Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut Briteissä? Minä en.

Vierailija
12.04.2021 |

Olen jo 46v ja madanko mennäkään.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain Lontoossa. Toiveena olisi päästä matkustamaan junalla ympäri koko saarivaltion.

Vierailija
62/65 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cavern Club kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Lontoossa monen monta kertaa, Manchesterissä useamman kerran työreissulla ja kierrellyt eri puolilla moottoripyörällä - erityisesti Skotlannissa - eräänä sateisena ja kylmänä kesänä.  Tykkään. 

Kuulostaa ihanalta, Skotlanti kiinnostais muakin kovasti.

Itse käynyt vaan Liverpoolissa. 

Teitkö pyhiinvaellusmatkan The Beatles -yhtyeen kotikaupunkiin?

No oonhan mä lapsesta asti Beatlesista vähän tykännyt, eli oli siellä museossa käytävä. Mies taas Liverpool FC- fanina halus haistella Anfieldin ympäristöä ja käydä fanituotekaupassa. Ei oltu pelissä, ManU-Liverpool- peliä katsottiin pubissa ja oli aika raisu tunnelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä tonne futista vois mennä kattoon. SIelllä on kova olut kulttuuri mutta nämäkin perut ovat ranskasta.

Vierailija
64/65 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä tonne futista vois mennä kattoon. SIelllä on kova olut kulttuuri mutta nämäkin perut ovat ranskasta.

Se on selllaista katkeran suloista huuumoria tyyliiin "ihanko tosi hei, ihanko ittte keksit".

Vierailija
65/65 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen käynyt Lontoossa, ja molemmilla kerroilla olen päätynyt itkemään ilosta. Muuten en ole koskaan itkenyt ilosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan