Miksi keski-iässä näin lyhyt tukka?
https://seura.fi/awpo/img/2021/03/4828325.jpeg?w=1300
Siinä on nätti 47 vuotias nainen, mutta hiustyyli ei ole kovin naisellinen.
Mikä syynä että ei kasvata edes harteille asti?
Kommentit (27)
Olen reilusti keski-ikäinen, mutta inhoan sellaista tyypillistä tätitukkaa, jossa sivut ovat lyhyet ja päältä kerrostetusti pidemmät. Sehän on helppo ”loihtia” ihan jokaiselle, joka vaan siihen suostuu.
Vaihdoin kampaajaa, koska hän jankutti joka kerta, että minun pitäisi leikkauttaa lyhyet hiukset. Kävisi kuulema niin hyvin. Omasta mielestäni pidemmätkin käy minulle.
Makunsa kullakin, jokainen pitäköön sellaista hiusmallia kuin haluaa. Eihän se kenellekään kuulu.
On sekin outoa kun 60- v edelleen pitää samaa tyyliä kuin 20 vuotiaana. Pitkät ohuet blondatut hiukset mitkä on tosi huonokuntoiset latvoista. Ei vaan raaski leikata niistä latvoista haaroittuneita pois.
Ei sillä että Minnan hiustyyli meille kuuluisi. Mutta nuorempana hänellä oli aina pitkät hiukset. Kun tuli kunnolla kaapista ja alkoi naisen kanssa parisuhteeseen, hiukset ovat lyhentyneet. Voi siis olla myös oman identiteetin korostusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 60v ja tukka on puoleen selkään ja edelleen kasvaa.
Eikä ole mikään pelkkä piiska.
Eikä harmaakaan.
Kiitos tiedosta. Laittisitko myös linkin johonkin kuvaan itsestäsi, että voimme täällä arvioida, että mitä mieltä me siitä olemme?
Tykkään lyhyestä kun sille ei tarvitse tehdä mitään aamulla kun herää. Ihan tarpeeksi on tullut hiuksia laitettua eikä kiinnosta enää. Ei ole vaatteet, pesukone ja viemärit täynnä pitkiä karvoja. Pitkänä se olisi sellainen ohneva pitkä hiirenhäntä liimaletti eikä sekään ole hyvännäköinen vanhalla ihmisellä. Miesten lyhyt tukkamalli on kaikkein helpoin ja siistein. Ei sitä nuorempana voinut uskoa että joskus arvostaa kaikkein helpointa karvakuontaloa, millekkä ei mitään tarvi tehdä.
Dannyn hiusmalli on kamala kun säilötään harvoja hapsuja viimeiseen asti. Mieheni nuorekas kun ajaa koneella kaikki pois eikä kahta karvaa kasvata siellä sun täällä.
Haapkylällä on paksut ja taipuisat hiukset, niin sellaisiin hiuksiin saa helposti monenlaisia lyhyitä hiusmalleja.
Tämä ei valitettavasti kaikilla hentohiuksisilla lyhytleteillä toimi, joten jos pitkät hiukset pääsykeröineen ovat ainoa keino saada itsensä näyttämään joltisenkin naiselta suotakoon se heille siinä kuin Haapkylä voi kikkailla paksujen hiustensa kanssa ihan miten huvittaa.
Haapkylä on ihan varmasti osaavan ja taitavan kampaajan ihanneasiakas.