Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valemenkoista ja kohdunnipukasta... apua kaivataan.

14.08.2006 |

Oon pikkasen mietteliäänä täällä... menkat meneillään, mutta normaalia vuotoa tuli vain yhtenä päivänä silloinkin vähän niukemmin, sen jälkeen tullut vain pientä tiputtelua. Normaalisti toka päivä runsas ja kivulias, se oli eilen eikä tullut juuri mitään. Se mitä tulee on kyllä kirkasta verta. Nyt siis kolmas päivä meneillään ja näyttää vaan et menkat ois loppumassa. Normaalisti mun menkat kestää 5 päivää, ekat kaks päivää runsaat ja sitten vähän niukempaa. Siis sen ekan päivän jälkeen oon nyt pärjännyt pikkuhousunsuojalla.

Toinen poikkeava oire on että kohdunnapukka on tosi alhaalla, n. 3-4cm emättimen suulta. Se on myös turvonnut ja pehmeä. Oon huomannu et se on yleensä menkkojen aika tuollainen turvonnut ja pehmeä mutta siis silloin kun sitä vuotoakin tulee. Noin alhaalla se ei oo aiemmin ollut (ja aika paljon sitä on tullut tutkailtua tässä ku reilu 4 vuotta on lasta yritetty).

Oireista en sano mitään ku niitä oon kokenu jos jonkinlaisia enkä oo ollu raskaana aiemminkaan. Ehkä pientä etomista on ollut.

Lähinnä peräänkuuluttaisin kokemuksia noista valemenkoista ja kohdunnapukan asennosta raskautuessa. Oon tosi kiitollinen jos voitte pientäkin kokemusta laittaa. Testata kai tässä pitäs jos nuo menkat nyt sitten loppuu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin et valemenkat on aika yleinenkin juttu, mitä oon tälläkin palstalla lukenut...

Testaan kuitenkin tänään tai huomenna ja kerron tuloksen tänne jotta myöhemmin joku siitä voi ehkä hyötyä jos löytää haulla tän ketjun. Lämmöt on myös koholla. Mut oon täysin asennoitunut siihen et nega sieltä voi tulla.

Vierailija
2/3 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

kai jonkinlainen vuoto on tosi tavallista raskauden alussa ja itse asiassa pitkäänkin. mutta ajattelin vain, että kun menkat on ns. myöhässä niin tee nyt ihmeessä testi. sillä se raskaus parhaiten selviää, eikä tartte

epämääräisiä oireita kytätä.

oman raskauden alusta muistan, että ruumiinlämpö oli pitkään aika korkea, etominen alkoi vähän myöhemmin.

toivottavasti testi näyttää plussa.

a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä miinushan sieltä testistä kuitenkin tuli eli en ole raskaana. Menkat vaan oikuttelee...