Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vertaisin näitä kaupassa maskitta asioivia rattijuoppoihin

Vierailija
11.04.2021 |

Eivät välitä kuin itsestään. Voivat pahimmassa tapauksessa tappaa toisen ihmisen välinpitämättömyydellään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vertaisin sinua jälkeenjääneeseen.

Vierailija
2/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattijuoppous on laissa määritelty kielletyksi ja rangaistavaksi. Maskittomuus ei. Mikä siinä on niin vaikea ymmärttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes vertaisi sua idioottiin kun valmiiksi olet jo sellainen.

Vierailija
4/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autollahan voi tappaa toisen ihan selvinpäinkin. 

Vierailija
5/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskillinenkin voi tappaa toisen. Menojen karsiminen, ihmismassojen välttely ja turvavälit toimii paremmin. 

Vierailija
6/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla voi myös tappaa itsensä, joko vahingossa tai tahalleen, kännissä tai selvinpäin.

Ei maskittomaan ole mitenkään hengenvaarallista kaupassa törmätä. Miksi et pelännyt maskitonta vuosi tai kaksi sitten. Mä alan jo kääntymään sill kanale, eä onkunon joukkopsykosit satu aikaan näillä koronapelotteluilla. Suosittelen kaikille mediataukoa vaikkapa kuukaudeksi, niin rauhoittuu meili kummasti.

Vierailija
7/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskillinenkin voi tappaa toisen. Menojen karsiminen, ihmismassojen välttely ja turvavälit toimii paremmin. 

Kaikki nuo kolme ja, jos on pakko ihmisjoukkoon mennä ( töihin bussilla jne.), niin sitten maski. Aivan uskomatonta miten joillekin voi tämä maskin pitäminen olla niin vaikeaa. Itse ajattelen kaupassa käydessäni maskillisia nähdessässäni, että teemme yhdessä hyvää, yritämme yhdessä päästä mahdollisimman nopeasti takaisin normaaliin. Maskittomat eivät ilmeisesti tätä halua.

Vierailija
8/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla voi myös tappaa itsensä, joko vahingossa tai tahalleen, kännissä tai selvinpäin.

Ei maskittomaan ole mitenkään hengenvaarallista kaupassa törmätä. Miksi et pelännyt maskitonta vuosi tai kaksi sitten. Mä alan jo kääntymään sill kanale, eä onkunon joukkopsykosit satu aikaan näillä koronapelotteluilla. Suosittelen kaikille mediataukoa vaikkapa kuukaudeksi, niin rauhoittuu meili kummasti.

Et voi oikeasti olla noin tyhmä.

Vierailija
9/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso ettet kaadu sinne pyörökärryyn kun kaivat alinta pohjalta.

Vierailija
10/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottovasti joku tappaa aapeen.