Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsensä hemmottelu herkuttelemalla?

Vierailija
11.04.2021 |

Kuinka usein hemmottelette itseänne herkuttelemalla? Herkkuihin lasketaan tässä erityisen hyvät ruuat, roskaruuat, leivonnaiset, karkit, suklaa, jäätelö, naksut, limut yms.

Minä hemmottelen itseäni lähes joka päivä. Joka päivä jotain herkkua, ei välttämättä mitään suurta, vaan esim. eilen yksi toscapulla ja proteiinivanukas.

Olen hoikka ja liikunnallinen. Treenaan monta kertaa viikossa, viimeksi tänään. Ruokavalioni kokonaisuudessaan on terveellinen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari viikossa.

Vierailija
2/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kuin normi 57 v nainen, mutta joka päivä syön jotain hyvää, tänään mämmiä ja kermaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin, mutta en joka viikonloppu enkä joka päivä viikonlopun aikana. Joskus keskellä viikkoakin, jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin. Ensin meinasin vastata, että usein. Mutta sitten aloin miettiä, että syön aika harvoin herkuiksi laskettavia ruokia. Ikää 58v.

Kolme viikkoa sitten söin suklaapatukan.

En ole urheilullinen, enkä hoikka. En vain ole koskaan tykännyt naksuista ja sipseistä, enkä niin karkeista, enkä pullastakaan. Tavallista ruokaa taas syön kyllä ihan liikaa ja siksi en ole hoikka

Vierailija
5/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipsu

Vierailija
6/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Pitäiskö sitten erikseen joskus nauttia jotain pahaa ruokaa jottei mene syöminen itsensä hemmotteluksi. Hyvä ruokahan on yksi elämän harvoista iloista ja viimeisenä olisin ruuasta tinkimässä. 

Vierailija
7/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä kolme/neljä happohyökkäystä ja jokaisen aterian päätteeksi syön jotain sokerista herkkua, yleensä suklaata. En voi olla päivääkään ilman herkkuja. Parin viikon päästä hammaslääkäri ja hirvittää taas millanen lasku tulossa kun varmaan 10 reikää. 68 kg/165 cm tankkero

8/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää katsoa itseäni peilistä tällä hetkellä ja tiedän ketään muuta en voi syyttää kun itseäni.

Minulla on koko aikuisiän ollut hieman ylipainoa, mutta pari vuotta sitten otin itseäni niskasta kiinni ja sain 10 kiloa painoa tiputettua, oli hyvä olla.

Nyt on pakko tunnustaa, että tämä etätyöksi muuttunut elämäni on saannut painoni nousemaan takaisin. Kuljin töihin julkisilla ja vaikka työni on toimistotyötä niin pelkästään aktiivirannekkeeseen tuli työmatkat + työpäivä yli 10000 askelta. Lisäksi koira kuoli ja nekin kävelylenkit jäi pois.

Ja rehellisesti sanottuna tämä arki, josta nyt itselläni on kaikki tapaamiset yms minimissä niin koen aika synkäksi. Lähes joka ilta katson jotain hömppää ja herkuttelen, pahin on suklaa jota ilman "en osaa olla". Ihan persuksistahan tämä on mutta jostakin pitäisi löytää päänsisältä voimat aloittaa taas terveellisempi elämä.

Vierailija
9/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rehellisesti sanottuna tämä arki:

Vierailija
10/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen viikonloppuisin ja juhlapyhinä. Arkisin pysyn ns. ruodussa.

Vierailija
11/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joka päivä jotain pientä. Tämä on mielestäni ok niin kauan kuin pysyn normaalipainossa ja hampaat ei reikiinny. Syön joka päivä myös paljon terveellisiä juttuja joten tasapaino säilyy :D Aina olen ollut tosi hoikka mutta nyt kun 40 v lähestyy on ollut lievää painonnousua havaittavissa, ehkäpä herkuttelua voisi vähän vähentää. 

Vierailija
12/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä haluan ja näkyvä sixpakki 37 vuotiaana. En ikinä ajattele mitä syön, muuta ku perussafkaa. Mutta seki voi olla esim kebab+ranskalaiset tai pizzaa. Yleensä paistan jotain vihanneksilla /riisit/lihat yms.

Opiskelen puhelimen kautta (käyttäen anki ohjelmaa) ja teen sitä samalla kun kävelen yli tunnin päivässä.

Perus-safkasta en luovu. Herkut tulee siihen päälle, kun jaksan syödä. Yritän myös juoda 2 litraa päivässä.

Vierailija
13/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja:

Vierailija
14/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran viikossa. En mielelläni pilaa hyvää ateriarytmiä ylimääräisillä herkuilla. Olen ottanut käyttöön sellaisen säännön, että kerran viikossa joku leivonnainen tai makeinen, jos siltä tuntuu. Aina en osta. Viime kesänä huomasin, että en syönyt yhtään jäätelöä. Itse asiassa ruokahalu on vähentynyt melko lailla, kun on alkanut miettimään sitä tarkemmin. Aiemmin söin pähkinöitä kuin orava mutta sekin on jäänyt jostain syystä.

Vierailija
15/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ap vastaan itsensä pahoinpitelemistä koska sitä tuollainen on.