Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vuodevaatteista pidät?

Yrittäjä
11.04.2021 |

Olen perustamassa omaa yritystä tekstiili alalle ja luonnollisesti minua kiinnostaa tietää ihmisten ostokäyttäytymisestä. Kun valitsette sisustuskuoseja esim. petivaatteita, perustatteko ostokset tuotteen hintaan vai tuotteen ulkonäköön perustuen? Mikä teillä yleisesti ottaen toimii valintakriteerinä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaankin, lidlistä ostin viimeksi halvat ja nätit

Vierailija
2/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullisuus, laatu, kotimaisuus, ulkonäkö. Toki hintakin. Mutta vuodevaatteisiin voi käyttää enemmän rahaa, kun niitä ostetaan aika harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään esim Bassettin petivaatteista. Kangas on hyvää ja kuosit kivoja. En välitä platkuista väreistä enkä toisaalta räikeistä jättikuoseista. Laatu pitää olla kohdallaan.

Vierailija
4/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen johon ei tartu nukkaa, pehmeä, ei tarvitse silittää, kestää huomattavan suuren määrän pesuja, myrkyttömät värit ei haittaa vaikka iho on kiinni niissä, sen sisälle menee helposti tyyny tai peitto, lakana ei luiskahda paikoiltaan reunoista, ei kuumenna liikaa eikä jäädy.

Vierailija
5/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaali, ulkonäkö, pestävyys ja lakanoissa mankeloitavuus. Kotimaisuus ei merkkaa pätkääkään, ei se puuvilla kumminkaan ole Suomessa kasvatettua.

Vierailija
6/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos enemmän olisi tarjolla muunkinlaisia vuodevaatteita, kun näitä tylsiä mitä on 99% tarjonnasta.

Ja vielä jos myytäisiin yhteensopivaa settiä, jossa lakana, pussilakana ja 2 tyynyliinaa.

Se on raivostuttavaa, että yleensä pussilakanan kanssa tulee 1 tyynyliina.

Vierailija
7/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin värinä lilaa, kukkakuviota /ruusua, vaaleaa ei liian tummaa, ei tylsää, sinertävää, maisemakuvallista /taivas /meri, yksiväristä tai newage tyyliä. Rauhallista, kohottavaa ja eteeristä.

Vierailija
8/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanat jne. Ökö-tex, puuvilla, johon ei tartu koirankarvat

Peitot sertifioitu untuva ja silkki, villa.

Vierailija
9/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cicely mary barkerin kukkakeijukuvio, kiitos!

Vierailija
10/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella flanelli, välikautena Finlayson old jeans, kesällä oikein sileää ja viileää puuvillasatiinia.

Vierailija
11/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ja materiaali.

Meillä on kaikki lakanat jotain parempaa. Pitää olla vähintään puuvillasatiinia, mutta se kulahtaa niin nopeasti. Nyt on pellavalakanat. Ne on ihanat!

Vierailija
12/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumilakanat meillä, eikä muita tule.

Vierailija
13/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini vuodevaatteista on lakana.

Vierailija
14/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoiden kuosit on suunniteltu naisille. Aivan kuin miehet eivät ostaisi lakanoita laisinkaan. Olen etsinut kaksi vuotta puuvillasatiinisia, sinisävyisiä pussilakanoita, joissa ei ole kukkia puhki menneiden Ratian suunnittelemien tilalle. Ei ole löytynyt, vaikka on etsitty Helsingistä, Turusta ja Tukholmasta.

Vierailija
15/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pussilakanat värikkäitä. On kiva kietoutua niiden kauneuteen. Kukkakuoseja on eniten. Yksiväriset näyttävät vähän tylsiltä, lisäksi niistä huomaa jos ei ole mankeloitu.

Aluslakanat ovat yksivärisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi