Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Nohynek itse ei ota rokotetta vaan muuttaa Helsingistä syrjäseudulle...?

Vierailija
10.04.2021 |

Laittaa vähän miettimään nyt tätä juttua. Perustelu, että sairasti koronan viime vuonna. Mutta eikö immuniteetin sairastamisen jälkeen pitänyt alle vuodessa heikentyä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ottaahan hän rokotteen, heti kun vuoronsa tulee.

Eikös nämä lääkäri-ihmiset saaneet ne rokotteet halutessaan jo alkuvuodesta?

Vain potilastyössä olevat, ei pelkkä koulutus mitään ratkaise.

Eli noilla THLn ihmisillä, kuten Salmisella ja muilla, ei ole rokotetta vielä otettuna?

Vierailija
22/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät saaneet. Vain koronapotilaita hoitavat lääkärit saivat, eivät kaikki lääkärit. Eivät varsinkaan hallinnollisissa hommissa olevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa syksyä rokotteita tulee yksityiselle myyntiin. Silloin voi valita ja ostaa sen minkä haluaa. Ei tuohon enää kauaakaan mene.

Vierailija
24/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa syksyä rokotteita tulee yksityiselle myyntiin. Silloin voi valita ja ostaa sen minkä haluaa. Ei tuohon enää kauaakaan mene.

Lähde tälle?

Vierailija
25/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vuoro tulee ja sopiva rokote. Ei mikä tahansa. "Älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon".- Pätee aika usein poliitikkojen ja kaikenlaisten asiantuntijoiden neuvoihin.

Voi olla, mutta ei liity tähän mitenkään.

Vierailija
26/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suurin osa meistä muista ottavat, ei ihan kaikkien tarvitse. Hanna kulkenee jäniksenä eli rokotettujen laumasuojalla.

Vierailija
27/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida rouva Nohynek kuulua ainakaan ikänsä puolesta nyt rokotettavien ryhmiin. Hänenkin aikansa tulee kyllä.

Vierailija
28/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vuoro tulee ja sopiva rokote. Ei mikä tahansa. "Älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon".- Pätee aika usein poliitikkojen ja kaikenlaisten asiantuntijoiden neuvoihin.

Mitä ihmettä sinä jankkaat? Suurin osa hallituksen ministereistä ja mm Nohynek eivät vielä saa rokotetta vaikka haluaisivat, koska eivät ole riskiryhmää ja ikäkin on alhainen.

Vierailija
29/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suurin osa meistä muista ottavat, ei ihan kaikkien tarvitse. Hanna kulkenee jäniksenä eli rokotettujen laumasuojalla.

Kulkenee? Edelleen, kirjoittelet tänne itse keksimiäsi juttuja?

Vierailija
30/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain potilastyössä olevat, ei pelkkä koulutus mitään ratkaise.

Eli noilla THLn ihmisillä, kuten Salmisella ja muilla, ei ole rokotetta vielä otettuna?

Miksi olisi? Eiväthän nuo ole missään tekemisissä koronapotilaiden kanssa! Kaikkia koronanäytteitä ottavia hoitajiakaan ei ole vielä rokotettu.

Vierailija
31/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko me kaikki lähteä etätöihin jonnekin syrjemmäs? Unohdetaan epidemia.

Siellä on nk kakkoskoti ja mies jostain sieltäpäin kotoisin. Ei ollut ammattia että minkäalan mies.

Vierailija
32/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinäkin muuttaa vapaasti minne lystäät. Vai onko joku rikos nykyään muuttaa Iittiin?

Ei tietenkään. Mutta onhan se vähän hassua, että meille muille vakuutellaan, että on ihan turvallista ottaa rokote ja elää ruuhka-Suomessa. Ja sitten ne suosittelijat ei ilmeisesti ota rokotetta ja lähtee pois ruuhka-Suomesta.

Kuka on suositellut ruuhka-Suomessa asumista. Etätöihin liittyvistä ennakkoluuloista on monissa firmoissa päästy eli ainakin minä tulen jatkossa olemaan 2 päivää viikossa etänä. Ja muutin omakotitaloon jokin aikaan sitten. Tästä menee hiukan alle tunti Helsinkiin.

33/33 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hanna vielä minnekään muuta, haluaa tehdä töitä, mutta onhan hän jo 63v, alimpaan eläkeikään ei ole kuin vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme