Veikkauksia, keitä julkkiksia nähdään toukokuussa alkavassa BB:ssa?
Sanna Ukkola ja Archie Cruz ainakin, sehän on jo kerrottu. Huhuja liikkuu myös, että Ronn Moss eli Ridge Forrester tulisi taloon...
Kommentit (69)
Lotta Hintsaa ei ole toviin näkynyt. Nyt voisi olla aika tuoda nimi ja naama esiin taas.
Nyt on ollut mahiksia isompiinkin starboihin, kun työt on vähissä esiintyjillä...?
Oliskin oikeita koko kansan tuntemia julkkiksia, eikä mitään perse/huulitöröttäjiä ym turhiksia, joita ei tunne kuin someseuraajansa.
Olispa vaik Hannele Lauri.. David Hasselhoff. Jotain tällasia oikeita nimiä.
Tytti, ihan sama, onko Yli-Viikari vai Tuppurainen.
Lakikirja viittaa Sauli Niinistöön.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ollut mahiksia isompiinkin starboihin, kun työt on vähissä esiintyjillä...?
Paitsi kuka lähtisi kökkimään johonkin BB-taloon juuri kun rajoitukset ovat mahdollisesti höllentymässä.
Sanna Marin on ainakin varma asukas.
Nimiä en osaa sanoa, mutta veikkaan, että yli puolet itselleni tuntemattomia nimiä. Näin ollut kaikissa "julkkis" realityissä.
Pyhimys
Erika vikman
Timo Lavikainen
Amanda Harkimo
Shirley Karvinen
Ja nyt kun luin että joku ukkola ja Archie on tulossa niin varmaan sitten saman kalipereerin muutin. eli
Jaska
Masa
Santtu
Ullis
Kukkonen
Hemilä
Elonen
Sande
Elisa
Usko
evil
Herman ja mInttu
Vierailija kirjoitti:
Lotta Hintsaa ei ole toviin näkynyt. Nyt voisi olla aika tuoda nimi ja naama esiin taas.
Ei sano tämäkään mulle mitään, olen 49v.
Mitä jos oikeita julkkiksia mieluummin, BB:tä katsoo keski-ikäiset ja vanhuksetkin.
Bile-Dani, TIS-henkilö, joku entinen BB-tähti ja kymmenen muuta tositv-kiertopalkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sano tämäkään mulle mitään, olen 49v.
Mitä jos oikeita julkkiksia mieluummin, BB:tä katsoo keski-ikäiset ja vanhuksetkin.
No ei sinne mitään Katri Helenaa tai vastaavaa ole menossa :D
Eiköhän siellä ole joku BB konkari, Sauli Koskinen tai Niko Saarinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva jos ois Niko ja Sauli,
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on. Perttu Sirviö yksi vaihtoehto näistä BB:stä joka ohjelmaan pyörimään jääneistä. Tai Kristian Heiskari.
Sieppi oli jo jollain julkkiskaudella. Oli tosi hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Sieppi oli jo jollain julkkiskaudella. Oli tosi hiljainen.
Samoin oli jossain metsätositeeveilyssä. Ei ole hyvä tällaisiin formaatteihim.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman mainoksessa on vihjeitä osallistujista: laskettelumono, lakikirja, kaksi mitalia... Tuo mono varmaan viittaa Palanderiin.
Ap
Jaa no lakikirja viittaa siihen mustalaisasianajajaan sitten, on ennenkin hörhöilly realityn parissa.
Tylsiä asukkaita siis luvassa, ei mitään oikeita julkkiksia.
Mä en tiedä ketään! Missä on kerrottu?