Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, uikkareissa näkyy tänä vuonna rintavako. Miten tuollaisella voi mennä uimahalliin? Linkki

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovesta ulos ja altaalle.

Vierailija
2/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitöntä mielestäni. Korkeintaan jossain Välimeren uimarannalla tuollainen sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä muitakin vaihtoehtoja että niistä vaan valitsemaan.

Vierailija
4/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa!

T. Mies

Vierailija
5/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempirintaisella näyttävät ihan hyvältä, mutta isompirintaiselle eivät kyllä sovi ollenkaan. En itse ole ainakaan kiinnostunut pitämään mitään tursuavaa meijerinäyttelyä muiden kauhuksi.

Vierailija
6/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam 👍

Vierailija
7/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shaping isorintaiselle niin tietää mihin miehet ensimmäiseksi katsovat

Vierailija
8/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia uima-asuja ole ehkä tarkoitettu kuntouimiseen lähiön uimahallissa. Maailmasta löytyy muitakin uimapukuja kuin nuo henkkamaukat.

Vierailija
9/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletteko huomanneet miten teidän silmiinne ujutetaan pikkuhiljaa hiljaista hyväksyntää, nytkin uimapuku kuvastossa tuossa on useita tummanihon ärin omaavia naisia, bilteman luettelon kansikuvassakin perusruotsalainen perhekuva on muuttunut astetta tummemaksi tämä viesti ei ehdi kauaa olla varmaan t'äällä

Totta kai. Jos käytät jenkkisivuja niin oikeastaan suurin osa on kuvitettu mustilla, oli aihe mikä vain. 

vähän offtopic..itse uikkarit ovat kyllä aika ruman näköisiä. 

Vierailija
10/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle perusuikkaritkin on liian paljastavia. Käytän uidessani lyhythihaista uimapaitaa ja miesten lahkeellisia uimahousuja. 

Vierailija
11/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä paljaiden perseiden esittely, nyt pitää esitellä rintalastaakin, ihanaa voimaantumista taas lol. Koska miehille tulee pikkari-uikkarit(paljaalla perseellä tietkin)??

Onhan miehillekin olemassa jo vaikka mitä. Mutta se, mikä estää miehiä moisia käyttämästä, on omanarvontunto.

Vierailija
12/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle perusuikkaritkin on liian paljastavia. Käytän uidessani lyhythihaista uimapaitaa ja miesten lahkeellisia uimahousuja. 

Siis uimahallissakinko?

Vierailija
13/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uimahallissakinko?

Kyllä. 

Vierailija
14/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo näytti ihan tavallisilta uimapuvuilta.  Aloituksen perusteella odotin jotain räväyttävää, mutta eihän sitä ollutkaan.  Yhtä asiaa ihmettelin.  Että voiko olla push-up rintsikoita noin halvalla?  Entinen naisystäväni sanoi, että rintaliivit on iso menoerä, jos on todella isot rinnat.  Uskoin.

Vierailija
15/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä edes poistut kotoa?

Kokeilisit joskus voimaantua?

Vierailija
16/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo näytti ihan tavallisilta uimapuvuilta.  Aloituksen perusteella odotin jotain räväyttävää, mutta eihän sitä ollutkaan.  Yhtä asiaa ihmettelin.  Että voiko olla push-up rintsikoita noin halvalla?  Entinen naisystäväni sanoi, että rintaliivit on iso menoerä, jos on todella isot rinnat.  Uskoin.

Katsos kun ketjuliikkeissä ei niitä isoimpia kokoja ole, ja sitten pitää mennä erikoisliikkeisiin, ja se maksaa. Mutta ei kai noissa HM:n uikkareissa isoja kokoja ollutkaan. Ihan tavallisiltahan nuo mallit näyttivät.

Vierailija
17/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa uimapuvussa pitäisi mennä uimahalliin? Eihän uimahalliun mennä narubikineissäkään. Tuo on tarkoitettu rannalle. Kuntouintiin löytyy urheilukaupoista sopivia uimapukuja.

Vierailija
18/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletteko huomanneet miten teidän silmiinne ujutetaan pikkuhiljaa hiljaista hyväksyntää, nytkin uimapuku kuvastossa tuossa on useita tummanihon ärin omaavia naisia, bilteman luettelon kansikuvassakin perusruotsalainen perhekuva on muuttunut astetta tummemaksi tämä viesti ei ehdi kauaa olla varmaan t'äällä

Johtuisiko se yksinkertaisesti siitä, että yhteiskunnassamme on niitä värillisiä ihmisiä päivä päivältä enemmän? Eikö niiden kuvastojen ole hyväkin vastata sitä kansaa, jolle niitä tuotteita myydään?

Voimia taas sinne Iso Roobertinkadulle.

Vierailija
19/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä edes poistut kotoa?

Kokeilisit joskus voimaantua?

Olen niin voimaantunut, etten häpeä käyttää peittäviä uimavaatteita.

Vierailija
20/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienempirintaisella näyttävät ihan hyvältä, mutta isompirintaiselle eivät kyllä sovi ollenkaan. En itse ole ainakaan kiinnostunut pitämään mitään tursuavaa meijerinäyttelyä muiden kauhuksi.

Mulla E-kuppi ja hyvin voin pitää.

Rinnat ei roiku hirveästi eikä ole sellaiset kovin yhdessä olevat eli ei jää ns rintavakoa näkyviin vaan pelkästään rintalastaa. Kun on oikea koko niin ei ongelmaa siinä että tursuaa yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi