Älkää antako tietä puskurissa roikkuville BMW-kaahareille!
Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta antaa tietä näille puskuriin metrin päässä kännykkä kädessä roikkumaan tuleville kaaharihulluille ja näin edelleen ruokkia tätä ilmiötä!
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävimpiä on kuskit jotka ajavat ihan kiinni puskurissa vaikka vieressä olisi vapaa ohituskaista.
Katsos kun mitä lähempänä ajat edellä olevaa autoa sitä nopeammin olet perillä.
t. ei oo massaa ylä- eikä alapäässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audeja ne yleensä on.
Bemareilla ajelee amisjonnet, mersulla ajelee isomahaiset vanhat ukot ja Audeilla menestyneet liikemiehet.
Kerran ajoin kaupungissa cittariin 50 km alueella, Amisjonne tuli 1 km ennen määränpäätä perään, hermona oli ja lopulta auto ulvoen ohitti näyttävästi. Oli päässyt cittarin pihaan pari sekuntia aikaisemmin. sitten cittarissa lyllersi niin hitaasti, ei ollut mihinkään kiire, jamppaili vaan. Itse olen tottunut kävelemään reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Tänään juuri tuli joku BMW puskuriini raivoamaan. Ajoin hieman päälle rajoituksen. Miten te BMW-kuskit perustelette sen, että teillä on jokin suurempi oikeus ajaa jatkuvasti vasenta kaistaa kuin minulla? Kyseessä ei edes ollut moottoritie vaan Hervannan Valtaväylä.
Ohi on päästävä kun bemmis on uuvvet gummit kuten virolaisilla, joille kuuluu jääneen bemmin jälkeen rahaa vielä renkaisiin 🤭, toisin kuin suomalaisille 😖!
"mull on bemmis uuvvet gummit"
Bemmi kummid originaal
---
Ja sitten bemmi-porojen vastaisku!
Millennium Project -Bemmin Gummit (feat.Levi-Äijä) (VIRALLINEN MUSIIKKIVIDEO)
Kerran kauppareissulla menomatkalla olin huomannut naapurin ja yhden toisen paikallisen poliisin mittaavan nopeuksia sellaisessa perinteisessä ansapaikassa. No takaisin tullessa joku maanteiden ritari roikkui ihan puskurissa kiinni, joten vakionopeudensäädin 50km/h todelliseen nopeuteen ja sitten taajamapäättyymerkin jälkeen kiihdytys 80km/h nopeuteen. Siinä vaiheessa, kun 60km/h lätkä alkoi lähestyä, niin hiljentelin valmiiksi, kun suorakin oli tyhjä. Kaaharihan painoi ohi ja samantien huomasin, miten vähän matkan päässä edessä moottoripyörä lähti jo valmiiksi liikkeelle. Parin bussipysäkin päästä olivat pysähtyneet. Vilkutin naapurin poliisimiehelle ja hän vilkutti takaisin. Oisittepa nähneet kaahailijan ilmeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audeja ne yleensä on.
Bemareilla ajelee amisjonnet, mersulla ajelee isomahaiset vanhat ukot ja Audeilla menestyneet liikemiehet.
Aivan, mulla oli eno joka menestyi sekä omat että toisten rahat ja lopulta asui kunnan vuokrakämpässä Audeineen.
Annan mielelläni tietä puskurissa roikkuville eli toisin sanoen siirryn ajamaan tien likaiseen kohtaan. Jos joku kivi siitä roikkujan tuulilasiin lentää, onpa harmillista. Samoin tuulilasin muistan pestä joka kerta. Hyvä näkyvyys on tärkeä juttu.
Jos joku roikkuu takana niin näytän jarruvaloja. Ottaa vähän etäisyyttä. Tai en nyt tiedä bemarikuskeista .. Tuntuu, että ne haluais mennä läpi mun Volvosta.
Vierailija kirjoitti:
Audeja ne yleensä on.
Ai, meillä päin ne on Skodia tai Volvoja.
Jos on kunnon kutoskoneinen BMW, ei tietä tarvitse antaa. Otan sen.
En polje jarrua. Sen sijaan pesen ahkerasti tuulilasiani.
Kai muuten tiedätte, että se taustapeili vääristää eikä ne roikkujat ole niin lähellä kun luulette.
Takana olija määrittelee turvavälin. Mutta jos hän ei sitä osaa, voi edellä ajava pudottaa vauhdin niin, että turvaväli riittää. Yleensä silloin takanatulijan hermo pettää lopullisesti.
Tämähän on aivan autokoulun oppikirjasta liikenneturva koulutusta. Voi kun bmw/audi miehet osaisivat edes tämän.
Vierailija kirjoitti:
En polje jarrua. Sen sijaan pesen ahkerasti tuulilasiani.
Eipä tuo muuten paljoa haittaa ellei moottoripyöräilijä tule visiiri auki takana.
Mä ajan tarkkaan suurin sallittua nopeuttaa jos puskurissa roikkuu bemari. En kilsaakaan yli. Muuten kyllä voin lasketella hieman yli nopeusrajoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Kai muuten tiedätte, että se taustapeili vääristää eikä ne roikkujat ole niin lähellä kun luulette.
On liian liki jo eturekisterikilpi häviää näkyvistä
Vierailija kirjoitti:
No silloinhan voi surutta survoa jarrua, kun turvaväli on kunnossa.
Bmw on paras auto ajaa, sanovat omistajat. Kolaritilastoiden mukaan huonoin. Selittyy sillä, että bemarin rattiin valikoituu huonoimmat kuskit.
Ei mun takana kukaan roiku. Terv. Mersu-nainen
Nysvätkää rauhassa, tulen kyllä ohi jos haluan. Siihen riittää pienempi kolo tai lyhyempi suoranpätkä kuin luulettekaan. :)
"jarruvalojen väläyttely kielletty"
Millä perusteella? Noin mä tekisin ja sitten hidastaisin oikeasti jos ei muu toimisi.