Vihreät ja Vasemmistoliitto haluavat lopettaa mm. lihan ja Finnairin mainostamisen Helsingin katukuvassa.
Ja maailma pelastuu!
Kommentit (44)
Mistä minä nyt saan tietää mistä ostaa pihvin ja lentää Thaimaaseen???
Mä haluan muuttaa pois suomesta. Mikä olisi tervejärkinen vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit uskovat, että kansalaiset ovat niin urpoja, että poistamalla lihamainokset katukuvasta ihmiset unohtavat ostaa lihaa. Tuo idealistien logiikka on kyllä pettämätön..
taas tulee pöystille hommia. perustus laki takaa yrittäjälle yrittämisen oikeuden. mitähän toveri pöysti sanoo pöljään aloiteeseen
Eikö se ole ihan sama, mitä jonkun syrjäisen pikkukaupungin kaduilla mainostetaan?
Vierailija kirjoitti:
PERSUTROLLIT ULOS PALSTALTA PERSUTROLLIT ULOS PALSTALTA PERSUTROLLIT ULOS PALSTALTA PERSUTROLLIT ULOS PALSTALTA PERSUTROLLIT ULOS PALSTALTA PERSUTROLLIT ULOS PALSTALTA PERSUTROLLIT ULOS PALSTALTA PERSUTROLLIT ULOS PALSTALTA
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Paukuta tuota.
Minulle henkilökohtaisesti aivan yhdentekevää! Finskillä en ole lentänyt vuosiin, koska huonompaa yhtiötä saa hakea ja lihaa osaan ostaa ilman mainoksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen *tirsk*
En syö lihaa enkä lennä kaukomatkoja, mutta haluan lopettaa Vihreän liiton Helsingissä ja miksei koko Suomessa.
Kaikki mainonta pitäisi lopettaa.
Ap heräsi tähänkin aamuun peppu kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kieltää paskanaamat Helsingin katukuvassa näkyvistä mainoksista.
Tässähän tuli perussuomalaisen puolueen kunnallisvaaliohjelma kokonaisuudessaan julki.
Silti Fnnairin pahin vihollinen on pähkinöitä syövä Miikka.
Sananvapauden puolustajat tällä palstalla voisivat pöyristyä kun katumainosliike ei suostunut ottamaan eläinoikeusliikkeen mainoksia esille. Koittakaas kerrankin olla loogisia vaikkei se ole teille yhtä palkitsevaa kuin ulina.
Huh, heti olisi paljon vapautuneempi olo Helsingin keskustassa, jos nuo mainokset vain poistuisivat. Olenkin odottanut, että milloin joku oikein ottaa tämän asian esille. Ehdotan tilalle soijalattemainoksia, sillä sillä ei olisi mitään tekemistä ympäristön saastuttamisen kanssa.
Lihateollisuus voisi laittaa mainoksiinsa kidutetut eläimet ja mainokset ihan joka paikkaan.
No, Stocka voinee muuttaa pari senäändä mainosriveiksi ja pelastaa itsensä konkurssilta...
Itseppä me Heseläiset ollaan äänestetty kommarit valtaan.
Animal lives matter! Liha tarkoittaa, että meillä on ihmisten lisäksi eläimiäkin täällä. Sen syöminen tarkoittaa hukan ja biojätteen ehkäisyä.
Ilmeisesti ap pelkää että lihansyönti romahtaa ilman mainontaa. Kepulaisen hätä on suuri.