Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, uikkareissa näkyy tänä vuonna rintavako. Miten tuollaisella voi mennä uimahalliin? Linkki

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat käydä uimahallissa yläosattomissa aivan kuten miehetkin. On sallittua jos ei ole erikseen kielletty.

Vierailija
42/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo isorintaisten uikkareita ole kuvissa kun mallit ovat tikkulaihija. On niitä rintavillekin tehtyjä uikkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia uima-asuja ole ehkä tarkoitettu kuntouimiseen lähiön uimahallissa. Maailmasta löytyy muitakin uimapukuja kuin nuo henkkamaukat.

Mutta sopii nuo kuntouimisiinkin, ja myös keski-ikäisille.

Vierailija
44/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna?

Mitäs jos käytät vaan niin vanhoja uikkareita?

Ei joka vuosi ole mikään pakko osaa uusia.

Vierailija
45/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikkareissa toimii sama sääntö muussakin pukeutumisessa: peittävän yläosan kanssa niukka alaosa ja peittävän alaosan kanssa niukka yläosa. 

Jos rintavako häiritsee, niin sitten surffarityttöjen tyyliin päälle uimapaita tai -toppi ja jalkaan pyllybiksut. Vähän hassulta näyttää kyllä ja ruskettuminenkin vähän mitä on, mutta kai se vilauttelu on tyyliä tärkeämpää.

Vierailija
46/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halliuikkarit erikseen.

Vierailija
47/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan viimevuotiset bikinit, joita käytän kovemman vauhdin kuntouinnissa, enkä todellakaan ole hoikka tai edes normaalipainoinen. Isoja roikkuvia rintoja on mahdotonta pitää kurissa missään muissa kuin kaarituellisissa bikiniyläosissa.

Ihan sama mitä muut ajattelee, mä puen päälleni mitä haluan. En todellakaan kisko päälleni limaista kitkula kokouikkaria, joissa rinnat hölskyy kipeästi ja tursuaa vaparissa ulos kaula-aukosta. Seisoessa nännit roikkuu navassa.

Jos jotain häiritsee mun läskit tai rintavako, katsokoon muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi