Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan loukkaantunut siitä, mitä joku sanoo sinulle av:lla?

Vierailija
11.04.2021 |

Mitä sinulle sanottiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko loukkaantunut, mutta ärsyttää sellaiset, jotka käyvät sanomaan syyttävällä äänensävyllä minulle, millainen minä olen. Ei siitä loukkaantua voi, koska sanominenhan kertoo enemmän heistä itsestään kuin minusta.

Vierailija
2/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä vältellyt palstalle tulemista jos täällä kommentteja joista en pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yleensä täällä on paljon myös provoja ja joskus pitää vaan tunnistaa omat taistelunsa, sillä ilkeyttä vastaan ei kannata pahoittaa mieltään.

En edes muista esimerkkejä, mutta varmasti on oltu erimieltä ja sehän on osa keskustelua.

Joskus toki jäin miettimään, että keskustelussa kommenttini ydintä ei ole ymmärretty vaan väännetään tahallisesti yhdestä sanavalinnasta mielipide, joka kumoaa koko kommenttini tarkoituksen - mutta olan kohautuksella jättänyt omaan arvoonsa, koska tiedän itse, mitä sillä tarkoitin ja av :ssä ei jaksa alkaa selittelemään ja vääntämään rautalangasta ;)

Vierailija
4/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja jos kirjoitus täyttää kunnianloukkausten kriteerit, pyydän poistamaan sen. Melkein aina saakin näiden idioottien kirjoitukset pois.

Vierailija
5/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eihän kukaan täällä tunne minua. Ärsyyntynyt olen monta kertaa ja se on sen merkki että on aika pitää taukoa. Mua on tosielämässäkin vaikea loukata sanoilla. Vain läheiset pääsevät ihon alle.

Vierailija
6/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Jos täällä sanomisista loukkaantuu, on se vähän sama, kuin loukkaantuisi suljetulla osastolla huutelevien psykoosipotilaiden mielipiteistä.

Vierailija
7/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se minusta loukkaavaa, jos kirjoitan jonkun aloituksen, jossa ei tietenkään käy ilmi kaikkea minusta ja kommentoinnissa arvioidaan persoonaani täysin perusteetta. Että olen "sellainen tai tällainen" tai "aina tuollainen", jos kerron hetkellisestä ongelmastani.

Vierailija
8/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pojittelu on loukannu. En olis uskonu, et naiset pystys tommosee alentamisee, ku he kuitenki kohtaa tytöttelyy esimerkiks työelämäs.

Vierailija
9/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen joskus keskusteluja, kommentoin harvoin ja aloituksia en tee. En loukkaannu, riitele tai ala jankuttaa tai haukkua.