Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: kuinka pian raskaaksi km:n jälkeen?
14.08.2006 |
Tuo " pian" kalskahtaa hieman korvaan, mutta ymmärtänette sanan tarkoituksen...
nimim. juuri keskenmenon kokenut
Kommentit (7)
Minulla uuden raskauden alkamiseen meni puoli vuotta. Nyt tuo pienokainen on jo puolivuotias itsekin ja jokeltelee tuossa matolla vinhasti ryömien :). Ap: olen pahoillani keskenmenosi johdosta ja toivotan onnea uuden raskauden suhteen!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
G: kuinka pian raskaaksi km:n jälkeen?
eli ennenkuin menkat edes lakoivat km jälkeen.
Pahoittelut keskenmenoistanne mutta SUURET onnittelut uusista plussistanne!
=)
-ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla mennyt jo vuosi ja uutta ei vieläkään kuulu:(
Alue: Aihe vapaa
ennen uutta yritystä ja kesti jonkun aikaa ennen kun ne tuli.