Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin avunhuutoja ja kirkumista naapurista yöllä, soitin poliisit ja he haukkuivat minut "turhasta soitosta"

Vierailija
11.04.2021 |

Naapuri oli vakuutellut, että kaikki oli hyvin. Ei ole ensimmäinen kerta kun näen hänet puoli naamaa mustana. Poliisien mukaan kyseessä oli turha soitto. Yritä tässä sitten auttaa toista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran soittany poliisit naapuriin, kun nainen saa väkivaltaa. Uhri haukku mut täysin. Sanoin hänelle ettei kenekää tarvitse sietää väkivaltaa ja arvostaissit ittees sen verran, että tekisit jotain asialles. Sit mun sättiminen kasvo vaan ja en olisi saanut puuttua. Asia selvä sitten. En puuttunu enää, mutta ikävä sitä itkua ja huutoa oli kuunnella vkloppuisin, kun yks saa nyrkkiä. Mun auttamisen kiitos oli haukut, niin ei kuulu mulle enää.

Vierailija
22/23 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla asui aikoinaan vastaava naapurin seinäntakana. Ukko pieksi ämmää lähes joka viikonloppu humalapäissään. Loppupeleissä kukaan (minä tai muut naapurit) ei jaksanu välittää enää mitään. Sitä saa mitä tilaa. Ehkä joku saa kiksejä siitä, kun sitä mätetään. Ei kai tuolle muuta selitystä ole. 

Mieheni olli väkivaltainen ja olisin ollut hyvin kiitollinen, jos joku naapuri olisi kerrankin soittanut poliisin. Itse en uskaltanut. Pelkäsin tosi paljon.

Sinulla ei ollut rahaa lähteä suhteesta?

Ei siihen mitään rahaa tarvita. Vain jalat ja ovi. Mutta tämäkin tuntuu olevan monille liian ylivoimainen yhtälö. Mutta jos toistuvasti tunti turpaan on heille parempi ja mieluisampi vaihtoehto, niin minkäs teet? Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan.

Moni lähtijä on päässyt hengestään. Lopetetaanpa nyt uhrin syyllistäminen. Tuolla on hulluja liikkeellä jotka osaavat olla alussa hurmaavia ja ihan erilaisia kuin minkälaisiksi paljastuvat. Ikaalisten ”päiväkirjamurhaaja” tappoi entisen tyttöystävänsä murtautumalla tämän kotiin. Siinä ei edes lähteminen auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran soittany poliisit naapuriin, kun nainen saa väkivaltaa. Uhri haukku mut täysin. Sanoin hänelle ettei kenekää tarvitse sietää väkivaltaa ja arvostaissit ittees sen verran, että tekisit jotain asialles. Sit mun sättiminen kasvo vaan ja en olisi saanut puuttua. Asia selvä sitten. En puuttunu enää, mutta ikävä sitä itkua ja huutoa oli kuunnella vkloppuisin, kun yks saa nyrkkiä. Mun auttamisen kiitos oli haukut, niin ei kuulu mulle enää.

Poliisin saa soittaa myös häiritsevän metelin takia. Entisille naapureille soitin pari kertaa kun riitelivät keskellä yötä niin, että heräsin siihen. Jos sen takia olisi naapuri minut haukkunut, olisin kehoittanut jatkossa pitämään turpansa kiinni kun joku hakkaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi