yksi kisaaja versus muut se turhauttaa ja vaikuttaa kiusaamiselta.
Harmi, ettei Eija enemmän jelppinyt Paulia. Kiukut ei olisi ihan näin syviä sen esteradan kohdalla.
Ehkä tuotannolta väärä valinta osakisaksi. Mutta kiusaamisena en osaa sitä kisaa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kiteytyi se todellisenkin maailman hierarkia. Aina on noita Evejä, Vikejä ja Shirlyjä, jotka vaan olevat kaiken yläpuolella. Siis sitä ei edes kyseenalaisteta. Ei todellakaan heidän itsensä toimesta, eikä oikeastaan edes ne (me) kiusatutkaan. Halpamainen käytös on niille sallittua ja peesaaja-Heikit ja Helmerit tukee vaan, vaikka heitäkin kohdeltaisiin välillä tylymmin. Perässä tulee oikeasti empaattiset Paulit, Eijat ja Tuulitkin. Huoh. Niin se vaan on. Niin surullista. Ja annas olla, jos tällaiselle kiusaajalle joku sanoo jotain, siinä on hel-vetti irti, kun heitä sorretaan, vaikka itse sitä tekevät jatkuvasti. Mutta se on sallittua, jostain hiton kummasta syystä, jota en tähän päiväänkään mennessä ymmärrä.
Jep. Tämä tullaan kääntämään niin, että "kateelliset kiusaa shirlyä" :D mark my words
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku tuolla ehdotti, niin keräystä Paulille jotta saadaan YLI 30 000 e Paulille!!
Erittäin hyvä idea! Olisin kyllä mukana. Summa saataisiin isolla joukolla helposti kasaan! Miten tämän voisi toteuttaa, kun Suomessa "kolehdin" keruu yksityishenkilöille ei kai ole sallittua?
Täällä ainakin yksi kolehtiin osallistuja, jos saatte järjestettyä....
Siinä olisi kiusaajille viimeinen kommentti ja opetus..
Lopettakaa sen karvanaama karvisen seuraaminen instassa, sen 🐍 naamaa voi käydä pällistelemässä ilman että seuraa
Miten kauan menee kun Shirly poistaa kaikki kommentit joissa häntä ei kehuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shirlyn selviytymistaidot on ihan onnettomat. Pistetään se yksin jonnekin ja katotaan miten käy
Jännä miten monella on noin vaikeaa ymmärtää tätä peliä. Tämän pelin pointti kun ei ole se, kenen selviytymistaidot on parhaat.
Jaa no sittenhän voisi kilpailujen sijaan pelata vaikka kimbleä tai korttia ja välillä käydä pareittain puskassa kieroilemassa.
Plääh. Ihan huono voittaja. Paul teki kaikkensa finaalipaikkansa eteen ja sitten tuo manipuloitu porukka äänestää Shirlyn voittajaksi. huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut on vaan katkeria kun eivät olleet yhtä fiksuja pelaajia kuin Paul. Kolikot oli osa peliä joilla kuului pelata. Niin Paul teki.
Eivät voineet myöntää sitä vaan pitivät katkeruutta yllä ihan loppuun asti. Kovasti syyttivät Paulia kaikesta mutta eivät itse voineet katsoa peiliin ja tajuta mitä itse tekivät ja sanoivat.
Muistan kun esimerkiksi Viki sanoi instagramissa että siinä skabassa missä kaikki asettuivat Paulia vastaan ei ollut mitään väärää eikä siellä ollut kiusaamista. Kaikki kuului Vikin mielestä peliin.
Tässä mä olen Vikin kanssa samaa mieltä. Se on kisa, joka mahdollistaa blokkaamisen. Parhaiten se toimis tasaväkisin joukkuein. Silloin se blokkaus ärsyttää katsojaa vähemmän.
Nyt kun oli yksi kisaaja versus muut se turhauttaa ja vaikuttaa kiusaamiselta.
Harmi, ettei Eija enemmän jelppinyt Paulia. Kiukut ei olisi ihan näin syviä sen esteradan kohdalla.
Ehkä tuotannolta väärä valinta osakisaksi. Mutta kiusaamisena en osaa sitä kisaa pitää.
Tämä nimenomaan ON kiusaamista kun hyökätään vain ja ainoastaan yhden kimppuun. Ei ollut mitään joukkueita. Oli paul+eija + kaikki muut. Kuvottavin selviytyjissä nähty temppu. Oon katsonut myös amerikan kausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kai se on osa peliä. Mitä ihmettä te kuvittelette? Tuossa kisassa kilpailijana kannattaa nimenomaan päästä eroon vahvoista kilpailijoista, jos vain suinkaan mahdollista.
Kerro vielä mitä hyötyä noille siitä oli että ne äänesti vahvimman kilpailijan pois finaalissa? Tuossa kohtaahan tippuneet ei enää kilpaile eli mitä ne itse sillä saavuttaa, hölmön maineen lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä olisi uskonnut,että Heikki laukoo suustaan tuollaista.Missä hänen silmät ja korvat oli kisan ajan ?
Se oli Eve joka pahoitti toisten mielen.
Täysin unohdettiin ne puukot, jotka eve asetti harkiten Paulin selkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan menee kun Shirly poistaa kaikki kommentit joissa häntä ei kehuta
Even IG:ssä selvityjät päivityksessä oli vaan positiivisia ja kannustavia kommentteja ihmisiltä :D
Kammottavaa katseltavaa. Siis todella.