Soininvaara: A) teatterit auki toukokuussa rokotetuille ja elokuussa kaikille B) teatterit auki elokuussa kerralla kaikille?
https://twitter.com/OsmoSoininvaara/status/1380593648400732167
Jos on kaksi vaihtoehtoa,
A) avata teatterit toukokuun alussa rokotetuille ja elokuun alussa kaikille
B) tai pitää teatterit kiinni elokuuhun asti ja avata ne sitten kerralla kaikille, voiko joku kertoa, millä mittarilla vaihtoehto B on parempi ja kenen kannalta ja miksi?
Minun valinta on A.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osmo = vanha patu = saanut rokotteen = kova kiire hummaamaan, ei kiinnosta muut. Itsekäs minäminä-sukupolven ihminen.
No, oisko se sulta sitten pois? Mua ei ainakaan haittaa vaikka vanhempi väki pääsiski hummaamaan vaikka itse joutus odottelee
On. Minä en palvele eläkeläisiä käymällä lähityössä ellen saa siitä jotain etuutta myös itselleni. Nyt loppui eläkeikäisten suojelu osaltani.
Eikös se etuus ole palkkasi? Olisi kiva jos muutkin pääsisivät taas duuniin.
Ei. Etuus on vapaus.
Ah, taas se vapaus. No tapauksessa kyllä haluat säädellä muiden vapautta, eikö niin?
Tietenkin, jos minulla ei ole vapautta, miksi se pitäisi olla muillakaan? Olen kuitenkin iloinen veronmaksaja, joten odotan panokselleni vastiketta. Minä olen rämpinyt töissä koko vuoden, eläkeläiset ei. Nyt en enää kumarra tai suojele, tartuttelen iloisesti koronaa jos niikseen tulee.
Herrat Hetemäki ja Holmström ovat rokotettuja hyvin toimeentulevia eläkeläissetämiehiä. Miettikää nyt vähän mistä kulmasta milloinkin näitä juttuja tuutataan eetteriin.