Rakastatko puolisoasi vai kituutatko rakkaudettomassa liitossa?
Oma tilanteeni on se, että rakkauden tunteet taitavat ikävä kyllä olla kadonneet. Olen pyöritellyt asiaa mielessäni jo pidempään enkä ole kuukausiin löytänyt itseäni tuntemasta mitään rakkauden tunteita puolisoani kohtaan. Tilanne on kai sikäli reilu kuitenkin, että hänen rakkaus minua kohtaan taisi kadota ensin, en ole vuosiin tuntenut kertaakaan olevani rakastettu hänen taholtaan. Toisen lapsen syntymästä asti ollut näin, mutta koska molemmat lapset on vielä pieniä ja arki sujuu niin ei olla erottukaan. Silti asia vetää ainakin minut kovin surulliseksi.
Joten kysymys sinulle: rakastatko sinä puolisoasi?
Kommentit (45)
Rakastan syvästi. Mieheni on sielunkumppanini ja elämäni rakkaus. Yli 13 vuotta yhteiseloa takana❤️
N36&M40
Rakkautta ja kumppanuutta on, olen naimisissa parhaan ystäväni kanssa. Viihdymme yhdessä vaikka 24/7
Kipinää ja läheisyyttä kaipaisin, nuo ruokkisivat rakkauttakin potenssiin 10. Mutta vähemmälläkin srlviää
Rakastan ja paljon rakastankin. Yli 30 vuotta ollaan oltu yhdessä. Ollaan maatalousyrittäjiä joten tehdään myös töitä yhdessä. Miehelleni muistan usein sanoa miten kiitollinen olen kun olen saanut hänenlaisen hyvän aviomiehen itselleni ja ihan parhaan isän lapsillemme.
En tiiä rakastanko. Ystävänä joo, mutta muutoin en taida rakastaa.. Mitään läheisyyttä mieleni ei tee, ennemminkin inhottaa läheisyys puolison kanssa. Onkohan tähän mitään parannus keinoa? Vuosia takana 20.