Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke muuttunut korkeaksi! Kokemuksia?

Vierailija
12.04.2021 |

Voiko rintarangan jumitila aiheuttaa korkeaa sykettä ja muita oireita? On tutkittu verikokeita yms.
Aloin siis itse epäillä, että on myös jumitusta. Tuntuu jotenkin hengitys olevan pinnallista. Koronakin poissuljettu. Todella ärsyttävää ja ahdistavaa tämä tilanne. Haluaisin selityksen ja toivottavasti toki harmittoman sellaisen.

Leposyke laskee illalla 60 tuntumaan. Normaali arkiaskareissa 110-120. Kävelyllä nousee 140-155. Kauppakassin kanssa kävely 140..
Ei ole ollut ennen tämmöistä ja olotilan vuoksi rupesin sykemittaria tuijottamaan. Tilannetta kestänyt pari kuukautta...nuo sykkeet ovat aiempia hölkkälenkin sykkeitä. Nyt ei huvita liikkua kävelyä enempää...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli korkea syke. Olo todella ahdistavaa kun en meinannut saada happea. Asiaa tutkittiin paljonkin ja oikein mitään ei löytynyt. Kilpirauhanen reistaili. Oli välillä liikatoimintaa ja seuraavassa verikokeessa taas vajaatoimintaa. Sitä on seurattu nyt vuosia, mutta ei ole oikein kumpaakaan vaan vaihtelee. No joka tapauksessa korkeaan sykkeeseen sain beetasalpaajat ja ne toimivat. Ihana tunne kun pystyi taas hengittämään.

Ja tämä kaikki paljon ennen koronaa.

Vierailija
22/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollinen rokotehaitta. Pienet verisuonten tukkeumat voivat nostaa sykettä, kun sydän yrittää entistä kovemmin edistää verenkiertoa

Tämä oli ensimmäinen ajatus myös.

Aina kannattaa miettiä, josko maailmassa on aloitettu jokin uusi lääkitys jota ihmisissä ei ole koskaan aiemmin käytetty. Voi hyvin vetää yks-yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kans mietityttää,kun olin normaalia hengästyneenpi ja menin lääkäriin ottivat sydän filmin siinä maate pannessa sydän alkoi oudosti jyskyttään kun nousin ylös se loppui,nyt kuiten syke oli 138,siihen sit aletiin määrään,verenpainelääke,Xarelto verenohennuslääke,mut eivät laske sykettä,eikä juuri verenpainettakaan,enkä kestänyt lääkitystä.Mut minua ei kuunella siellä kun sairastin kuumeen 37,27 nousi illalla Helmik.alussa,koko yö oli tosi outo palelin ja hikoilin,ihmeelistä uni mailmaa aamuun asti,tuntui et ruoka maistui oudolle mut ei paljoo 2rokotetta oon saanut,tuolloin tunsin myös sydämmessä outoa sykettä,mut meni ohi,kerroin lääkärille mut ei ottanut mitään kantaa,pitää laitaa sähkökääntöön sydän,syke vaihtelee 112,120,134,nukkumaan mennessä se tuntuu eniten ja joskus istualtaan ällötävää jumputusta,en haluais mennä sähkökääntöön.Aloin kuiten miettiin et oisko raudanpuute kokeilen sen ja sit kun moni on sanonut et korontartunta on nostanut sykkeen.Oon kyllä niin huolisani siitäkin et lääkäreillä joilla olen käynyt tieto on aika köyhää,aina vaan lääkeitä tyrkytetään,haluan tutkia todella mistä ihmeestä tämä johtuu täytyy löytyä syy.

Vierailija
24/24 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi/ahdistus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä