Miksi paljut ovat niin suosittuja?
Miksi paljut ovat niin suosittuja? Itse ajatus samassa vedessä lillumisesta lähinnä hirvittää. Työpaikallakin ennen koronaa järkättiin saunailtoja, joissa lilluttiin paljussa työkavereiden kanssa. Jaiks.
Kommentit (16)
No jos siellä ollaan vaan oman kullan tai perheen kanssa niin ei se niin ällöä ole. Ja meillä ainakin vaihdetaan vesi joka kerran jälkeen.
Ei meidän paljussa ole mun työkavereita.
Miksi paljut ovat niin suosittuja?
Vierailija
klo 20:15 | 11.4.2021
Miksi paljut ovat niin suosittuja? Itse ajatus samassa vedessä lillumisesta lähinnä hirvittää. Työpaikallakin ennen koronaa järkättiin saunailtoja, joissa lilluttiin paljussa työkavereiden kanssa. Jaiks.
VASTAA
Paljussa on mukava sekstailla. Morjestellaan siinä puuhailun lomassa naapureille.
Varmaan ainakin tällä hetkellä siksi, että kaikki luksus on elämään vähissä koronan vuoksi. Palju on kuitenkin sellainen jossa lillut lämpimässä kuten ulkomaan matkalla vaikka uima-altaassa ( täällä, kun ei useinkaan kovin lämmin ole). Lisäksi, kun nyt monilla säästyy rahaa, ja mietitään mihin se laitetaan tuo on ehkä monille varteen otettava vaihtoehto.
Itse en ole yhtään viehättänyt mistään altaista, mutta voisin kuvitella, että tämä on syy.
Miksi se samassa vedessä lilluminen ällöttävää olisi? Ei se ole mitenkään vaarallista, joten turhaa on ällötä - tuollainen bakteerikammo ei ole tervettä.
Siis OLIVAT suosittuja. Nyt jo pois menossa, kuten boho tai muut epämiellyttävät tai -käytännölliset muoti-ilmiöt.
Niihin on niin kiva kusta ja paskoa.
10 vuotta sitten olivat suosittuja.
Ei munkaan mieleen. En ymmärrä pieniä uima-altaitakaan, mun mielestä uima-altaassa pitää voida uida. Pelkkä vedessä istuminen, ei kiitos. Ammeenkin ymmärrän paremmin, vaikka sitäkn pidän enemmän lasten juttuna.
En tiedä. En ole sauna- enkä kylpyihminen muutenkaan. Minä peseydyn suihkussa, en kaipaa mitään lillumisia.
paljut ovat suosittuja, koska monen mielestä lämpimässä vedessä lilluminen on mukavaa.
Neljällä raksamiehellä saadaan jo kelpo kattilallinen juustokeittoa.
Mä en ymmärrä paljuja, hirveetä veden tuhlausta kun se pitää joka kerran jälkeen vaihtaa. Ja kauhee peseminen siin paljus joka kylpemisen jälkeen. Mä en varmaan edes haluais lopulta sinne paljuun kun miettisin vaan mikä duuni siin on jälkeenpäin, enkä pystyis yhtään rentoutumaan siinä.
Mulla on ulkoporeamme, jossa on tehokkaat suodattimet ja puhdistuskemikaalit. Vettä ei tarvii vaihtaa kuin kahdesti vuodessa ja napista määrittelen miten lämpöiseen veteen haluan lillumaan.
Yäk