Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisella suomalaisella on oma tietokone, pitääkö se paikkansa?

Vierailija
10.04.2021 |

Siis että Suomesta ei löydy yhtään sellaista ihmistä, ei aikuista ei nuorta, eikä lasta, jolla ei omaa tietokonetta ole? Eikä siis älypuhelin vaan läppäri tai ihan kunnon pöytäkone? Vai onko tämä taas tätä hallituksen esittämää propagandaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 90-vuotias naapuri tai kasikymppiset appivanhempani eivät ole koskaan käyttäneet tietokonetta tai omistaneet edes älypuhelinta.

Vierailija
22/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat tuntemani ihmiset, joilla on pöytäkone, on yli 70-vuotiaat sukulaiseni sekä yksi pelaamista harrastava mies. Kaikilla muilla on joko läppäri tai tabletti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi Windows 10:lla toimivaa tietokonetta tuplalaajakaistayhteydellä ja monitoimilaite, jolla voi tulostaa ja skannata ihan kotioloissa. 2G kännykkääni käytän vain puheluiden soittamiseen ja tekstiviestien lähettämiseen. On huomattavasti mukavampi kirjoittaa kunnon näppäistömällä kymmensormijärjestelmällä ja katsoa isoa pöytäkoneen tai kannettavan näyttöä. En halua näprätä sormineni kuvaruutua.

Vierailija
24/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, esität vääriä olettamia. Ei, jokaisella suomalaisella EI ole omaa tietokonetta. Osa ei ole koskaan sellaista käyttänyt tai omistanut ja osalla on kotona useampi. Meillä on 5 pöytäkonetta, pari palvelinta ja useampi läppäri.

Juma kun ihmisiltä täysin puuttuu oma ajattelukyky nykyisin!

Vierailija
25/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 99 prosenttia yli 70-vuotiaista sukulaisistani on sellaisia, joilla tietokonetta ei ole. Vain yhden tiedän, jolla on.

Sama täällä, eikä usealla ole älypuhelintakaan.

Minun vanhemmillani ei ole tietokonetta eikä älypuhelinta.

Olen yrittänyt äitiäni usuttaa hyppäämään nettiaikaan, mutta tuntuu käpertyvän vanhaan elämäntapaan, vieroksuu kaikkea uutta.

Kaunis, 80- luvun alussa rakennettu, hyvin hoidettu okt puutarhoineen ja pihoineen(vanha maatilan talouskeskus)

Jokapäiväiset pyörä/kävelylenkit. Radio ja televisio, näppäinmallinen kännykkä.

Pieni, halpa henkilöauto.

Asioiden hoitaminen muuttuu aina vain hankalammaksi, esimerkiksi bussilippua he eivät saisi hankittua enää mitenkään.

Vierailija
26/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme, jos edes mobiililaitteita ei lasketa. Kiva järjestää LANeja kaveireden kaa.

Vierailija
27/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut ennen kuin vuosi sitten lunastin vanhan työläppärini itselleni laitteiden uusimisen yhteydessä.

Vierailija
28/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan omistanut pöytäkonetta. Moneen vuoteen ei ole ollut edes omaa läppäriä kun työkone kulkee aina mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän