Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Khloe Kardashian ja muokkaamaton kuvakohu.

Vierailija
10.04.2021 |

Mitä mieltä olette, miksi halusi poistaa nettiin vuotaneen kuvan. Eihän se nyt kauhean imarteleva ollut, sen rinnalla millaisia kuvia itse julkaisee. Mutta miksi pitää häpeillä sitä miltä oikeasti näyttää. Ja hyvä vartalohan hänellä on. Kardashianin perhe on muutenkin luonut monille seuraajilleen ihan älyttömät ulkonäköpaineet. Mitään aitoahan näissä naisissa tuskin on jäljellä ja photoshopilla korjataan loput.

Ja onko tuossa vartalon esittely videossa meikattu noita vatsalihaksia. Näyttää ihan siltä että vedetty contouring vatsalle.

https://www.iltalehti.fi/keho/a/e20968d4-2bd7-46f3-ae6d-b0d3df9235d4

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tekokynnet on aika kauheat, mutta muuten ihan hyvä kuva. Luonnollinen.

Vierailija
22/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksin tätä perhettä entistä enemmän. Aivan turhanpäiväisiä ihmisiä, joissa ei ole mitään aitoa.

Miten niin turhanpäiväisiä?

Helvetin hyviä veronmaksajia verrattuna esim. minuun tai sinuun.

Verorahojen aitous on suuri asia tässä maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi poistaa sen koska näyttää kuvassa lösähtäneeltä. Häpeää kehoaan. Kandeis laihduttaa ja treenata kunnolla niin vois julkaista häpeilemättä

Hyvältähän se näyttää, ei mitenkään lösähtäneeltä. Siltä miltä normaali hyväkuntoisen nuoren ihmisen vartalo näyttää ilman fotoshoppia ja filttereitä.

Aika veltto vartalo tuolle iälle ! 

Mummo voisi pitää pään kiinni ja lopettaa hourailun.

En ole mummo enkä laisinkaan noin löysäkroppainen kuin tuo nuori tyttä. Voisin aivan hyvin seisoa hänen kanssa samassa kuvassa ja ei tarvisi hävetä. 

Löllyykä ja ikä alta kolmen kympin.

Itse urheilijana olen onnistunut pitämmän paikat kiinteänä.

Pics or didn't happen.

Vierailija
24/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khloen viimeisin ig kuva. Sanokaa nyt näenkö omiani vai onko vatsalle tehty varjostuksia, että näyttäisi vatsalihaksilta. Mun mielestä on ihan selvät varjostukset.

Vierailija
25/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi poistaa sen koska näyttää kuvassa lösähtäneeltä. Häpeää kehoaan. Kandeis laihduttaa ja treenata kunnolla niin vois julkaista häpeilemättä

Hyvältähän se näyttää, ei mitenkään lösähtäneeltä. Siltä miltä normaali hyväkuntoisen nuoren ihmisen vartalo näyttää ilman fotoshoppia ja filttereitä.

"Hyväkuntoinen" tarkoittaa nykyään rasvaimun käynyttä? Hyvä tietää.

Vierailija
26/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono reaktio hänellä. Nyt teki selväksi, että muokkaamattomassa vartalossa on jotain hävettävää. Vain muokattu eli tavoittamaton vartalo on hyvä.

Vierailija
27/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole nähneet kuvaa nämä, jotka väittävät löllöksi.

Tiukemmassa kunnossa kuin te olette koskaan olleet

Urheilijana olen ollut paljon tätä naista tiukemmassa kunnossa. Ihoni tosin ei ole ollut, koska en ole koskaan kirurgin veitsen alla käynyt sitä kiristämässä.

Vierailija
28/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi parhaista on se missä kuva on muokattu täysin naurettavasti eri ihmiseksi, joksikin nuoremmaksi Bratz-nuken näköiseksi videopelihahmoksi. Ja totuus on se hyvin äitinsä näköinen perus-Jenner-naama. http://nz.news.yahoo.com/amphtml/khloe-kardashian-viral-snap-photoshop-…

Ylipäänsä en jaksa olla ihmettelemättä ”klaanin” edelleen jatkuvaa menestystä v. 2021. Koko hommahan perustuu, edelleen, siihen Kimin Ray J -videoon. Siitä se tuli kuuluisaksi, ja muu porukka sitten siinä siivellä (jotka eivät myöskään osaa tai ole tehneet yhtään mitään).

Ihan kuin yrittäisi näyttää Denise Richardsilta.

29/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika veltto vartalo tuolle iälle ! 

Mummo voisi pitää pään kiinni ja lopettaa hourailun.

En ole mummo enkä laisinkaan noin löysäkroppainen kuin tuo nuori tyttä. Voisin aivan hyvin seisoa hänen kanssa samassa kuvassa ja ei tarvisi hävetä. 

Löllyykä ja ikä alta kolmen kympin.

Itse urheilijana olen onnistunut pitämmän paikat kiinteänä.

Joku oman elämänsä Kardashian, jota korpeaa, kun toinen tienaa miljoonia ja itse ei mitään.

Olen tienannut miljoonani mutta en takamusta paljastelemalla. Ihan työstä. 

Vierailija
30/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khloe saa vaatia kuvan poistoa. Asiasta ei tarvi tehdä kohua. Mutta se on kyllä totta, että ei mitään järkeä noilla kauneusleikkauksilla, botoxeilla, täyteaineilla ja ilmiselvillä peppuimplanteilla. Ei kellään ole noin häiriintyneen näköisiä muotoja ilman täytteitä tai kylkiluiden poistoja.

Vierailija
31/31 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös että vaatii kuvan poistoa, kun siitä käy ilmi mm. liposuction-arvet (sotii vastaan K-klaanin harhakuvaa että ovat luonnostaan ja kovalla treenillä saavuttaneet vartalonsa) ja se että vartalo on kaikin puolin tavallinen, saavutettavissa oleva eikä mikään supertäydellinen ainutlaatuisen piukka pieni vyötärö isolla timmillä perseellä.

Khloen todisteluvideo tämän kohun jälkeen on erityisen naurettava siksi, että tarkkasilmäiset huomasivat kuinka siinäkin on hoikentava ja tasoittava filtteri, joka glitchaa kesken videon :D

https://www.reddit.com/r/Instagramreality/comments/mng8tg/the_spiral_co…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän