Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Vierailija kirjoitti:
Eve, voi taivas mikä ihminen. Ihmettelee, mutta itse on kaiken…….
Kusipää mikä kusipää.
Selviytyi kieroudella.
On muuten ruma missiksi.
Ruma sisältä ja ulkoa.
Siis joku helvetin missi voitti. Ärsyttävä käärme joka meni muiden siivellä kolo reissun. PASKAA.
Ihan pimeetä sakkia täällä. Kiehukaa kitkerässä katkeruudessanne.
on karmivaa ettei pudonneet edes lopussa voi myöntää paulin olevan paras kilpailija vaan pitää äänestää jonkun liiton mukaan eikä sen mukaan kuka oikeasti ansaitsisi voiton voisi sanoa että on huonoja häviäjiä
Alkaa katsojana olla jo ihan kaasuvalotettu olo. Onko tämä todella näin huonosti käsikirjoitettu materiaalista vai valehteleeko tuolla kaikki kaikesta?
Mitä hittoa Heikki? Kyselee jostain Even itkettämisestä?!?! Naurettava äijä. Ei voi muuta sanoa. Ja mistä tää Paulin "tunteilla pelaaminen" oikein tulee? Loppuun asti uskovat vaan omiin harhoihinsa, ja haluavat jatkaa valitsemallaan kiusaamisen tiellä.
Ihan oikeesti mitä vittua, kiusaamisesta palkitaan
Vierailija kirjoitti:
”Even itkettäminen” ei luoja. Iski kyllä aikamoinen myötähäpeä tuota Heikin sössötystä katsoessa ja varmasti keskustellut tästä itse kuningattaren kanssa. ”Toivoit et mä voittaisin”. Ihan oikeastikko Eve ei itse ollenkaan tajua miten oksettavan manipuloivaa oma käytöksensä on ollut.
Heikki voitti juuri maailman tyhmimmän miehen tittelin.
Tuppikullien jurputusta koko touhu.
Ei tartte katsoa Laumaa enää mtv:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku helvetin missi voitti. Ärsyttävä käärme joka meni muiden siivellä kolo reissun. PASKAA.
Voi mikä paska loppu
Mä olen niin raivona. Käärme ämmä.
Eija ja Paul ovat sydänten selviytyjiä, muut pikkusieluisia kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Tuppikullien jurputusta koko touhu.
Tämä ketju on. Olet oikeassa.
Heikki nyt oli alusta asti Even lumoissa, he kun ovat niitä urrrrrrheilijoita. Ei muutako Pärmäkoskipipat korville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Even itkettäminen” ei luoja. Iski kyllä aikamoinen myötähäpeä tuota Heikin sössötystä katsoessa ja varmasti keskustellut tästä itse kuningattaren kanssa. ”Toivoit et mä voittaisin”. Ihan oikeastikko Eve ei itse ollenkaan tajua miten oksettavan manipuloivaa oma käytöksensä on ollut.
Heikki voitti juuri maailman tyhmimmän miehen tittelin.
Mitäköhän ton vaimo ajattelee.