Onko Turussa jotain hyvää miespuolista tantra hierojaa?
Olen kauan miettinyt menenkö vai en. Onko suosituksia?
Kommentit (9)
Siis hän sai minut laukeamaan ilman että koski klitorisrani. Osas siis kiusaa niin kauan että olin liekeissä ja aina vahingossa hipaisi. Lopuksi kun kerta olimme sopineet että saa mennä loppuun asti niin stimuloi klitoristani sivuttain välillä mennen alas häpyhuulille ja lakkasin sarjana. Laukesi ekan kerran jopa suorittamiseen kun työnsi sormet ylöspäin vaginassa ja painoi vatsasta takaisin päin. En ole mieheni takia enään käynyt hänen vastaanotolla
Vierailija kirjoitti:
Mitä se "meni lopussa asiaan" tarkoittaa?
Totta, en olekkaan tuota asiaa miettinyt aiemmin. Asiaan ei voi mennä, koska asia on täysin abstrakti eikä näin ollen todellinen. Kuinka siis asiaan voisi mennä?
Ei voi. Ja tässä tapauksessa voi ei merkitse kermasta kirnuttua tuotetta, vaan kantasanasta voida illatiivin ablatiivia.
Muistakaa sitten maskit ylä- ja alapäähän! Näillä hupisilittelijöillä on todennäköisesti korona.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten maskit ylä- ja alapäähän! Näillä hupisilittelijöillä on todennäköisesti korona.
Lähde?
Moikka,
olin juuri aikeissa laittaa aloituksen onko ketään tantrahieronnasta kiinnostunutta naista. Siis osaan ja teen tätä. On se kaunista ja räjähtävän nautinnollista..
Minäkin teen tantrahierontaa, mutta vain sillä tyylillä, että lopussa penis on miltei koko ajan vaginassa. Minä en liikuta penistä, mutta nainen saa liikkua tai puristella, jos halua. Käytän kondomia tai penisjatketta naisen toiveen mukaan. En saa siemensyöksyä, jos nainen ei sitä halua.
Asiakkaita riittää. Sana on kiertänyt.
Vierailija kirjoitti:
Homoko se siellä sitä kyselee?
Homopa hyvinkin. Kukapa muukaan
Mitä se "meni lopussa asiaan" tarkoittaa?