Sanna suhtautui tyynen rennosti kun joku mies vislasi hänelle kesken haastattelun Säätytalon portailla
On se kyllä kone.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/marinille-vislattiin-suorassa-lahet…
Kommentit (43)
Tuo oli kyllä aika outo. Katsoi kuitenkin tarpeelliksi reagoida. Olisiko joku kuski vinkannut, että auto valmiina, nyt mennään.
Itsetunto on naisella huono juttu siitä tulee ylimielinen ja kyykyttää miehiä.
t Jone
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kyllä aika outo. Katsoi kuitenkin tarpeelliksi reagoida. Olisiko joku kuski vinkannut, että auto valmiina, nyt mennään.
Ei vaan oli menossa kokoukseen sisään. Päätti reagoida kun joku jäbä kuolasi häntä. En tiedä onko tuossa mitään pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Käviköhän henkivartijat hiukan pamputtamassa viheltijä-ääliötä?
Siis mikä ongelma oli vihellyksessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käviköhän henkivartijat hiukan pamputtamassa viheltijä-ääliötä?
Siis mikä ongelma oli vihellyksessä?
No sitä ettei Rouva Pääministerille saa vislata!
Vierailija kirjoitti:
Off topic, minkä valmistajan tekeleitä oli tuo Sannan mekko?
MIkä mekko?
On kyllä niin nätti tuossa videossa! Nuo maskin korostamat silmät ja itsetietoinen vilkutus ihailijalle :D Uuh <3
Sanna vähän heilutti kättä tyyliin, että "joo, joo, tätähän tää on joka päivä..." :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kyllä aika outo. Katsoi kuitenkin tarpeelliksi reagoida. Olisiko joku kuski vinkannut, että auto valmiina, nyt mennään.
Tuskin kuskit vislaamalla ilmoittavst pm.lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kyllä aika outo. Katsoi kuitenkin tarpeelliksi reagoida. Olisiko joku kuski vinkannut, että auto valmiina, nyt mennään.
Tuskin kuskit vislaamalla ilmoittavst pm.lle.
Matti Vanhanen oli menossa samalla autolla ja rullasi ikkunan auki
No eihän toi ollut edes se perinteinen fit fiu. Kuulosti enemmän joltain linnulta jopa
Sanna kiihtyi, mutta peitti kuumotuksensa. Sormettaa sitten kotona..
Ihanaa 😊