Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdatteko koskaan syödä?

Vierailija
11.04.2021 |

Mä aina joskus huomaan näin illansuussa, etten ole syönyt mitään. Jotenkin olen vaan touhuillut rauhassa juttuja koko päivän. Ei ole nälkä, eikä huono olo.

Toisinaan tällaisina päivinä tulee huono olo ja sitten toki syön. Olen normaalipainon ylärajoilla, 163 cm ja painoa 55-57 kg.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Joka ruuan välillä suunnittelen jo seuraavaa.

Vierailija
22/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä unohdan ja sitten illalla mietin että olenko syönyt jotakin sopimatonta kun vatsa on kipeä. Ja kun muistelen mitä olen syönyt tajuan että en mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tänään viimeksi. Aamupalan söin n klo 7 ja nyt huomasin, että lounas jäi väliin. Viideltä olis päivällinen, että jos nyt vaikka laittais kupposen kahvia ja alottelis päivällisen valmistusta.

Vierailija
24/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Joskus on niin kiinnostavaa homaa, että huomaan kellon olevan jo vaikka mitä enkä ole vasta kuin syönyt kerran tai kaksi.

Kiva tekeminen menee mulla useimmiten syömisen edelle.

Vierailija
25/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan joskus unohtaa, että esim. joku jukurtti on menossa vanhaksi, ja se pitäisi syödä. En kuitenkaan unohda syödä muuta.

Vierailija
26/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Rakastan ruokaa ja ruuanlaittoa, äsken vietin tunnin suunnittelemalla viikonlopun ja ensiviikon herkkuruokia.

Näin on ollut aina, silloin kun painoin 52kg ja vielä nyt kun painan 62kg 

Mun mies unohtaa syödä hyvin usein, hankki itselleen jo 30v:nä 2. tyypin diabeteksen näin. Koko päivä pelkällä kahvilla ja sitten jotain mättöä illalla. Onneksi tämä muuttui perheen myötä mutta jos en muistuta syömisestä hän jättää sen väliin. 

Vierailija
27/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen jotain aktiivista niin silloin tuppaa ruoka unohtumaan. Samoin jos stressaa. Tämän takia pidän kiinni säännöllisistä ruoka-ajoista, jotta tulisi edes jotain syödyksi.

Vierailija
28/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Rakastan syömistä. Ainoastaan äärimmäisen stressaantuneena/jännittyneenä ei ole ruokahalua, mutta ei silloinkaan ole unohtamisesta kysymys.