parinvaihto
Meilläkin on nyt tullut tämä jonkin verran esillä ollut aihe parinvaihto (luvalla vierasta siis). Mies on muutaman kerran vihjaillut ja puhunut asiasta ja ilmaissut kiinnostuksensa. Itse olen aina sanonut ettei kiinnosta (rehellisesti hieman kylläkin)
Meillä (lapset 2, 4 ja 7), ollaan kolmekymppisiä ja seksi kaikin puolin ihan hyvää, tasaisesti kerran pari viikossa ja olen tyytyväinen. Toki se suuri intohimo nostaa päätään silloin tällöin, mutta ihan mukavaa on.
Miten muilla, onko teille tullut ehdotuksia ja miten suhtauduitte? Uskalsitteko toteuttaa ja miten onnistui? Itseäni pelottaa (jos lähden leikkiin mukaan) mitä tapahtuu tuttujen kanssa (eräs tuttu pari ehdottanut) ja miten heitä jälkeenpäin kehtaa nähdä? Tuntemattomat pitäisi olla molemmielle miellyttäviä ja mitä jos ovatkin täysiä idiootteja? Tai entä jos noita tuntemattomia tapaa joskus jossain myöhemmin töissä yms...??
Näin uskallan tunnustaa, että vieras mies kiinnostaisi minuakin (kuten varmasti vieras nainen miestäni), ainakin uuden ' yhteisen' kokemuksen siitä saisi (toivottavasti hyvän). Kyselen vielä lisää naisilta!! Uskalsitteko nauttia tilanteesta ujostelematta?? Omat posket ainakin punottaisivat, kun näkisin mieheni katselevan ' naidessani' toisen kanssa. Kehtaako siis nauttia?
Entä jälkipelit? Millainen oli seksi/muu elämä tuon jälkeen? Tekisittekö uudelleen?
Toivoisin naisten kommentteja, miehiltä näitä riittää (kotoakin saa ohjeita, vinkkejä.... ihan tarpeeksi)
-Minna
Kommentit (28)
Täällä myös ns. uusiopari, joka rakastaa todella toisiaan ja seksi sujuu. Haluaisimme kuitenkin koittaa parinvaihtoa. Olemme puhuneet asiasta monesti ja käyneet läpi miten tuon aloittaisi. Olemme haaveilleet toisesta parista vieressä naimassa siinä samassa huoneessa. Olisi kiihottavaa katsella ja siitä varmaankin aika luonnollisesti voisi vaihtaa puolisoa.
Olemme jo aikuinen hyväkroppainen pari ja ihmetelleet mistä toisen vastaavan löytäisi ?
En tiedä onko AP lukenut jo aiemmin viestini (tästähän on puhuttu paljon täällä aiemminkin), mutta vielä kerran:
minun avioliittoni kariutui tuollaiseen asiaan, koska en enää tuon jälkeen pystynyt nauttimaan mieheni pienehköstä peniksestä eikä toisaalta mieheni toipunut koskaan siitä, kuinka paljon minä nautin isommasta.
Joten jos lähdette leikkiin mukaan, on vinkkini se, että vehkeet eivät saisi mielelään olla kovin erikokoiset!!
Meidän kokemus toisesta parista oli varsin positiivinen. Minulle oli ensimmäinen kerta, että harrastan ylipäätään seksiä muiden nähden eikä miehenikään ollut aikaisemmin suhteessa saanut naisiaan vakuuttuneeksi hyvästä ideasta. Mutta yhteisellä päätöksellä ja asioiden sopimisella kokemuksesta jäi varsin hyvät fiilikset. Sovimme yhdessä pelisäännöt ja keskustelimme asiasta paljon yhdessä ennen kuin tapasimme sopivan parin. Sitä sopivaa paria etsimme yli puoli vuotta ja halusimme ensin nähdä heidät vaatteet päällä jonka jälkeen sovimme uudet "treffit".
Kaiken a ja o on rehellinen ja avoin keskustelu kumppanin kanssa. Jutussa pitää olla mukana yhdessä ja jos toista mietityttää niin ei kannata lähteä leikkimään tulella. Parisuhteen pitää olla kunnossa eikä toinen pari tulee millään lailla korjaamaan esim. huonoa seksiä. Parinvaihto on vain mauste, joka tekee seksistä vielä parempaa. Luonnollisesti toiset tykkäävät tulisesta ruuasta ja toiset eivät ja silti kaikki saavat vatsansa täyteen.
Minnan viesti on vuosien takaa. Kuinkahan teidän fantasianne kanssa kävi?
Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksistasi, monihan näitä pohtii.
Ei se avioliitto varmaan pelkälle munalle perustu. Ja jos se todella parempi on, niin voihan vierasta pyytää säännöllisestikin kylään :)
Hei
jos luulet, että veiras pillu tuntuu erilaiselta kuin oman vaimosi, unohda koko asia. Kyse ei ole pillusta vaan tunne-elämän samasta sävelestä. Tämä voit tuntea toisen ihmisen kanssa kuin vaimosi.
jos ei ole kysymys muusta kuin raa-asta panemisesta, kaikki muu on tärkeää kuin itse akti, se on vain kakun koriste.
Meillä on niin päin, että monä haluaisin kokeilla kolmatta pyörää tai paria, mutta mies ei ole yhtä innostunut . Minusta kokemus voisi olla yhteinen; eikä kyseessä olisi pettäminen..:) Hänestä voisin tehdä sen mieluummin niin että hän ei olisi siis katselemassa..
Ei voi hyvin mennä jos tuollaista hoitoa tarvitsee. Toivon että teiltä otetaan lapset pois. seksin peräs juostaan kuin teini-ikäiset kanat. Vastuutonta ja typerää.