Siis ei voi olla totta saatiin Lotossa päävoitto, asutaan Lohjalla
Kommentit (21)
Se sun kuponki onkin vasta ensiviikolle, mutta on sulla vielä mahis.
hahahaha ja tänne tulit avautumaan
Vierailija kirjoitti:
Siis ei voi olla totta saatiin Lotossa päävoitto
Eikä olekaan.
Kannattaa hakea voitto vasta kun suunnitellut rahoille käyttöä, niin ei tarvitse niin nopeasti maksella takaisin valtiolle... Onnea!
en usko kirjoitti:
Av-mammalla ei ole muuta elämää. Ei myöskään lottovoiton jälkeen.
"Mut en mää näitä hommia lopettais."
Onnea vaan. Nyt lohjalaiset tarkkana kenen kaveri kannattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
en usko kirjoitti:
Av-mammalla ei ole muuta elämää. Ei myöskään lottovoiton jälkeen.
"Mut en mää näitä hommia lopettais."
Hahhahaa, kiitos tästä! Päivän paras.
Minähän olen Kuopiossa ja voitin Loton ja Eurojackpotin. Perhana kerrankin on varaa laittaa juustoa ja lauantaimakkaraa samalle leivälle. Ja sitten jos ostaisin hieman uudemman Toyotan vaikka 2012 Avensis.
Miten voi olla, kun mulle tuli kaksi! What a coincidence.
Pääset pois! Ei tarvitse pitää lapsia mänttärin/lyllin/järtsin homekouluissa. Voit muuttaa ennen kuin uimahallit lakkaa ja lohet kuivuu tyhjiin. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, kun mulle tuli kaksi! What a coincidence.
I got three. What a conspiracy!
Aika hauskaa, että voitto meni Palonurmeen :D Pieneen kyläkauppaan pienelle paikkakunnalle. Aika hauskaa jos joku tuntemani on saanut voiton (tiedän muutaman sieltä päin). Yhdelle oikeastaan toivoisinkin kun hänellä on ollut kova elämä. Onnea heille jos osui kohdalle <3
Kyläkauppa on Nilsiässä, johon voitto osui. Veikkaanpa, että kyse oli yhdestä ihmisestä joka jakoi kupongin viiteen osaan, koska yksikään osuus ei ole veikkauskortilla.
Itsekin teen usein noin, että jaan viiteen osaan. Tosin yhden osuuden laitan omalle veikkauskortille.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa, että voitto meni Palonurmeen :D Pieneen kyläkauppaan pienelle paikkakunnalle. Aika hauskaa jos joku tuntemani on saanut voiton (tiedän muutaman sieltä päin). Yhdelle oikeastaan toivoisinkin kun hänellä on ollut kova elämä. Onnea heille jos osui kohdalle <3
Oli tosi kiva, että oli viiden hengen porukka, kyllä se vähän yli 3miljoonaakin varmasti maistuu hyvälle👍
Onnittelut😊
Onnea :)