Hei sinä, joka kannatat edelleen Kokoomusta puoleen kompuroinnusta huolimatta
Mikä on saanut edelleen pysymään Kokoomuksen kelkassa? Parempiakin vaihtoehtoja on..
Kommentit (13)
Se vaihtoehto ei ole persut, jos sitä vihjailet.
Kompuroijillekin pitää olla oma puolueensa.
Eipä oikein ole vaihtoehtoja, mutta kerro toki suosituksesi?
Olen sama mieltä että Kokoomus on aivan hukassa mutta en oikein keksi vaihtoehtoakaan.
Olen hyvätuloinen, maksan veroja jo vähintäänkin tarpeeksi.
PS ei ole vaihtoehto.
DI kirjoitti:
Olen hyvätuloinen, maksan veroja jo vähintäänkin tarpeeksi.
PS ei ole vaihtoehto.
Kokoomuslaiset ovat älykkäämpiä, joten saavat todennäköisemmin köyhät kyykkyyn.
Tämä maa ansaitsisi edes yhden ison mielekkään oikeistopuolueen. Kokoomuksen poseeraus mm. sosialismi-huutelut on niiiiin noloa ettei mitään rajaa.
Kokoomus vastaa parhaiten arvojani. Todellakin.
Olen rikas, minulla on oma yritys, ja tarvitsen luku- ja kirjoitustaidotonta halpatyövoimaa, joka ei tiedä oikeuksistaan mitään eikä osaa vaatia mitään. Toki nämä kuntouttavassa työtoiminnassa olevat kelpaavat myös, mutta ärsyttää kouluttaa aina uusia tehtäviin, kun voisi saada kokonaan ilmaiseksikin.
Ei ole mitään järkevää vaihtoehtoa.
kokoomus ei vieläkään ole tajunnut opposition tehtävää nuolevat vielä moni vuotista hallitus hillo tolppaa kohta tulee tikkuja kieleen. hei herätkää nyt kun häviitte kunnat seuraavaksi häviitte maakunnat. voisitte olla persuille sopiva apu puolue. jakautuva viher sininen keskusta voi rauhassa painua historiaan5% kannatuksineen
Näin kokoomuksen äänestäjänä sanoisin, että se mulkunpään näköinen joutaisi vaihtoon. Ei mulla muuta.