Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihomisvinkkejä, lääkäri huomautti painosta

Vierailija
11.04.2021 |

Syön kyllä paljonkin. Mittaan syömistäni veljeäni jonka kanssa syön jopa kilpaa ja pärjäänkin muutamissa ruokalajeissa vaikka hän on aika iso mies. Tuon sanon vaan siksi että ei kuviteltaisi että olen heitä jotka täyttyvät syötyään yhden tortun sakaran. Syön myös kotona kerralla paljon, annokseni ovat runsaita. Tuo runsaus tarkoittaa erilaisia komponentteja myös ateriassa, aina on kasviksia ja juureksia. Sen takia en napostele ja kun on paljon liikuntaa kaipaava koira ja asuu metsän laidassa ja metsään aina vapaahetkinä kävelee niin pysyy luuviuluna.
Viimeaikoina olen vähän huolestunut itsekkin kun paino on korona-aikana pudonnut aika alas kun on jäänyt työpäivien buffetlounaat. Oma eväslounas on melkein buffettasoa mutta vuoden aikana tuo pieni ero on saanut ehkä liian laihaksi.
Karkeista tulee paha olo ja hampaasta lähti paikka viimeksikin. Perunalastut kyllä hyviä mutta suu puutuu siitä suolan määrästä.
Kasviöljyjä kuten oliiviöljyä yritän käyttää tuomaan energiaa mutta en oikein saata juoda sitä paljaaltaan.
Olenko tuomittu häviämään vähitellen, nyt jo lempifarkuista takamus lepattaa uhkaavasti. Nytkin ostin kahvilasta ihanan näköisen pullan mutta olipa liian äklömakea eikä herättänyt innostusta. Liikuntaa jaan ei huvittaisi vähentää.
Eriarvot normaalit eikä pitäisi olla piileviä huvituksia, lääkäri silti otti puheeksi joten mietin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen vielä proteiinit, paljonko saat niitä. Koska pelkkä juuresten suuri määrä ei auta.

Vierailija
22/22 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tullut siihen ikään, että nämä aloitukset suututtavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän