Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaveri nyppi keitosta sipulit serviettiin ja vei roskikseen kun vei riskinsä altaaseen

Vierailija
12.04.2021 |

Meillä on opetettu että jos jotain tarjotaan, se syödään kokonaan eikä närpitä. 9-vuotias lapsi kuitenkin jo.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta en loukkaantuisi,sipuli on aika vahvaa,kaikki eivät voi sitä syödä.Minä jätän salaateista sipulit ottamatta,koska vatsani tulee kipeäksi sipulista ja joissakin perheissä tehdään jollekin perheenjäsenelle sama ruoka kun muille mutta ilman sipulia.

Vierailija
42/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on servietti?

Lautasliina. Taisit tietää, mutta haluat nyt brassailla omasta mielestäsi väärän kirjoitusasun takia?

Servetti tai servietti ovat molemmat oikein. Ja voi kutsua myös lautasliinaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset syömisfanaatikot on raskaita. On ihan ok jättää jotain syömättä ja fiksua toimintaa kun ei tehnyt siitä numeroa.

Vierailija
44/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sipulii kaikkeen mihin voi.Lapsesta asti , ko kotona syötiin.Ite viljeltyy kaikki tietysti.Melkein kaikki ruokainen ,mutta ravut, meren-ötit, ei.

Kala menee.

Vierailija
45/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sautustrlija kirjoitti:

Käytän sipulii kaikkeen mihin voi.Lapsesta asti , ko kotona syötiin.Ite viljeltyy kaikki tietysti.Melkein kaikki ruokainen ,mutta ravut, meren-ötit, ei.

Kala menee.

Liittyy keskusteltavaan aiheeseen miten? Ja mikä on Sautustrlija? 

Vierailija
46/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli on pahaa, mihin sitä edes tarvii ruoassa? Ja toisekseen sipuli ei sovi kaikille ihmisille sillä se aiheuttaa närästystä.

Vierailija
47/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sillä menee maha sekaisin sipulista.

Vierailija
48/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on opetettu, että mitään ei ole pakko kuin maksaa veroja ja kuolla.

Meillä taas opetettiin että jos ruoka ei maistu niin laitetaan se jääkaappiin odottamaan seuraavaa ateriaa. Kyllä se alkaa viimeistään parin päivän päästä maistumaan.

Näin siis -70 luvulla kun olin lapsi.

Nyt aikuisena minulle maistuu ruoka kuin ruoka ja olen siitä erittäin onnellinen.

Vierailija
49/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu laittaa sipulia keittoon?

Vierailija
50/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli on monen lapsen kestoinhokki,ja aika voimakas maultaan.Mun mielestä lapsi hoisi asian ihan hyvin. Lapsi olis voinut vinkua ja ulista ettei syö,kun ruokaan on laitettu sipulia.Söi kuitenkin kaiken muun ja tois vielä astiatkin pois? Ei kaikki aikuisetkaan pysty syömään sipulia.

Vierailija
51/51 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on opetettu, että mitään ei ole pakko kuin maksaa veroja ja kuolla.

Meillä taas opetettiin että jos ruoka ei maistu niin laitetaan se jääkaappiin odottamaan seuraavaa ateriaa. Kyllä se alkaa viimeistään parin päivän päästä maistumaan.

Näin siis -70 luvulla kun olin lapsi.

Nyt aikuisena minulle maistuu ruoka kuin ruoka ja olen siitä erittäin onnellinen.

Mua ei kasvatettu noin ja silti opin kunnioittamaan ruokaa ja kaikki maistuu.