Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

QAnon-lahkolaiset häiritsivät autoineen liikennettä Helsingin keskustassa.

Vierailija
10.04.2021 |

Noin 300 osoitti mieltä Helsingin keskustassa koronavirus­rajoituksia vastaan, 20 otettiin kiinni.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007911649.html

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkä ihmeen takia nämä hörhöt heiluttelevat Suomen lippua tallustellessaan? En todellakaan halua olla osa tätä sakkia, joka kuvaa itseään "isänmaallisiksi, isänmaan ystäviksi". Onko isänmaallisuus nykyään synonyymi sanalle idiotismi?

En myöskään ollenkaan tavoita, mitä tekemistä koronan kannattamisella ja isänmaallisuudella on keskenään?

Itse noudatan rajoituksia ja ohjeita, olen iloinen siitä, että tartuntaluvut ovat laskussa ja samaan aikaan olen kyllä hyvin isänmaallinen. Molempien vanhempieni suvusta lähes kaikki miehet olivat sodassa. 

Näiden öyhöttäjien logiikka pakenee minulta kyllä nyt tyystin.

Matkivat ja ihailevat amerikkalaisia patriootteja, Yazka, A. heikkilä ja kumppanit, Trump on pelastaja. Ehkä yrittävät vähän niin kuin olla amerikkalaisia suomalaisia. Putin myös sankari. Valko-venäjä on myös ihanne yhteiskunta kun siellä saa elää kuulema vapaasti. Kas kun eivät muuta P-Koreaan, siellähän eletään myös vapaasti ilman koronahuolia.

Tästä haistaa vahvan viinantuoksun ja tollouden :D

Jep, näillä taitaa vielä olla leijonariipuskin kaulassa. Noh, sitä voipi sitten huomenna loiventaa toketubea katsellen tai kiillottaen talonkokoista amerikan lava-autoa. Vaimo vähän rivitanssaa. Katsos ämericän way of life.

Kun ydinsota tulee ja jos jäätte yksin, niin:

teille tulee ikävä muita suomalaisia. Edustivat sitten mitä aatetta hyvänsä.

Jokainen joka lukee tämän, tulee varmasti muistamaan tämän viestin sitten kun hätä on käsillä.

Mistä tämä maailmansotaa/ydinsotaa odottava nyt ilmestyi?

Vastaan.

Tiesin jo vuosi sitten mikä on edessä. Toivoin hartaasti että olisin väärässä. Kaikki meni kuitenkin kuten tiesin ja edelleen menee vielä pahemmaksi. Loppupeleissä kaikki muut häviävät, paitsi ne rikkaimmat bunkkereineen.

Näky tänä vuonna:

Tulee sota.

Jossain vaiheessa tulee valtavat ydinräjähdykset.Monta. Suurin osa maapallon asukkaista tuhoutuu 2/3 ainakin. En usko että suomaiset jäävät eloon, sijaintimme on sellainen.

Voittajia ei ole. Rikkaat luulevat että he voittavat, mutta hekin häviävät.

En pelkää. En pelkää koronaa enkä sotaa.

Olen varautunut henkisesti pahimpaan.

Ikävää tässä on se, että nämä välähdykset ovat aina pitäneet paikkansa. Miten lapsellista ja turhaa enää kaikki riitely on.

Meinaatko että paperilla rikastuneet ovat siinä vaiheessa vallassa bunkkereissaan. WEF:n höpötyksiä ei voi ottaa tosissaan.

Vierailija
162/163 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei vieläkään osata lukea eikä varsinkaan englantia. no meitä on "muutamia" jotka ikäväksenne joutuvat toteamaan "mitä minä sanoin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa hieno mielenilmaus tätä politiikkaa ja valvonta väkivaltaa kohtaan,harmittaa et moni ei pääse helsinkiin asti välimatkojen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan