QAnon-lahkolaiset häiritsivät autoineen liikennettä Helsingin keskustassa.
Noin 300 osoitti mieltä Helsingin keskustassa koronavirusrajoituksia vastaan, 20 otettiin kiinni.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minkä ihmeen takia nämä hörhöt heiluttelevat Suomen lippua tallustellessaan? En todellakaan halua olla osa tätä sakkia, joka kuvaa itseään "isänmaallisiksi, isänmaan ystäviksi". Onko isänmaallisuus nykyään synonyymi sanalle idiotismi?
En myöskään ollenkaan tavoita, mitä tekemistä koronan kannattamisella ja isänmaallisuudella on keskenään?
Itse noudatan rajoituksia ja ohjeita, olen iloinen siitä, että tartuntaluvut ovat laskussa ja samaan aikaan olen kyllä hyvin isänmaallinen. Molempien vanhempieni suvusta lähes kaikki miehet olivat sodassa.
Näiden öyhöttäjien logiikka pakenee minulta kyllä nyt tyystin.
Matkivat ja ihailevat amerikkalaisia patriootteja, Yazka, A. heikkilä ja kumppanit, Trump on pelastaja. Ehkä yrittävät vähän niin kuin olla amerikkalaisia suomalaisia. Putin myös sankari. Valko-venäjä on myös ihanne yhteiskunta kun siellä saa elää kuulema vapaasti. Kas kun eivät muuta P-Koreaan, siellähän eletään myös vapaasti ilman koronahuolia.
Tästä haistaa vahvan viinantuoksun ja tollouden :D
Jep, näillä taitaa vielä olla leijonariipuskin kaulassa. Noh, sitä voipi sitten huomenna loiventaa toketubea katsellen tai kiillottaen talonkokoista amerikan lava-autoa. Vaimo vähän rivitanssaa. Katsos ämericän way of life.
Kun ydinsota tulee ja jos jäätte yksin, niin:
teille tulee ikävä muita suomalaisia. Edustivat sitten mitä aatetta hyvänsä.
Jokainen joka lukee tämän, tulee varmasti muistamaan tämän viestin sitten kun hätä on käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minkä ihmeen takia nämä hörhöt heiluttelevat Suomen lippua tallustellessaan? En todellakaan halua olla osa tätä sakkia, joka kuvaa itseään "isänmaallisiksi, isänmaan ystäviksi". Onko isänmaallisuus nykyään synonyymi sanalle idiotismi?
En kuulu kumpaankaan lahkoon. en if-lahkoon enkä qanon-lahkoon.
Lopettakaa pennut tuo kitinä. Sinä olet putiontrolli. Teet koko ajan Putinille töitä kylvämällä riitaa suomalaisten välille. Kansan pitää nyt yhdistyä itänaapurin takia.
Ole oikeasti isänmaallinen ihminen. Että inhoan tuota suunsoittoa.
Jos olisit isänmaallinen välittäisit muistakin. Mutta ei kun sinua itkettää ettet pääse teatteriin tai lounaalle !
Kermaperse opettelee nyt vaan tekemään ruokaa kotona. Miksi muiden pitäisi ottaa riski sinun takia?
Yhdellähän luki kyltissään "tervetuloa Putin" eli jotenkin tämä isänmaallisuus kietoutuu venäjän ja diktatuurien ihannointiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa mielenilmauksessa oli kysymys myös sananvapaudesta. Kritisoitiin sitä kuinka facebook, twitter ja muut alustat sensuroivat asiallista keskustelua. Tälläkin palstalla viestit häviävät, jos niissä esitetään kriittisiä huomioita vaikkapa koronaan liittyen.
Uudentyyppisiin rokotteisiin kohdistunut kriittisyys leimattiin hörhöilyksi, vaan kuinkas taas kävikään? Rokotepassien piti olla salaliittohörhöilyä, nyt niistä puhutaan avoimesti jne. jne.
Saitte äänenne kuuluviin. Teitte sen muiden kustannuksella.
Kunpa saisi kaikkien nimet esiin mutta osa on niin raukkoja ettei kehtaa omalla naamalla mainostaa että oli tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellähän luki kyltissään "tervetuloa Putin" eli jotenkin tämä isänmaallisuus kietoutuu venäjän ja diktatuurien ihannointiin.
Tai sitten kyse on tahallisesta provoamisesta.
Kun valtamediassa Puuttinia syytetään lähes kaikesta koko maailmassa. Aina jos jossain tapahtuu jotakin vallanpitäjille epämieluisaa, taustalla on Putin. Kaikki vallanpitäjiä vastustavat leimataan Putinin miehiksi ja naisiksi. Sehän ei järjellä ajateltuna voi olla totta, ellei Putin sitten oikeasti ole joku yliluonnollinen hahmo. Mutta sen verran skeptinen olen itse, että uskoisin hänen olevan lihaa ja verta, eikä hänellä ole rajattomia mahdollisuuksia hallita tapahtumia ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin että jotkut eivät pääse esille muuten kuin menemällä mukaan tällaisiin mielenosoituksiin, joissa halutaan osoittaa oma mielipide siitä että rajoituksilla ei muka voisi rajoittaa tartuntoja ja siten estää henkilökohtaisia sairastumisiaja kaikkia niitä haittoja joita viruksesta aiheutuu. Säälin niitä joiden ajatusmaailma on niin harhaista. Paranemisiin
Minusta tuntuu että ovat yksinäisiä. Tommonen kokoontuminen on niille jonkunlainen uskonto, jossa näkevät toisiaan. Noi on sellasia yksinäisiä ja helposti hurahtavia, en usko että järki riittää ymmärtämään pandemian vakavuutta tai viruksen toumintamekanismia. Ovat hurmaantuneita ja riippuvaisia toistensa harhaisista maailmankuvista, koska oikea maailma ja yksinäisyys siinä pelottaa liikaa.
Tästä nämä puhuvat juuri koronakapinaryhmässä! Kertovat kuinka ihanalle tuntuu kun saa tuntea että kuuluu johonkin joukkoon!
Tämä koko mielenosoitushan oli täysin älytön, kun rajoituksia ollaan jo purkamassa. Minkä puolesta ja mitä vastaan nämä sekopäät pullikoivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu kumpaankaan lahkoon. en if-lahkoon enkä qanon-lahkoon.
Lopettakaa pennut tuo kitinä. Sinä olet putiontrolli. Teet koko ajan Putinille töitä kylvämällä riitaa suomalaisten välille. Kansan pitää nyt yhdistyä itänaapurin takia.
Ole oikeasti isänmaallinen ihminen. Että inhoan tuota suunsoittoa.
Jos olisit isänmaallinen välittäisit muistakin. Mutta ei kun sinua itkettää ettet pääse teatteriin tai lounaalle !
Kermaperse opettelee nyt vaan tekemään ruokaa kotona. Miksi muiden pitäisi ottaa riski sinun takia?
Olen asunut jo vuoden erakkona kaltaistesi takia. Olet koko vuoden saanut hillua missä haluat. Minä olen isänmaallisena ihmisenä uhrautunut myös sinun puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai mikä on se yhteisö, joka on tämän mielenosoituksen ja myös sen edellisen koronantorjuntaa vastustavan mielenosoituksen takana ? Kummatkin näyttävät selkeästi olevan organisoituja.
Niin kuin Blm miekkarit ei olis ollu organisoituja amerikkalaisine mustine puhujineen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun valtamediassa Puuttinia syytetään lähes kaikesta koko maailmassa. Aina jos jossain tapahtuu jotakin vallanpitäjille epämieluisaa, taustalla on Putin. Kaikki vallanpitäjiä vastustavat leimataan Putinin miehiksi ja naisiksi. Sehän ei järjellä ajateltuna voi olla totta, ellei Putin sitten oikeasti ole joku yliluonnollinen hahmo. Mutta sen verran skeptinen olen itse, että uskoisin hänen olevan lihaa ja verta, eikä hänellä ole rajattomia mahdollisuuksia hallita tapahtumia ympäri maailmaa.
Heh, jos Putin pystyisi kaikkeen mistä häntä epäillään, uskoisin että hän olisi pystynyt myös korottamaan eläkeikää Venäjällä.
Putinin suurin PR-tiimi on länsimainen media, joka on saanut osan porukasta uskomaan, että Putin ohjailee kaikkea Amerikan presidentinvaaleista vauva-palstaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ollenkaan tavoita, mitä tekemistä koronan kannattamisella ja isänmaallisuudella on keskenään?
Itse noudatan rajoituksia ja ohjeita, olen iloinen siitä, että tartuntaluvut ovat laskussa ja samaan aikaan olen kyllä hyvin isänmaallinen. Molempien vanhempieni suvusta lähes kaikki miehet olivat sodassa.
Matkivat ja ihailevat amerikkalaisia patriootteja, Yazka, A. heikkilä ja kumppanit, Trump on pelastaja. Ehkä yrittävät vähän niin kuin olla amerikkalaisia suomalaisia. Putin myös sankari. Valko-venäjä on myös ihanne yhteiskunta kun siellä saa elää kuulema vapaasti. Kas kun eivät muuta P-Koreaan, siellähän eletään myös vapaasti ilman koronahuolia.
Jep, näillä taitaa vielä olla leijonariipuskin kaulassa. Noh, sitä voipi sitten huomenna loiventaa toketubea katsellen tai kiillottaen talonkokoista amerikan lava-autoa. Vaimo vähän rivitanssaa. Katsos ämericän way of life.
Jokainen joka lukee tämän, tulee varmasti muistamaan tämän viestin sitten kun hätä on käsillä.
Mistä tämä maailmansotaa/ydinsotaa odottava nyt ilmestyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Kuten sanoin, nämä ihailevat Trumpia ja Putinia ja pitävät heitä jonkinlaisina pelastajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluu oikeaan elämään, ohjeita teille nuorisolle:
Kun ydinsota tulee, tarvitset suojapuvun ja viimeisen päälle erinomaisen hengityssuojan. Onko jossain sellaisia, minä en tiedä. Sitten pääsee suojautumaan oikein viimeisen päälle, jee.
Alkaa tuntua kaikki virukset enää pelkältä sadulta.
Kannattaa googlata Fukushima ja katsoa kuvahausta mikä tulee olemaan kohta meidän kaikkien suomalaisten kohtalo.
Aikuistukaa.
Ydinsodalta suojautuminen perustuu samanlaiseen kusetukseen kuin koronalta suojautuminenkin.
Kun itse olin armeijassa, ohjeistettiin että sitten kun kömmitään ylös poterosta, pitää kuusenosaksalla lakaista sadeviitta puhtaaksi säteilystä.
Mietin jo silloin että eikö siihen kuusenoksaan tule säiteilyä ja eikö se ole aika karkea kun taas säitelypartikkelit on varmaan aika hienoja. Mutten uskaltanut kysyä. Kuten en uskalla sanoa näistä maskeistakaan mitään julkisesti :D
Anna kun arvaan: "otit itse selvää" :D
No tavallaan.
Selvitin miten suurvaltojen johtajat aikovat suojautua ydinsodassa. Sain selville, että niille on kaivettu isojen vuorten sisään kaupungin kokoiset bunkkerit, jotka on täysin eristetty ulkomaailmasta. Hengitysilman tuotannossa käytetään avaruusaluksista tuttuja tekniikoita, koska säteilyä ei ole mahdollista täydellisesti puhdistaa ulkoa imetystä ilmasta maailman parhailla putsareillakaan. Koska säitely tulee osaksi ilman atomeja.
Halvemmaksi tulisi niillekin vaan sadeviitat ja kuusenoksat jos ne kerran toimii :D
Tuo muuten on totta. Rikkaat ovat teettäneet itselleen bunkkerilukaalit kaikilla mukavuuksilla. He ovat jo ennakoineet asiat maailmanloppua varten.
Nauravat kun köyhä rupusakki riitelee, kuten me tässä ketjussa :D
Pssst...:
https://yle.fi/uutiset/3-9458499
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä maailmansotaa/ydinsotaa odottava nyt ilmestyi?
Vastaan.
Tiesin jo vuosi sitten mikä on edessä. Toivoin hartaasti että olisin väärässä. Kaikki meni kuitenkin kuten tiesin ja edelleen menee vielä pahemmaksi. Loppupeleissä kaikki muut häviävät, paitsi ne rikkaimmat bunkkereineen.
Näky tänä vuonna:
Tulee sota.
Jossain vaiheessa tulee valtavat ydinräjähdykset.Monta. Suurin osa maapallon asukkaista tuhoutuu 2/3 ainakin. En usko että suomaiset jäävät eloon, sijaintimme on sellainen.
Voittajia ei ole. Rikkaat luulevat että he voittavat, mutta hekin häviävät.
En pelkää. En pelkää koronaa enkä sotaa.
Olen varautunut henkisesti pahimpaan.
Ikävää tässä on se, että nämä välähdykset ovat aina pitäneet paikkansa. Miten lapsellista ja turhaa enää kaikki riitely on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko mielenosoitushan oli täysin älytön, kun rajoituksia ollaan jo purkamassa. Minkä puolesta ja mitä vastaan nämä sekopäät pullikoivat?
Vallan ja merkittävyyden tunne, kun saavat julkisuutta ja reaktioita aikaan.
Ihmettelen, että noinkin monta hmm:... erikoista persoonaa sinne löytyi. Pääosin suomalaiset ovat fiksua jalat maassa-kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas on kuanolaiset liikkeellä.
Tämä on hyvä, kuuanon on hankalampi lausua. Kuano. Kuonolaisten kokoontumisajot? 🤔 Ongan se kivempi kuin guano.
Eräs 60 v mies, entinen insinööri uskoo mm siihen, että Bill Gates aikoo peittää auringon lapissa. Tsiisus!
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on oikeus osoittaa mieltä. Kaikki kansalaisjärjestöt sitä kannattavat!
Eivät kannata. Me aktivistit Klan Finland ry:ssä varaamme mielenosoitusoikeuden vain valikoiduille kristityille valkoisille heteromiehille. Kannatusjäseniksemme saavat toki liittyä kaikki muutkin Trumpin, rotuerottelun, lynkkauksen ja orjuuden kannattajat vauvasta vaariin.
Toistaiseksi riittää tehohoitopaikkoja myös näille. Jos variantit alkavat leviämään suomessa niinkuin muualla sitten ei enää riitä.
Joo, tosi hyvä juontaja, kuuntelen jopa itse hänen juttujaan ihan viihdemielessä vaikka olen koronahysteerikko. Onhan se jännittävä maailma kun tuollaisiin uskoo että eliitti juo lasten verta ja hallitsee maailmaa rokotteiden avulla ja Trump pelastaa maailman näiltä elitisteliltä, ehkä heillä on tylsä elämä niin pitää kehitellä tuollaisia.