Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

QAnon-lahkolaiset häiritsivät autoineen liikennettä Helsingin keskustassa.

Vierailija
10.04.2021 |

Noin 300 osoitti mieltä Helsingin keskustassa koronavirus­rajoituksia vastaan, 20 otettiin kiinni.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007911649.html

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot sanoa tulevaisuudessa kun lapsesi kysyy: "äiti/isä, mitä teit silloin kun vapauksiamme oltiin viemässä pois?"

Aiotko vastata: "kultaseni, käytin maskia, piileskelin sohvan takana ja haukuin vapauden puolustajia salaliittoteoreetikoiksi"

Tuo on valitettavasti ihmisluonto. 

Ihmisten enemmistö nielee sen mitä heille ylhäältä sanotaan. 

Vierailija
122/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa mielenilmauksessa oli kysymys myös sananvapaudesta. Kritisoitiin sitä kuinka facebook, twitter ja muut alustat sensuroivat asiallista keskustelua. Tälläkin palstalla viestit häviävät, jos niissä esitetään kriittisiä huomioita vaikkapa koronaan liittyen.

Uudentyyppisiin rokotteisiin kohdistunut kriittisyys leimattiin hörhöilyksi, vaan kuinkas taas kävikään? Rokotepassien piti olla salaliittohörhöilyä, nyt niistä puhutaan avoimesti jne. jne.

Näinhän se menee. Lisäksi on ilmeistä, ettei korona ole merkitsevästi laantunut missään maassa, vaikka kuinka olisi rokotettu. Siis tyhmempikin sen huomaa, ettei niistä taida juuri olla apua. No, on sitä puhuttu, että korona tulee sitten lievempänä, jos on rokotettu. Se olisi kyllä oikea hyöty. Mutta tutkimustieto taitaa senkin osalta olla aika puutteellista. 

No on laantunut tollo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miksi pitää ravata coronatestissä? Sairaalaan joutuvat ymmärrän muita en.

Vierailija
124/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miksi pitää ravata coronatestissä? Sairaalaan joutuvat ymmärrän muita en.

Usimmat tollot eivät tajua olevansa tolloja ennenkuin se heille kerrotaan :D

Vierailija
125/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paluu oikeaan elämään, ohjeita teille nuorisolle:

Kun ydinsota tulee, tarvitset suojapuvun ja viimeisen päälle erinomaisen hengityssuojan. Onko jossain sellaisia, minä en tiedä. Sitten pääsee suojautumaan oikein viimeisen päälle, jee.

Alkaa tuntua kaikki virukset enää pelkältä sadulta.

Kannattaa googlata Fukushima ja katsoa kuvahausta mikä tulee olemaan kohta meidän kaikkien suomalaisten kohtalo.

Aikuistukaa.

Ydinsodalta suojautuminen perustuu samanlaiseen kusetukseen kuin koronalta suojautuminenkin. 

Kun itse olin armeijassa, ohjeistettiin että sitten kun kömmitään ylös poterosta, pitää kuusenosaksalla lakaista sadeviitta puhtaaksi säteilystä. 

Mietin jo silloin että eikö siihen kuusenoksaan tule säiteilyä ja eikö se ole aika karkea kun taas säitelypartikkelit on varmaan aika hienoja. Mutten uskaltanut kysyä. Kuten en uskalla sanoa näistä maskeistakaan mitään julkisesti :D

Anna kun arvaan: "otit itse selvää" :D

Vierailija
126/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkä ihmeen takia nämä hörhöt heiluttelevat Suomen lippua tallustellessaan? En todellakaan halua olla osa tätä sakkia, joka kuvaa itseään "isänmaallisiksi, isänmaan ystäviksi". Onko isänmaallisuus nykyään synonyymi sanalle idiotismi?

En myöskään ollenkaan tavoita, mitä tekemistä koronan kannattamisella ja isänmaallisuudella on keskenään?

Itse noudatan rajoituksia ja ohjeita, olen iloinen siitä, että tartuntaluvut ovat laskussa ja samaan aikaan olen kyllä hyvin isänmaallinen. Molempien vanhempieni suvusta lähes kaikki miehet olivat sodassa. 

Näiden öyhöttäjien logiikka pakenee minulta kyllä nyt tyystin.

Matkivat ja ihailevat amerikkalaisia patriootteja, Yazka, A. heikkilä ja kumppanit, Trump on pelastaja. Ehkä yrittävät vähän niin kuin olla amerikkalaisia suomalaisia. Putin myös sankari. Valko-venäjä on myös ihanne yhteiskunta kun siellä saa elää kuulema vapaasti. Kas kun eivät muuta P-Koreaan, siellähän eletään myös vapaasti ilman koronahuolia.

Vierailija
127/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ilmiannettu

Vierailija
128/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkä ihmeen takia nämä hörhöt heiluttelevat Suomen lippua tallustellessaan? En todellakaan halua olla osa tätä sakkia, joka kuvaa itseään "isänmaallisiksi, isänmaan ystäviksi". Onko isänmaallisuus nykyään synonyymi sanalle idiotismi?

En myöskään ollenkaan tavoita, mitä tekemistä koronan kannattamisella ja isänmaallisuudella on keskenään?

Itse noudatan rajoituksia ja ohjeita, olen iloinen siitä, että tartuntaluvut ovat laskussa ja samaan aikaan olen kyllä hyvin isänmaallinen. Molempien vanhempieni suvusta lähes kaikki miehet olivat sodassa. 

Matkivat ja ihailevat amerikkalaisia patriootteja, Yazka, A. heikkilä ja kumppanit, Trump on pelastaja. Ehkä yrittävät vähän niin kuin olla amerikkalaisia suomalaisia. Putin myös sankari. Valko-venäjä on myös ihanne yhteiskunta kun siellä saa elää kuulema vapaasti. Kas kun eivät muuta P-Koreaan, siellähän eletään myös vapaasti ilman koronahuolia.

Tästä haistaa vahvan viinantuoksun ja tollouden :D

Vierailija
129/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot sanoa tulevaisuudessa kun lapsesi kysyy: "äiti/isä, mitä teit silloin kun vapauksiamme oltiin viemässä pois?"

Aiotko vastata: "kultaseni, käytin maskia, piileskelin sohvan takana ja haukuin vapauden puolustajia salaliittoteoreetikoiksi"

Kyllä, sitä kutsutaan katsopas yhteiskunnaksi. Yhteiskunnan jäsenillä on vapauksien lisäksi velvollusuuksia.

Sinulle toki anarkistina varmaan kauhistuttava käsite.

Jos yhteiskunta ei kelpaa, voi aina mennö muualle, vaikka aavikolle jossa voit nauttia siitä vapaudestasi sitten kaksin käsin.

Vierailija
130/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ydinsota tulee, tarvitset suojapuvun ja viimeisen päälle erinomaisen hengityssuojan. Onko jossain sellaisia, minä en tiedä. Sitten pääsee suojautumaan oikein viimeisen päälle, jee.

Kannattaa googlata Fukushima ja katsoa kuvahausta mikä tulee olemaan kohta meidän kaikkien suomalaisten kohtalo.

Aikuistukaa.

Ydinsodalta suojautuminen perustuu samanlaiseen kusetukseen kuin koronalta suojautuminenkin. 

Kun itse olin armeijassa, ohjeistettiin että sitten kun kömmitään ylös poterosta, pitää kuusenosaksalla lakaista sadeviitta puhtaaksi säteilystä. 

Mietin jo silloin että eikö siihen kuusenoksaan tule säiteilyä ja eikö se ole aika karkea kun taas säitelypartikkelit on varmaan aika hienoja. Mutten uskaltanut kysyä. Kuten en uskalla sanoa näistä maskeistakaan mitään julkisesti :D

Ihmettelen kyllä niitä kapiaisia jotka sinua opettivat. Et voi olla enää tosissasi, ethän?

Tietenkään eivät halunneet säikytellä herkkiä nuoria ihmisiä.

Auta armias. Kuka meitä enää suojelee???

Vierailija
131/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh. Minä kyllä käytän maskia, mutta en erityisemmin piileskele tai hauku ketään. Elän elämääni aika samalla tavalla kuin ennen koronaakin, vähän enemmän kotipainotteisesti. Uskallan tämän kyllä lapsilleni kertoa. Ja he elävät aivan samalla tavalla ihan suht tyytyväisinä. En näe tässä suurta draamaa.

Vierailija
132/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FUKUSHIMA

FUKUSHIMA

FUKUSHIMA

Vierailija
133/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuistukaa.

No tavallaan. 

Selvitin miten suurvaltojen johtajat aikovat suojautua ydinsodassa. Sain selville, että niille on kaivettu isojen vuorten sisään kaupungin kokoiset bunkkerit, jotka on täysin eristetty ulkomaailmasta. Hengitysilman tuotannossa käytetään avaruusaluksista tuttuja tekniikoita, koska säteilyä ei ole mahdollista täydellisesti puhdistaa ulkoa imetystä ilmasta maailman parhailla putsareillakaan. Koska säitely tulee osaksi ilman atomeja. 

Halvemmaksi tulisi niillekin vaan sadeviitat ja kuusenoksat jos ne kerran toimii :D

Vierailija
134/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa. Kun sähköt katkeavat:

-lämmitystä ei ole

-ruokaa ei voi tehdä

-vessaa ei voi vetää

-suihkussa ei voi käydä

Vierailija
135/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuistukaa.

No tavallaan. 

Selvitin miten suurvaltojen johtajat aikovat suojautua ydinsodassa. Sain selville, että niille on kaivettu isojen vuorten sisään kaupungin kokoiset bunkkerit, jotka on täysin eristetty ulkomaailmasta. Hengitysilman tuotannossa käytetään avaruusaluksista tuttuja tekniikoita, koska säteilyä ei ole mahdollista täydellisesti puhdistaa ulkoa imetystä ilmasta maailman parhailla putsareillakaan. Koska säitely tulee osaksi ilman atomeja. 

Halvemmaksi tulisi niillekin vaan sadeviitat ja kuusenoksat jos ne kerran toimii :D

Tuo muuten on totta. Rikkaat ovat teettäneet itselleen bunkkerilukaalit kaikilla mukavuuksilla. He ovat jo ennakoineet asiat maailmanloppua varten.

Nauravat kun köyhä rupusakki riitelee, kuten me tässä ketjussa :D

Vierailija
136/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs Anaali Turtalainen sinut laittoi nielemään tollo :D

Näille jääkin enemmän mälliä mitä nielaista, kun on vähemmän määkijöitä tässä laumassa. Bääbää ganonilaiset kun ei kestetä paria kk. Onneksi teitä ei ollut sodan aikaan enempää, hankala siinä on joukko-osastossa olla kun osa ei tottele ylhäältä tulevia käskyjä vaan mielistelee yhtä "profeettaa.

Vierailija
137/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä haistaa vahvan viinantuoksun ja tollouden :D

Jep, näillä taitaa vielä olla leijonariipuskin kaulassa. Noh, sitä voipi sitten huomenna loiventaa toketubea katsellen tai kiillottaen talonkokoista amerikan lava-autoa. Vaimo vähän rivitanssaa. Katsos ämericän way of life.

Vierailija
138/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin Yaskan joskus viime vuosituhannen puolella. On tosi sääli, että pää on tuolla lailla hänellä hajonnut. 

Tietenkin kyse on myös elinkeinosta. Ihmiset ovat valmiita uskomaan ihan kummallisiin huuhaa-asioihin. Kunhan vaan joku kuuntelee myötätuntoisesti. Tästä esimerkkinä vaikkapa Astral-TV. Pitäisi oikeasti kieltää. Aivan vastuutonta, ihmiset  - enimmäkseen yksinäiset vanhukset - maksavat hirveitä määriä rahaa siitä, että joku teeskentelee ja huitoo jotain positiivista energiaa soittajan pernaan.

Vierailija
139/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tai mikä on se yhteisö, joka on tämän mielenosoituksen ja myös sen edellisen koronantorjuntaa vastustavan mielenosoituksen takana ? Kummatkin näyttävät selkeästi olevan organisoituja.

Kannattaa käydä lukemassa facessa ryhmää koronakapina. Suunnittelevat kansalaispidätyksiä poliitikoille ja yhteishyökkäyksiä maskittomina kauppoihin jotta saavat hyvää matskua videolle esim. martinlaakson neste.

Vierailija
140/163 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuistukaa.

Ihmettelen kyllä niitä kapiaisia jotka sinua opettivat. Et voi olla enää tosissasi, ethän?

Tietenkään eivät halunneet säikytellä herkkiä nuoria ihmisiä.

Auta armias. Kuka meitä enää suojelee???

Mitäpä ne muuta voisi opettaa. Kaikkihan ei  heti kuole ja on tärkeää, että selvinneet kuvittelevat selvinneensä ja jatkavat tehtäviensä suorittamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme