Inhottaa "muhkeat ja pehmoiset" pyyhkeet. Pyyhkeen pitää olla ohut ja helposti kuivuva eikä bakteerien muhitusalusta.
Ei kiitos enää yhtään muhkeaa ja pehmoista mökkituomisina kiitos
Kommentit (14)
Samaa mieltä. Mahdollisimman ohut pyyhe paras.
Ohut pellavapyyhe on paras! Muhkeat froteiset vievat vain tilaa, niitä en tarvitse mihinkään.
Mä tykkään vähän karheista pyyhkeistä, pehmeään ei ole niin mukava kuivata.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisit varmasti intin pyyhkeistä. Siitä ohuemmaksi on vaikea laittaa
Täysin samaa mieltä. Mulla on kaapissa kaikki muhkeat lahjaksi saadut pyyhkeet käyttämättöminä ja joskus Ellokselta kaupankylkiäisinä saadut ohuet pyyhkeet käytetty melkein puhki.
AP on seinähullu. Kutsuu vieraita mökille ja sitten valittaa, että vieraat tuovat "mökkituomisena" uusia pyyhkeitä.
AP ei ole koskaan oppinut kierrätystä. Se uusi pyyhe pannaan heti (käyttämättömänä) jemmaan ja se lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen.
Samaa mieltä. Tokmannilla esim myydään ihan hyviä, edullisia pyyhkeitä. Riittävän ohuita. Vihaan niitä muhkuja.
Hamam pyyhe on sua varten. Ohut, puuvillaa, yllättävän imukykyinen.
Riippuu siitä, onko siellä enää mitään kuivattavaa.
Niin no. Minulla nyt sattuu olemaan aika paljon muutakin tekemistä kuin miettiä mitä elämää suurempia valintoja sinun pyyhekaappiisi pääsee. En piittaa minkä filosofian perusteella valitset kynttiläsi tai kukkaruukkusi. Kun on pakko jonkun luona käydä, nappaan ensimmäisen huoltoasemalla käteen sattuneen lahjan näköisen jutun. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisit varmasti intin pyyhkeistä. Siitä ohuemmaksi on vaikea laittaa
Eipä tosin imenyt paljon vettäkään se pyyhe. Jos tarkoitat sitä ohutta ja kovaa pyyhettä, joka oli vielä 90-luvulla käytössä. Se oli kuin jotain säkkikangasta. Sillä sai pyyhkiä itseään suihkun jälkeen 5 minuuttia, jonka jälkeen olen edelleen märkä ja pyyhe on vähän kostunut jostain.
Sen voi pestä.