Vertaisin näitä kaupassa maskitta asioivia rattijuoppoihin
Eivät välitä kuin itsestään. Voivat pahimmassa tapauksessa tappaa toisen ihmisen välinpitämättömyydellään.
Kommentit (10)
Rattijuoppous on laissa määritelty kielletyksi ja rangaistavaksi. Maskittomuus ei. Mikä siinä on niin vaikea ymmärttää?
Mä en edes vertaisi sua idioottiin kun valmiiksi olet jo sellainen.
Autollahan voi tappaa toisen ihan selvinpäinkin.
Maskillinenkin voi tappaa toisen. Menojen karsiminen, ihmismassojen välttely ja turvavälit toimii paremmin.
Autolla voi myös tappaa itsensä, joko vahingossa tai tahalleen, kännissä tai selvinpäin.
Ei maskittomaan ole mitenkään hengenvaarallista kaupassa törmätä. Miksi et pelännyt maskitonta vuosi tai kaksi sitten. Mä alan jo kääntymään sill kanale, eä onkunon joukkopsykosit satu aikaan näillä koronapelotteluilla. Suosittelen kaikille mediataukoa vaikkapa kuukaudeksi, niin rauhoittuu meili kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Maskillinenkin voi tappaa toisen. Menojen karsiminen, ihmismassojen välttely ja turvavälit toimii paremmin.
Kaikki nuo kolme ja, jos on pakko ihmisjoukkoon mennä ( töihin bussilla jne.), niin sitten maski. Aivan uskomatonta miten joillekin voi tämä maskin pitäminen olla niin vaikeaa. Itse ajattelen kaupassa käydessäni maskillisia nähdessässäni, että teemme yhdessä hyvää, yritämme yhdessä päästä mahdollisimman nopeasti takaisin normaaliin. Maskittomat eivät ilmeisesti tätä halua.
Vierailija kirjoitti:
Autolla voi myös tappaa itsensä, joko vahingossa tai tahalleen, kännissä tai selvinpäin.
Ei maskittomaan ole mitenkään hengenvaarallista kaupassa törmätä. Miksi et pelännyt maskitonta vuosi tai kaksi sitten. Mä alan jo kääntymään sill kanale, eä onkunon joukkopsykosit satu aikaan näillä koronapelotteluilla. Suosittelen kaikille mediataukoa vaikkapa kuukaudeksi, niin rauhoittuu meili kummasti.
Et voi oikeasti olla noin tyhmä.
katso ettet kaadu sinne pyörökärryyn kun kaivat alinta pohjalta.
Toivottovasti joku tappaa aapeen.
Minä taas vertaisin sinua jälkeenjääneeseen.